Prinssi George saa sisaruksen!
Kommentit (79)
Kate tiesi olleensa raskaana jo heinäkuussa jotta miksi joi viikko sitten valkkaria???
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:56"]Aika pieni ikäero vauvoille. No onpahan heillä siellä hovissa hoitajia, eli eipä paljon vaivaa vanhempia nämä kuninkaalliset lapset. [/quote] ihan normaali kahden vuoden ikäero.
[/quote]
No suuriko se sitten on? Jos puhutaan onko ikäero suuri vai pieni niin kyllä 2v. on pieni. 10v. on suuri, 4v sieltä väliltä. En voi käsittää miten jonkun mielestä 2v. on jotain muuta kuin pieni ikäero.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:27"]
Huraa! Lisää kruununloisia, kansanelättejä, korkeimman asteen sossupummeja!
[/quote]
Listaa sinä maksamasi verot tähän alle:
[/quote]
Muuttaako minun maksamani verot sitä tosiasiaa, että kansa maksaa kuninkaallisten hulpean elämän?
[/quote]
Siis britit maksavat. Ja melko mielellään näyttävät maksavan, kuningasperhe on heille todella tärkeä ja rakastettu osa maan identiteettiä ja myös diplomaattisesti tärkeä.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:37"]
BBC:n jutussa sanotaan, ettei vielä ole 12 raskausviikkoa täynnä.
[/quote]
Jos vasta on juonut viiniäkin illallisella, niin tuskin ovat paria viikkoa pidempään itsekään tienneet raskaudesta.
Miksi ei saisi juoda lasia jossa vähän valkkaria ja loput ihan muuta?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:49"]
Miksi ei saisi juoda lasia jossa vähän valkkaria ja loput ihan muuta?
[/quote]
No varmasti saa mutta en usko että Kate niin tekee raskaana ollessaan. Johan siinä olisi lööpit jos kuninkaallinen juo alkoholia raskaana ollessaan. On kuitenkin esikuva monelle.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:27"]
Huraa! Lisää kruununloisia, kansanelättejä, korkeimman asteen sossupummeja!
[/quote]
Listaa sinä maksamasi verot tähän alle:
[/quote]
Muuttaako minun maksamani verot sitä tosiasiaa, että kansa maksaa kuninkaallisten hulpean elämän?
[/quote]
Siis britit maksavat. Ja melko mielellään näyttävät maksavan, kuningasperhe on heille todella tärkeä ja rakastettu osa maan identiteettiä ja myös diplomaattisesti tärkeä.
[/quote]
Maan identiteetti: Meillä on tämä perhe, joka on parempi kuin muut, ja siksi heidän geeneillään varustetut ovat soveliaita nousemaan valtion päämieheksi?
Kaiken lisäksi Briteissä on paljon kansaa, jotka vastustavat monarkiaa ja kannattavat siirtymistä tasa-vallaksi. Näihin "tasa-valtalaisiin" kuuluvat mm. Richard Dawkins ja Daniel Radcliffe.
Miksi ihmeessä sen pitäisi olla tyttö?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:27"]
Miksi ihmeessä sen pitäisi olla tyttö?
[/quote]
No koska pitäähän se poika ja tyttö kunnon perheessä olla.
Jos katsot HS:n syntyneet-palstaa ja muutenkin ympärillesi, niin moni perhe yrittää useampaa lasta, mikäli kaikki lapset ovat samaa sukupuolta.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:27"]
Huraa! Lisää kruununloisia, kansanelättejä, korkeimman asteen sossupummeja!
[/quote]
Listaa sinä maksamasi verot tähän alle:
[/quote]
Muuttaako minun maksamani verot sitä tosiasiaa, että kansa maksaa kuninkaallisten hulpean elämän?
[/quote]
Siis britit maksavat. Ja melko mielellään näyttävät maksavan, kuningasperhe on heille todella tärkeä ja rakastettu osa maan identiteettiä ja myös diplomaattisesti tärkeä.
[/quote]
Luepa joskus esim. DailyMailiin kirjoitettuja kommentteja niin huomaat, ettei monikaan haluaisi elättää tuota perhettä.
Siitä on kyllä tulossa ALLE 2 vuoden ikäero, vauvan täytyy syntyä huhtikuussa tai niillä main (koska raskausviikkoja on nyt vähemmän kuin 12). Ja George täytti vasta vuoden heinäkuun loppupuolella. Kyllä se on pieni ikäero.
Mistä sitä tietää, on tilannut näyttävästi drinkin, jotta toimittajat olisivat hiljaa hetken vauvauteluista. Jos lantrattua valkoviiniä juo lasillisen niin tuskin vaikuttaa mihinkään ja todennäköisesti on salaa toimittajilta keittiö kuitenkin tehnyt non-alcoholic-version.
Toivon että Estellekin saa pian sisaruksen. Madde on varmaan myös raskaana lapsensa yksivuotispäivän tienoilla arvaan.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:40"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:33"]
Kappas, ehtivät ennen Victoriaa ja Danielia.
Toivottavasti tällä kertaa on tyttö.
[/quote]
On tullut vähän aavistus, että V&D eivät saa enempää lapsia, vaikka niitä varmasti kovasti toivovat. Sen verran vaikeaa taitaa Victorian raskautuminen olla, ja ikääkin alkaa olla jo lähemmäs 40v.
[/quote]
Toivottavasti hän ei koskaan raskaudu, mutta toivottavasti tulee raskaaksi, jos toisen lapsen haluavat.
Miksi ei tekisi pienellä ikäerolla jos onnistuu? Koska nämä vanhemmat saavat kyllä apua lastenhoidossa ja Katen kroppakin varmaan kestää.
Jos lehdessä lukee että hän joi viini-spitzerin niin sehän varmasti on 100% totuus koska kaikki, mitä nämä päivälehdet julkaisevat sivuillaan, pitää aina paikkaansa? ;)
Niinpä. Miltäköhän tuntuu olla kuninkaallinen lisääntymisautomaatti?
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 12:56"]Aika pieni ikäero vauvoille. No onpahan heillä siellä hovissa hoitajia, eli eipä paljon vaivaa vanhempia nämä kuninkaalliset lapset. [/quote] ihan normaali kahden vuoden ikäero.
[/quote]
Joo mutta kaksikin vuotta ikäerona on aika he*tillistä aikaa - ekat pari vuotta ainakin ja ihan normiperheessä, jossa ei ole mitään lastenhoitajattaria apuina. Vaippoja ja hermoja kuluu.
Nimim. Kokemuksella
[/quote]
Onhan 2 vuotta aika pieni ikäero. Voisi olla tietysti pienempikin, mutta kyllä se pieni on. Eikä tästä kenekään loukkaantua tarvitse, voi olla ihan normi ja hyvä ikäero, mutta pieni ei siitä mihinkään pääse.
[/quote]
Meillä on lapsilla ikäeroa 2 v 2 kk, eikä meillä ollut laisinkaan hankalaa. Nykyään on helppoa, koneet pesee pyykit ja tiskit, on imurit ja vedet tulee ja menee, lämmin vesikin tulee hanasta. Ihanaa aikaa oli ja tytär ja poika ovat edelleen toistenta parhaat ystävät.
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 15:58"]
Mistä sitä tietää, on tilannut näyttävästi drinkin, jotta toimittajat olisivat hiljaa hetken vauvauteluista. Jos lantrattua valkoviiniä juo lasillisen niin tuskin vaikuttaa mihinkään ja todennäköisesti on salaa toimittajilta keittiö kuitenkin tehnyt non-alcoholic-version.
Toivon että Estellekin saa pian sisaruksen. Madde on varmaan myös raskaana lapsensa yksivuotispäivän tienoilla arvaan.
[/quote]
olipa hyvä jekku kun nyt epäillään juoneen raskausaikana
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 14:32"]
[quote author="Vierailija" time="08.09.2014 klo 13:02"]
Eikö Kate vasta juonut viiniä?
[/quote]
Juu, ihan "vasta" äskettäin joi viiniä. Oli meinaa huhtikuu kun uutisoitiin Katen viinin juonnista. Nyt tämän huhtikuisen uutisen jälkeen raskausuutiset lähtivät uudelleen liikkeelle heinäkuussa.
[/quote]
Elokuun vika päivä uutisoitiin viinin juonnista. Tule pätemään sitten, kun faktat on tiedossa.