Kuka näitä naisia mollaavia aloituksia tänne tehtailee?
Joka päivä samat laulut. Onko miehet tosiaan nykyään noin pimeitä vai onko tänne pesiytynyt joku YL-trolli?
Kommentit (57)
Naiset itse. Usein.
Naiset myös haukkuvat erittäin rumasti muita naisia. Selitetään kritiikillä, mutta pelkkää puhdasta haukkumista se on.
Vierailija kirjoitti:
Sinä et päätä mistä täällä saa kirjoittaa. Miksi et tuota itse laadukkaita keskustelunavauksia vaan valitat?
Et myöskään sinä, yp päättää.
Ketkä miehet? Kaikki maailman miehetkö täällä mielestäsi kirjoittelevat?
Anonyymillä trollipalstalla on anonyymejä trolleja. Yllätys.
Hyvä aloittaja. Mua vaivaa tuo "b-rapun" tyyppi joka tekee noita aloituksia.
Mustasilmä Susanna on paras kukka maailmassa.
Naiset niitä tekee että saa miehet näyttämään huonolta.
Miehet jotka vihaavat naisia. Eli pelkäävät.
Kirjoittaja on köyhä eläkeläinen Turusta, Lars-Johan Jocke Grönholm. Törkeää tekstiä tulee häneltä.
Vierailija kirjoitti:
No jos h u o r a t eivät anna muille mahdollisuutta parisuhteeseen ja seksielämään kuin huippukomeille ja pitkille alfoille niin kukakohan täällä teistä rumasti kirjoittaa? Ehkä joku lyhyt ja ruma jonka te h u o r a t olette hylänneet ja jolle olette selkänne kääntäneet
Jos ne naiset kerran ovat niin kamalia, niin miksi ihmeessä edes haluaisit parisuhteeseen naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos h u o r a t eivät anna muille mahdollisuutta parisuhteeseen ja seksielämään kuin huippukomeille ja pitkille alfoille niin kukakohan täällä teistä rumasti kirjoittaa? Ehkä joku lyhyt ja ruma jonka te h u o r a t olette hylänneet ja jolle olette selkänne kääntäneet
Jos ne naiset kerran ovat niin kamalia, niin miksi ihmeessä edes haluaisit parisuhteeseen naisen kanssa?
Eivät olisi kamalia jos haluaisivat mielummin olla minun kanssa kuin niiden alfojen. Mutta h u o r a a m i n e n menee kaiken edelle kun päähän ei mahdu muuta kuin ulkonäkö ja seksi
Oletko miettinyt transnaisti? Saat parhaat puolet molemmista: miehen järkevän luonteen ja kustomoidun, näyttävän ulkonäön.
Persut tekee ainakin näitä "naisena"-aloituksia.
Nyrkitäpä AP paskalta haisevaa persvittuasi.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä miehet? Kaikki maailman miehetkö täällä mielestäsi kirjoittelevat?
Anonyymillä trollipalstalla on anonyymejä trolleja. Yllätys.
Ei tarvi uhriutua. Itsekin mies, mutta kyllä monet miehet täällä käyttäytyy selkeästi alaarvoisesti.
Jos tarkoitat YYHHOO äitejä mollaavia kirjoituksia niin se olen MINÄ 👍
Tähän ei voi edes vastata, kun menee moderointiin suoraan. Samat kirjoittajat kuitenkin täällä ja kaikilla muilla avoimilla palstoilla. YL, MI, 2+, tämä.