Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuliko muillekin 1970 luvulla Suosikki ja Help lehdet ?

Vierailija
28.06.2026 |

Ihania muistoja...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks toi Help joku Beatles-julkaisu vai mikä? Ihan vieras. Suosikki oli vielä minunkin teini-iässäni ysärillä

Vierailija
2/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs muumio se siellä kirjottelee

Vierailija
4/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa nuo kirjastossa, ei ollut varaa tilata kotiin. Joskus kaverit lainasivat.

Vierailija
5/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvulla mulle tuli Aku Ankka. Kasarilla sitten Suosikkikin.

Vierailija
6/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ensin Help, koska siinä oli Armi Aavikon juliste. Myöhemmin Suosikki vielä kasarin puolelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut, mutta irtonumeroina ostelin Introa silloin tällöin.

Vierailija
8/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Suosikki jonkun aikaa. Niille julisteille oli käyttöä :D

Ja sitten meille tuli tietysti Aku Ankka. Joka keskiviikko oli hemmetin kiire kotiin koulusta, mutta aina se pikkuveli ehti ensin ja omi lehden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki tuli, osallistuin johonkin kilpailuun ja voitin natikan.  Muistatteko Mikä se on? 

Vierailija
10/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Suosikki ja Musa. R-kioskilta kävin ostamassa Melody Makerin ja New Musical Expressin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikki tuli, osallistuin johonkin kilpailuun ja voitin natikan.  Muistatteko Mikä se on? 

Ei aavistustakaan, mikä se on.


Se -61 synt.

Vierailija
12/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosikki tuli, osallistuin johonkin kilpailuun ja voitin natikan.  Muistatteko Mikä se on? 

National(/Panasonic)-merkkinen radiokasettinauhuri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut tilata mitään lehtiä, koska mutsi dokasi kaikki rahat. En saanut ostaa niitä irtonumeroitakaan ku harvoin, koska mulla ei ollut koskaan rahaa.

Vierailija
14/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosikki tuli, osallistuin johonkin kilpailuun ja voitin natikan.  Muistatteko Mikä se on? 

National(/Panasonic)-merkkinen radiokasettinauhuri?

Ja Nutikka oli Nordfors-pöytäviini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliks toi Help joku Beatles-julkaisu vai mikä? Ihan vieras. Suosikki oli vielä minunkin teini-iässäni ysärillä

Se oli ensin Intro, enemmän keskittynyt musajuttuihin kuin Suosikki. Jossakin kustantamonvaihtorumbassa se päätyi Apu-lehdille. Siinä vaiheessa lehden tyyliä käännettiin enemmän idolipainotteiseksi ja vaihdettiin nimi, Apu englanniksi kun on Help.

Vierailija
16/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljelle tuli Suosikki, mulle Intro. Yhteinen huoneemme oli täynnä julisteita, oi niitä aikoja !!

Vierailija
17/17 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli! Juuri tällä viikolla lomailin lapsuuskodissani vanhempieni luona, ja selailin vanhoja Suosikkeja jotka äitini on säästänyt. Siinä vierähti monta tuntia useampanakin päivänä lehtiä selaillen ja menneitä muistellen. Monessa lehdessä oli vielä julisteet kiinni, niistä kelpasivat aikanaan seinälle vain parhaista parhaat. Vielä 10 vuotta sitten ihmettelin, miksei äitini vain heitä koko läjää paperinkeräykseen, vaan kyselee haluanko säästää niitä. Nyt olen noista todella iloinen. Ikää minulla on 51 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi