Prinssi George saa sisaruksen!
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]
Kappas, ehtivät ennen Victoriaa ja Danielia.
Toivottavasti tällä kertaa on tyttö.
Mikäs vika pikkuveljessä olisi?
[/quote]
Tytölle saa kauniimpia nimiä. George on todella hirveä nimi, eli kuninkaalliset - ainakin Britanniassa - joutuvat taipumaan ottamaan perinteisiä nimiä kuninkaallisen perheen historiasta.
Sitä paitsi poikia on tuossa perheessä tullut riittävästi. Ainoastaan Edwardilla taitaa olla useampi tyttö.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:56"]
Aika pieni ikäero vauvoille. No onpahan heillä siellä hovissa hoitajia, eli eipä paljon vaivaa vanhempia nämä kuninkaalliset lapset.
[/quote]
Olin niiiin kateellinen kaikille kuninkaallisille ja muille hopealusikkavanhemmille, kun omat lapseni olivat vauvoja. He varmaankin saavat joskus nukkua kokonaisia öitä, vaikka vauva itkeskelee, lastenhoitajia piisaa. Ja varmaan joku keittää puurot ja tyhjentää vaipparoskiksen heidän puolestaan. Epäreilua!!!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:56"]Aika pieni ikäero vauvoille. No onpahan heillä siellä hovissa hoitajia, eli eipä paljon vaivaa vanhempia nämä kuninkaalliset lapset. [/quote] ihan normaali kahden vuoden ikäero.
[/quote]
Joo mutta kaksikin vuotta ikäerona on aika he*tillistä aikaa - ekat pari vuotta ainakin ja ihan normiperheessä, jossa ei ole mitään lastenhoitajattaria apuina. Vaippoja ja hermoja kuluu.
Nimim. Kokemuksella
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:02"]
Eikö Kate vasta juonut viiniä?
[/quote]
Saattanut olla viinilasi kädessä mutta yleisesti ottaen hän ei käytä alkoholia juuri ollenkaan (on itse sanonut)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]
Kappas, ehtivät ennen Victoriaa ja Danielia.
Toivottavasti tällä kertaa on tyttö.
Mikäs vika pikkuveljessä olisi?
[/quote]
Tytölle saa kauniimpia nimiä. George on todella hirveä nimi, eli kuninkaalliset - ainakin Britanniassa - joutuvat taipumaan ottamaan perinteisiä nimiä kuninkaallisen perheen historiasta.
Sitä paitsi poikia on tuossa perheessä tullut riittävästi. Ainoastaan Edwardilla taitaa olla useampi tyttö.
[/quote]
Hyvät faktat sinulla. Edwardilla on ensinnäkin sekä tyttö että poika. Kuningatar Elizabethilla on 8 lastenlasta joista 4 on poikia ja 4 tyttöjä. Lastenlasten lapsia taas on 3, joista 2 on tyttöjä ja 1 poika.
Poika sieltä tulee taas. Ja jos Victoria saisi toisen lapsen, se olisi varmasti tyttö.
Fakta on fakta ja mielipide on mielipide. Toivon, että tällä kertaa tuloksena on tyttö. Se on minun mielipiteeni, kuten sekin, että tytöille saa kauniimpia nimiä. Sama pätee myös Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:34"]
Olit nopeampi kuin daily mail :)
[/quote]
Daily mailin juttu julkaistiin PUBLISHED: 09:26 GMT, 8 September 2014 | UPDATED: 09:56 GMT, 8 September 2014
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:34"]
Olit nopeampi kuin daily mail :)
[/quote]
Daily mailin juttu julkaistiin PUBLISHED: 09:26 GMT, 8 September 2014 | UPDATED: 09:56 GMT, 8 September 2014
[/quote]
Avasin tämän ketjun ja koska avauksessa ei ollut lähdettä, avasin daily mailin eikä se silloin ollut siellä (päivitin sivun useamman kerran). Ehdin katsoa uutisen kuningashuoneen omilta sivuilta ja sen jälkeen se vastaainakin minun DM:n ilmestyi. Mutta turha tätä on jankata. AV peittosi kotimaiset lehdet kirkkaasti.
Mutta hyvä että tulit tänne kertomaan, että rakkaat ip- lehtemme saavat taas ammentaa täältä tämänkin uutisen.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]
Kappas, ehtivät ennen Victoriaa ja Danielia.
Toivottavasti tällä kertaa on tyttö.
Mikäs vika pikkuveljessä olisi?
[/quote]
Tytölle saa kauniimpia nimiä. George on todella hirveä nimi, eli kuninkaalliset - ainakin Britanniassa - joutuvat taipumaan ottamaan perinteisiä nimiä kuninkaallisen perheen historiasta.
Sitä paitsi poikia on tuossa perheessä tullut riittävästi. Ainoastaan Edwardilla taitaa olla useampi tyttö.
[/quote]
Tytön nimeksi tulee Elisabeth, Mary, Victoria tai Anna - muita vaihtoehtoja ei ole
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:56"]Aika pieni ikäero vauvoille. No onpahan heillä siellä hovissa hoitajia, eli eipä paljon vaivaa vanhempia nämä kuninkaalliset lapset. [/quote] ihan normaali kahden vuoden ikäero.
[/quote]
Joo mutta kaksikin vuotta ikäerona on aika he*tillistä aikaa - ekat pari vuotta ainakin ja ihan normiperheessä, jossa ei ole mitään lastenhoitajattaria apuina. Vaippoja ja hermoja kuluu.
Nimim. Kokemuksella
[/quote]
mulla on 1v11 ikäero ensimäisen ja toisen lapsen välissä ja kolmas lapsi tuli 2,5vuoden kuluttua toisen syntymästä. Joten jotain kosketuspintaan asiaan löytyy itseltänikin. Helvetilliseksi sitä en voisi kutsua koskaan, olisiko sulla jotain synnytysmasennusta jota kannattaisi tarkastella jossain ammattilaisen pakeilla?
Iltalehti ainakin luki suhteellisen laiskasti tuon palatsin uutisen (joka ei kovin montaa riviä edes ole) kun uutisoivat etusivulla kuinka herttuatar on sairaalahoidossa vaikka palatsi ilmoitti että Catherine on Kensingtonin palatsissa ja saa siellä lääkäriltä hoitoa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:34"]
Mulla on sellainen tunne, että Kate tekee kaiken oikein. Eikä ole mikään hermokimppu, vaan just oikea kuninkaalliseksi. Rento ja vähän viileä, joka ei varmaan kärsi siellä hovissa yhtään, vaan nauttii elämästään.
[/quote]
Musta taas tuntuu, että Kate pingottaa ja suorittaa aika tavalla kulisseissa, koska pyrkii täydellisyyteen. Muutamien vuosien kuuttua saa lukea paljastuksia pinnan alta, miten rankkaa tämä aika oikein olikaan. Näyttää stressaantuneelta.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]
Kappas, ehtivät ennen Victoriaa ja Danielia.
Toivottavasti tällä kertaa on tyttö.
[/quote]
On tullut vähän aavistus, että V&D eivät saa enempää lapsia, vaikka niitä varmasti kovasti toivovat. Sen verran vaikeaa taitaa Victorian raskautuminen olla, ja ikääkin alkaa olla jo lähemmäs 40v.
[/quote]
Oisin niin toivonut, että he oisivat saaneet vielä toisen lapsen.
Löytyykö mistään julkaisusta laskettua ajankohtaa?
Ei ole laskettua aikaa ilmoitettu, ainoastaan että lapsi syntyy ensi vuonna.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:56"]Aika pieni ikäero vauvoille. No onpahan heillä siellä hovissa hoitajia, eli eipä paljon vaivaa vanhempia nämä kuninkaalliset lapset.
[/quote]
ihan normaali kahden vuoden ikäero.