Prinssi George saa sisaruksen!
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:02"]
Eikö Kate vasta juonut viiniä?
[/quote]
Saattanut olla viinilasi kädessä mutta yleisesti ottaen hän ei käytä alkoholia juuri ollenkaan (on itse sanonut)
[/quote]
Ei, kyllä hän oli juonut elokuun lopussa valkoviini-spritzeriä romanttisella matkallaan Williamin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]
Kappas, ehtivät ennen Victoriaa ja Danielia.
Toivottavasti tällä kertaa on tyttö.
[/quote]
On tullut vähän aavistus, että V&D eivät saa enempää lapsia, vaikka niitä varmasti kovasti toivovat. Sen verran vaikeaa taitaa Victorian raskautuminen olla, ja ikääkin alkaa olla jo lähemmäs 40v.
[/quote]
ÖÖH...oletko tullut ajatelleeksi että ehkä syy onki Danielin huonokuntoisista siittiöistä sillä miehellä on jatkuva lääkitys synnynnäisen, korjausleikatun munuaistaudin vuoksi?
Ei ikä estä naista sikiämästä ja synnyttämästä terveitä lapsia! Tv. kuopuksensa 42-vuotiaana synnyttänyt. Minna Tervamäkikin synnytti terveen tyttären 46-vuotiaana!!
Huraa! Lisää kruununloisia, kansanelättejä, korkeimman asteen sossupummeja!
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:27"]
Huraa! Lisää kruununloisia, kansanelättejä, korkeimman asteen sossupummeja!
[/quote]
Listaa sinä maksamasi verot tähän alle:
Katella oli edellisen raskauden aikana myös todella vaikeaa pahoinvointioireilua ja oli sairaalassakin. Toivottavasti menee nopeasti ohi ja muutenkin raskaus sujuu hyvin.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:46"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]
Kappas, ehtivät ennen Victoriaa ja Danielia.
Toivottavasti tällä kertaa on tyttö.
Mikäs vika pikkuveljessä olisi?
[/quote]
Tytölle saa kauniimpia nimiä. George on todella hirveä nimi, eli kuninkaalliset - ainakin Britanniassa - joutuvat taipumaan ottamaan perinteisiä nimiä kuninkaallisen perheen historiasta.
Sitä paitsi poikia on tuossa perheessä tullut riittävästi. Ainoastaan Edwardilla taitaa olla useampi tyttö.
[/quote]
Tytön nimeksi tulee Elisabeth, Mary, Victoria tai Anna - muita vaihtoehtoja ei ole
[/quote]
Diana olisi ihana vailnta :)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:02"]
Eikö Kate vasta juonut viiniä?
[/quote]
Juu, ihan "vasta" äskettäin joi viiniä. Oli meinaa huhtikuu kun uutisoitiin Katen viinin juonnista. Nyt tämän huhtikuisen uutisen jälkeen raskausuutiset lähtivät uudelleen liikkeelle heinäkuussa.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:27"]
Huraa! Lisää kruununloisia, kansanelättejä, korkeimman asteen sossupummeja!
[/quote]
Ei ne Suomen sossusta mitään vie
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:27"]
Huraa! Lisää kruununloisia, kansanelättejä, korkeimman asteen sossupummeja!
[/quote]
Listaa sinä maksamasi verot tähän alle:
[/quote]
Muuttaako minun maksamani verot sitä tosiasiaa, että kansa maksaa kuninkaallisten hulpean elämän?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:02"]
Eikö Kate vasta juonut viiniä?
[/quote]
Saattanut olla viinilasi kädessä mutta yleisesti ottaen hän ei käytä alkoholia juuri ollenkaan (on itse sanonut)
[/quote]
www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1288731958931.html?pos=ksk-trm-knkl-ostu 31.8.
"Brittilehti sai urkittua, mitä William ja Catherine tilasivat illalliseksi ja mitä he joivat. Kuljettajana toiminut prinssi William tilasi limellä "terästettyä" soodaa, mutta koska herttuatar Catherine ei ajanut, hän tilasi valkoviini-spitzerin, jossa valkoviiniin lisätään soodaa ja jäitä."
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:40"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]
Kappas, ehtivät ennen Victoriaa ja Danielia.
Toivottavasti tällä kertaa on tyttö.
[/quote]
On tullut vähän aavistus, että V&D eivät saa enempää lapsia, vaikka niitä varmasti kovasti toivovat. Sen verran vaikeaa taitaa Victorian raskautuminen olla, ja ikääkin alkaa olla jo lähemmäs 40v.
[/quote]
Victoria täytti kyllä juuri alle kuukausi sitten vasta 37 vuotta! Kyllä on ihan normaali raskautumisikä nykypäivänä ja kyllä siihen nelikymppisyyteenkin on vielä useampi vuosi.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:27"]
Huraa! Lisää kruununloisia, kansanelättejä, korkeimman asteen sossupummeja!
[/quote]
Ei ne Suomen sossusta mitään vie
[/quote]
Ei vie, ei, mutta se ei tarkoita, etteikö monarkiaa pitäisi aina kritisoida, vaikka ei kotimaista olisikaan.
Ihanaa, Kate on niin ihana ja toivottavasti tyttö tulee nyt.
BBC:n jutussa sanotaan, ettei vielä ole 12 raskausviikkoa täynnä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:56"]Aika pieni ikäero vauvoille. No onpahan heillä siellä hovissa hoitajia, eli eipä paljon vaivaa vanhempia nämä kuninkaalliset lapset. [/quote] ihan normaali kahden vuoden ikäero.
[/quote]
Joo mutta kaksikin vuotta ikäerona on aika he*tillistä aikaa - ekat pari vuotta ainakin ja ihan normiperheessä, jossa ei ole mitään lastenhoitajattaria apuina. Vaippoja ja hermoja kuluu.
Nimim. Kokemuksella
[/quote]
Onhan 2 vuotta aika pieni ikäero. Voisi olla tietysti pienempikin, mutta kyllä se pieni on. Eikä tästä kenekään loukkaantua tarvitse, voi olla ihan normi ja hyvä ikäero, mutta pieni ei siitä mihinkään pääse.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:22"]
Iltalehti ainakin luki suhteellisen laiskasti tuon palatsin uutisen (joka ei kovin montaa riviä edes ole) kun uutisoivat etusivulla kuinka herttuatar on sairaalahoidossa vaikka palatsi ilmoitti että Catherine on Kensingtonin palatsissa ja saa siellä lääkäriltä hoitoa.
[/quote]
Hieman tämän kommentin jälkeen Iltalehden uutista on muokattu ;-)
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:22"]
Iltalehti ainakin luki suhteellisen laiskasti tuon palatsin uutisen (joka ei kovin montaa riviä edes ole) kun uutisoivat etusivulla kuinka herttuatar on sairaalahoidossa vaikka palatsi ilmoitti että Catherine on Kensingtonin palatsissa ja saa siellä lääkäriltä hoitoa.
[/quote]
Hohhoijaa... Nämä Iltalehdestä...
Ensimmäisen raskauden aikana Catherine kärsi rajusta pahoinvoinnista ja oli jo heti alkuvaiheessa hoidettavana sairaalassa. Sen vuoksi hovi joutuikin julkistamaan raskausuutisen jo hyvin aikaisessa vaiheessa.
Hovi kertoo, että myös Catherinen toinen raskaus on alkanut vaikeasti. Lääkärit hoitavat herttuatarta tällä hetkellä hänen kotonaan, eikä hän tee edustustehtäviä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:08"]
Poika sieltä tulee taas. Ja jos Victoria saisi toisen lapsen, se olisi varmasti tyttö.
[/quote
William ja Kate saa toisen pojan. Jos Victoria saa toisen niin kyllä se on poika eikä tyttö.
T.ennustaja
Ihania uutisia :) Vaikka en niin tätä paria seuraakkaan. Ehkä pitäisi. Todella kaunis on tämä nainen ja varmasti ihana äiti lapsilleen.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:15"]
Tytön nimeksi tulee Elisabeth, Mary, Victoria tai Anna - muita vaihtoehtoja ei ole
[/quote]
Veikkaisin ennemminkin Elizabeth ja Anne kuin Elisabeth ja Anna. Sorry.