Mies teki salaa vasektomian!
Täytettyään 40v teki siis toimenpiteen. No mä olen nuorempi ja olisin halunnut kolmannen lapsen :( Että on petetty olo :(
Kommentit (232)
Mun eksä teetti vasektomian heti meidän suhteen loputtua. Meillä on lapsia eikä mies halunnut lapsia monen eri naisen kanssa. Huonot kokemukset omasta isästään eikä halunnut samoja kokemuksia omille pojilleen. En tiedä tietääkö hänen naisystävänsä joka oli vähän yli parikymppinen heidän tavatessaan että mies on tehnyt vasektomian. Ovat yhdessä olleet jo useita vuosia. Naisella oli silloin pieni poika itsellä jolla "ei ole isää" ollut koskaan muuta kuin tää mun eksä. Mies on aina laittanut omat poikansa tämän naisen ja muiden edelle.
Miettisin sinuna miksi mies tekaisi vasektomian. Ei ilmeisesti luottanut sinuun. Mies ei selvästi halua enempää lapsia.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:29"]Tiesi että haaveilin kolmannesta lapsesta :( -Ap
[/quote]
Paska äijä!
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:31"]
Eipä tuosta aiheesta ole enää keskusteltavaa :( Tuntuu vaan pahalta luopua yhtäkkiä vauvahaaveesta. Olen itse alle kolmekymmentä enkä olisi halunnut että tämä mahdollisuus otetaan multa pois... Itkettää. -Ap
[/quote]
No ainahan sä voit vaihtaa miestä. Eiköhän miehesi ottanut tämänkin vaihtoehdon huomioon, kun kerran tiesi vauvahaaveistasi.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:29"]Tiesi että haaveilin kolmannesta lapsesta :( -Ap [/quote] Paska äijä!
[/quote]
Nythän sulla on avoimet ovet hankkia toiveellesi uusi siittäjä! Mun mielestä sun miehen message on erityisen selvä.
Saat sen kolmannen jonkun toisen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:29"]
Tiesi että haaveilin kolmannesta lapsesta :( -Ap
[/quote]
Todennäköisesti ei luottanut siihen, että sinä huolehtisit ehkäisystä, kun kerran vauvakuumeilet. Fiksuna miehenä päätti huolehtia itse. Eikös usein sanotakin, että jos mies ei halua lasta, niin miehen pitää huolehtia ehkäisystä? Nyt mies huolehti.
[/quote]No mutta millainen mies ei keskustele ehkäisyasioista kumppanin kanssa?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:31"]
Eipä tuosta aiheesta ole enää keskusteltavaa :( Tuntuu vaan pahalta luopua yhtäkkiä vauvahaaveesta. Olen itse alle kolmekymmentä enkä olisi halunnut että tämä mahdollisuus otetaan multa pois... Itkettää. -Ap
[/quote]
No ainahan sä voit vaihtaa miestä. Eiköhän miehesi ottanut tämänkin vaihtoehdon huomioon, kun kerran tiesi vauvahaaveistasi.
[/quote]
En usko että voisin tämän takia rikkoa perhettäni mutta on silti kova paikka hyväksyä asia. -Ap
[/quote]
Silloinhan mies teki ihan oikein, jos ei kerran itse halunnut lasta. Niinhän se menee, että se ehkäisee kuka ei lasta halua. Miehesi on vastuullinen ja pitää huolen ehkäisystä. Sun pitää miettiä, miksi hän ei luota sinuun. Olisitko tehnyt lapsen vastoin hänen toivettaan? Olisiko hän voinut luottaa sinuun jos olisit sanonut että huolehdit ehkäisystä?
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:34"]
[/quote]
Todennäköisesti ei luottanut siihen, että sinä huolehtisit ehkäisystä, kun kerran vauvakuumeilet. Fiksuna miehenä päätti huolehtia itse. Eikös usein sanotakin, että jos mies ei halua lasta, niin miehen pitää huolehtia ehkäisystä? Nyt mies huolehti.
[/quote]
Sellainen, joka ei halua riidellä asiasta, johon ei ole olemassa kompromissia. Todennäköisesti mies on kyllä sanonut, että lapsiluku on nyt tässä, mutta ap ei ole halunnut kuulla/uskoa asiaa.
Halusin miehenä nähdä, vaikkakin keskutelu on pysyny vielä hyvinkin asiallisena, saman threadin niin että nainen olisi laittanut klipsut. Moniko kirjoittaja ehdottaisi miehelle naisen jättämistä ja vaihtamista nuorempaan joka haluaa lisääntyä?
Mä kyllä muistelen, että mun allekirjoitus vaimona vaadittiin siihen lappuun...
Teet niin tai näin, aina väärinpäin...
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:38"]
Halusin miehenä nähdä, vaikkakin keskutelu on pysyny vielä hyvinkin asiallisena, saman threadin niin että nainen olisi laittanut klipsut. Moniko kirjoittaja ehdottaisi miehelle naisen jättämistä ja vaihtamista nuorempaan joka haluaa lisääntyä?
[/quote]Varmaan moni, osa tarjoaisi itseäänkin.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:38"]Halusin miehenä nähdä, vaikkakin keskutelu on pysyny vielä hyvinkin asiallisena, saman threadin niin että nainen olisi laittanut klipsut. Moniko kirjoittaja ehdottaisi miehelle naisen jättämistä ja vaihtamista nuorempaan joka haluaa lisääntyä?
[/quote]
Totta.
[/quote]
Muistelet väärin. Sellaista lakipykälää ei ole, missä puolison suostumusta vaadittaisiin. Jokainen päättää itse itsestään. Olisipa ajatuksenakin kamala, että toinen ihminen saisi päättää sun henk.koht. ehkäisyasioista.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:41"]
[/quote]
Muistelet väärin. Sellaista lakipykälää ei ole, missä puolison suostumusta vaadittaisiin. Jokainen päättää itse itsestään. Olisipa ajatuksenakin kamala, että toinen ihminen saisi päättää sun henk.koht. ehkäisyasioista.
[/quote]No nythän tuo mies tavallaan päätti naisensa puolesta.
[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 21:34"]
[/quote]
[/quote]
No ihan samanlainen kuin nainen, joka ei keskustele miehensä kanssa pillereistä, kierukasta tai niiden pois jättämisestä. Tai nainen joka ei keskustele miehensä kanssa abortista tai lapsen pitämisestä raskauden ilmetessä.
Eli rohkea ja itsenäinen mies, joka ei ole puolisonsa päähänpistojen vietävissä.
Veikkaan, että miehellä niin vahva tunne, ettei enää lapsia ja päätti noin. Ei halunnut sitä jankutusta kolmannesta lapsesta. Sellaista olisi ollut luvassa. Ihan varmasti . Ja monta keskustelua aiheesta, joka on miehellesi päivän selvä niin selvä, että ajaa sinun toiveittesi yli.
Päätti omasta kehostaan.
Minusta mieheni olisi pitänyt edes keskustella tästä kanssani, kyseessä on kuitenkin iso ja yhteinen asia :( -Ap
[/quote]