Mies teki salaa vasektomian!
Täytettyään 40v teki siis toimenpiteen. No mä olen nuorempi ja olisin halunnut kolmannen lapsen :( Että on petetty olo :(
Kommentit (232)
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:47"]
Minusta mieheni olisi pitänyt edes keskustella tästä kanssani, kyseessä on kuitenkin iso ja yhteinen asia :( -Ap
[/quote]
Tuskin tuossa olisi ollut mitään keskusteltavaa. Mikä olisi muka ollut kompromissi? Puolikasta lasta ei voi hankkia. Miehesi on jo nelikymppinen, kaksi lasta hankittuna. Riittää hänelle. Teollaan hän teki sinulle harvinaisen selväksi, että mikäli sen kolmannen lapsen haluat, hän ei aio olla ko lapsen isä. Sinä edelleenkin voit hankkia lisää lapsia, jos välttämättä haluat.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:38"]
Mä kyllä muistelen, että mun allekirjoitus vaimona vaadittiin siihen lappuun...
[/quote]
Muistelet väärin. Sellaista lakipykälää ei ole, missä puolison suostumusta vaadittaisiin. Jokainen päättää itse itsestään. Olisipa ajatuksenakin kamala, että toinen ihminen saisi päättää sun henk.koht. ehkäisyasioista.
[/quote]
Kyllä Mehiläisessä piti allekirjoittaa lappu, että on tietoinen ja hyväksyy.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:47"]
Minusta mieheni olisi pitänyt edes keskustella tästä kanssani, kyseessä on kuitenkin iso ja yhteinen asia :( -Ap
[/quote]
Tuskin tuossa olisi ollut mitään keskusteltavaa. Mikä olisi muka ollut kompromissi? Puolikasta lasta ei voi hankkia. Miehesi on jo nelikymppinen, kaksi lasta hankittuna. Riittää hänelle. Teollaan hän teki sinulle harvinaisen selväksi, että mikäli sen kolmannen lapsen haluat, hän ei aio olla ko lapsen isä. Sinä edelleenkin voit hankkia lisää lapsia, jos välttämättä haluat.
[/quote]
Haloo. Ei tollast päätetä SALAA. Vois kunnioittaa vähän vaimoaan. Täällä joku palstavela taas viisastelee kun ei ymmärrä toisen menetystä! Tsemiä, ap.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:16"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:47"] Minusta mieheni olisi pitänyt edes keskustella tästä kanssani, kyseessä on kuitenkin iso ja yhteinen asia :( -Ap [/quote] Tuskin tuossa olisi ollut mitään keskusteltavaa. Mikä olisi muka ollut kompromissi? Puolikasta lasta ei voi hankkia. Miehesi on jo nelikymppinen, kaksi lasta hankittuna. Riittää hänelle. Teollaan hän teki sinulle harvinaisen selväksi, että mikäli sen kolmannen lapsen haluat, hän ei aio olla ko lapsen isä. Sinä edelleenkin voit hankkia lisää lapsia, jos välttämättä haluat. [/quote] Haloo. Ei tollast päätetä SALAA. Vois kunnioittaa vähän vaimoaan. Täällä joku palstavela taas viisastelee kun ei ymmärrä toisen menetystä! Tsemiä, ap.
[/quote]
menetystä loisia taas kotona, miehen ja yhteiskunnan rahoilla?
ikävää se on av-mammalle.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:30"]
Jos mies saa painostaa aborttiin, niin naisellakin tulee olla oikeus kieltää kumppaninsa vasektomia.
[/quote]
Kenenkään ei tarvitse suostua painostukseen
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:29"]Tiesi että haaveilin kolmannesta lapsesta :( -Ap [/quote] Paska äijä!
[/quote]
Miten niin? Ei miehen tarvitse suostua kolmanteen lapseen.
Aborttiin painostava mies on sika, salaa steriloitu on sankari?
Jokaisella ihmisellä on oikeus päättää omasta kehostaan, ja siitä mitä sillä tekee, joten miehesi teki mielestäni ihan oikein.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:29"]
Tiesi että haaveilin kolmannesta lapsesta :( -Ap
[/quote]
Todennäköisesti ei luottanut siihen, että sinä huolehtisit ehkäisystä, kun kerran vauvakuumeilet. Fiksuna miehenä päätti huolehtia itse. Eikös usein sanotakin, että jos mies ei halua lasta, niin miehen pitää huolehtia ehkäisystä? Nyt mies huolehti.
[/quote]No mutta millainen mies ei keskustele ehkäisyasioista kumppanin kanssa?
[/quote]
Iso osa naisista valehtelee ehkäisystä miehelleen. Mies EI voi ottaa sitä riskiä että nainen tuleekin raskaaksi koska sitten mies ei voi enää tehdä mitään.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:14"]
[/quote]
[/quote]
Mitä ihmettä, ettehän se oikeasti voi olla miehen puolella tässä asiassa?
Ei kenenkään ole pakko tehdä lapsia, mutta parisuhde on kahden kauppa, ja tuollainen salaa toimiminen ei kuulu siihen. Eriävät mielipiteet lasten lukumäärästä on varmasti yksi parisuhteen vaikeimmista ongelmista, ja on todella ajattelematonta toimia kuten ap:n mies. Tokihan asia sillä ratkeaa, mutta se, kuinka tuhoisaa tuollainen on suhteelle, jää nähtäväksi.
On tää av vaan uskomaton mesta. Jos asetelma olisi toisinpäin, eli ap ei haluaisi lasta, mies olisi ilmaissut haluavansa vielä yhden, ja ap hihkuisi tehneensä sterilisaation, olisivat about kaikki täällä kauhuissaan kyselemässä että miten saatoit tehdä noin ja eikö olekaan yhteinen päätös.
Kyllä, minusta apn mies toimi aivan törkeällä tavalla. Perhesuunnittelu on asia, mikä kuuluu molemmille puolisoille, yhdessä. Ja jos tehdään jotain noinkin peruuttamatonta, olisi siitä ehdottomasti keskusteltava. Ap, olet nainut idiootin. Sinulla on oikeus olla surullinen sillä temppu oli törkeä. Minä miettisin asioita vuoden ja jos en saisi miestä myöntämään että toimi väärin, lähtisin. Sulla on vielä aikaa saada lisää lapsia ja järkevä mies.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:34"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:29"]
Tiesi että haaveilin kolmannesta lapsesta :( -Ap
[/quote]
Todennäköisesti ei luottanut siihen, että sinä huolehtisit ehkäisystä, kun kerran vauvakuumeilet. Fiksuna miehenä päätti huolehtia itse. Eikös usein sanotakin, että jos mies ei halua lasta, niin miehen pitää huolehtia ehkäisystä? Nyt mies huolehti.
[/quote]No mutta millainen mies ei keskustele ehkäisyasioista kumppanin kanssa?
[/quote]
Iso osa naisista valehtelee ehkäisystä miehelleen. Mies EI voi ottaa sitä riskiä että nainen tuleekin raskaaksi koska sitten mies ei voi enää tehdä mitään.
[/quote]
ei pääse ämmät loisimaan. hyvin tehnyt!!!!!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:31"]
Eipä tuosta aiheesta ole enää keskusteltavaa :( Tuntuu vaan pahalta luopua yhtäkkiä vauvahaaveesta. Olen itse alle kolmekymmentä enkä olisi halunnut että tämä mahdollisuus otetaan multa pois... Itkettää. -Ap
[/quote]
Mies on varmasti miettinyt pitkään haluaako hän enää kolmatta lasta ja todennäköisesti päätynyt hyvin vahvasti siihen tulokseen, ettei halua, koska teki vasektomian salaa. Asia on hyvin yksinkertainen. Mutta sinä olisit halunnut suostutella häntä kolmanteen lapseen kyllästymiseen asti? Miksi? Eikö miehen haluilla asian suhteen ole oikeastmerkitystä?
[/quote]
Kerta keskustelua riittää
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:38"] Mä kyllä muistelen, että mun allekirjoitus vaimona vaadittiin siihen lappuun... [/quote] Muistelet väärin. Sellaista lakipykälää ei ole, missä puolison suostumusta vaadittaisiin. Jokainen päättää itse itsestään. Olisipa ajatuksenakin kamala, että toinen ihminen saisi päättää sun henk.koht. ehkäisyasioista. [/quote] Kyllä Mehiläisessä piti allekirjoittaa lappu, että on tietoinen ja hyväksyy.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Noin iso sairaala ei taatusti toimi lainvastaisesti. Todisteita!
65 lisää vielä, että vaikka eriävä toive lasten lukumäärästä ei johtaisi eroon, tuollainen temppu voi sen tehdäkin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 22:27"]
[/quote]
[/quote]
Mitä ihmettä, ettehän se oikeasti voi olla miehen puolella tässä asiassa?
Ei kenenkään ole pakko tehdä lapsia, mutta parisuhde on kahden kauppa, ja tuollainen salaa toimiminen ei kuulu siihen. Eriävät mielipiteet lasten lukumäärästä on varmasti yksi parisuhteen vaikeimmista ongelmista, ja on todella ajattelematonta toimia kuten ap:n mies. Tokihan asia sillä ratkeaa, mutta se, kuinka tuhoisaa tuollainen on suhteelle, jää nähtäväksi.
[/quote]
Eiköhän ap:n mies ole näin toimittuaan varautunut myös siihen, että seurauksena voi olla avioero.
[/quote]
[/quote]
Voi puolikkaan lapsen hankkia. AP synnyttää lapsen, lapsi leikataan kahtia ja tungetaan toinen puoli takaisin sinne mistä tulikin....
Ikävää miten täällä syyllistetään minua siitä, ett olisin halunnut kolmannen lapsen JA olisin tahtonut keskustella asiasta. Ihan kuin olisin joku hirveä ihminen jos koen oloni surulliseksi ja petetyksi ja mieheni taas teki niin oikein ja hienosti. Eli lähes kaikkien mielestä omalla kohdallanne tällainen olisi sitten ollut aivan ok. Olen kieltämättä vähän yllättynyt. -Ap
olen tehnyt saman eksälleni. siis pistin piuhat poikki. yllätys oli , kun väitti saavansa lapsen kanssani !
oli horo pettänyt, jäi horo heti!