Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävä mies pilaa koko perheen elämän

Vierailija
03.04.2026 |

Pettävät miehet pilaavat itsekkyydellään koko perheen elämän ja aiheuttavat naisten välille kaunoja ja riitoja. Naisten elämällä ja tunteilla ei ole soveliasta leikkiä. On varmasti myös naisia jotka pettää, mutta ainakin oma kokemus lähipiiristä on se, että se on ollut aina mies joka on pettänyt tai pitänyt naista laastarina ym ym. Näissä tarinoissa osataan tehdä petetystä aina se tarinan konna jollakin ihmeellisellä tavalla. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan tämän. 

Vierailija
2/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävät miehet voisivat todellakin miettiä sitä, että mitä heidän tekonsa aiheuttavat. Etenkin se, että sitten myös naisten välit tulehtuvat ja monesti niissä miehet osaavat esittää viatonta vaikka ovat vedättäneet molempia naisia ja kummallekin on valehdeltu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu panna monia naisia 

Vierailija
4/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää saa jos ei jää kiinni.

Vierailija
5/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävät miehet häpäisevät oman peheensä lopullisesti...vaimon, lapset ja monrsti 

koko suvun.

Onko teossa mitään ylevää ja miksi asia on monesti miehelle yhdentekevä...???

Vierailija
6/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät jäävät kyllä yleensä aina kiinni. Eikä se ole mikään, että miehen kuuluu olla monen naisen kanssa, käsittämätöntä itsekkyyttä ja piittamattomuutta naisten tunteista ja perheestä. Sitten ihmettelette miksi naiset eivät enää halua perhettä ja synnyttää. Kun ei voi luottaa miehiin millään lailla. Nää pettäjät tuo mukanaa myös sukupuoli tauteja sille uskolliselle osapuolelle mikä tekee heistä narsistisia piittamattomia myös muiden perheenjäsenten terveydestä. Sellaisiakin tilanteita on ollut, että pettävä mies on tuonut kotiin HIV.n ja se on tarttunut äitiin ja myös lapseen raskauden aikana. Kyseessä ei ole mikään pikku juttu vaan vakavasti otettava asia. Outoa, että nää pettävät miehet olettaa muiden elämän pilattuaan olevansa oikeutettuja kaikkeen hyvään. 

Vierailija
7/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pettävät naisetko eivät?

Vierailija
8/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu panna monia naisia 

Sinkkuna niin.

Vierailija
9/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petin miestäni ja tuhosin perheeni.

Vierailija
10/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pettävät naisetko eivät?

Valitettavasti jotkut naisetkin pettävät, mutta tässä ketjussa puhutaan miesten pettämisestä. 

Vierailija
11/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta ajankohtaisena.

Omaan napaan katsova nainen pilaa kokoperheen ja suvun.. 

Vierailija
12/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisten on niin vaikea keskustella silloin kun naista on petetty ja pettäjä on mies. 

Vierailija
13/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäkin ihmettelen, että miten nää pettäjä miehet onnistuu aina löytämään ymmärtäjiä. Petetyt tyttöystävät ja vaimot yritetään pakottaa antamaan anteeksi ja jatkamaan miesten kanssa jotka heitä pettävät. Törmännyt jopa sosiaalityöntekijään ja terapeuttiin joka suolsi uskomatonta lässytystä mitätöiden petetyn tunteita. Kaikki eivät halua polygamiaa. Tää Sosiaalityöntekijä halusi itse polygamiaa niin yrittää pakottaa siihen muutkin naiset sanoen, että pitää vain kestää pettävää miest. 

Vierailija
14/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt ihmisten hyväuskoisuutta. 

Moni pettää, oli miten mukava ihmisenä. 

Vain aika näyttää lähteekö se puoliso petoksen tielle vai ei. 

Jotkut pettäjät oikeuttavat intiimin kanssakäymisen syyllä, ettei ollut tunteita. Pettäjä siis valehtelee jopa itselleen. 

Vierailija
15/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäkin ihmettelen, että miten nää pettäjä miehet onnistuu aina löytämään ymmärtäjiä. Petetyt tyttöystävät ja vaimot yritetään pakottaa antamaan anteeksi ja jatkamaan miesten kanssa jotka heitä pettävät. Törmännyt jopa sosiaalityöntekijään ja terapeuttiin joka suolsi uskomatonta lässytystä mitätöiden petetyn tunteita. Kaikki eivät halua polygamiaa. Tää Sosiaalityöntekijä halusi itse polygamiaa niin yrittää pakottaa siihen muutkin naiset sanoen, että pitää vain kestää pettävää miest. 

Puhumattakaan anopista, jonka mielestä se on ihan tavallista. No, molemmista pääsee samalla kertaa eroon.

Vierailija
16/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt ihmisten hyväuskoisuutta. 

Moni pettää, oli miten mukava ihmisenä. 

Vain aika näyttää lähteekö se puoliso petoksen tielle vai ei. 

Jotkut pettäjät oikeuttavat intiimin kanssakäymisen syyllä, ettei ollut tunteita. Pettäjä siis valehtelee jopa itselleen. 

Eihän se ole sattumaa, että pettäjää kutsutaan pettäjäksi. Hän pettää ja on petollinen. Siis syvästi epärehellinen.

Vierailija
17/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedetään. Siksi kerrankin kun pettää, tulee potkut persuksiin. Osaa sitten jo valita luotettavan miehen. Luotettavan miehen kanssa elämä on ihanaa

Vierailija
18/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaushömppä ja kotileikki liikakansoituksen keskellä on naisten juttuja. Miehet vain tekevät tarpeensa reikään, eikä ole niin väliä kenessä se on.

Vierailija
19/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tämä, että ne kenen mielestä pettäminen on normaalia yrittää pakottaa muutkin ajattelemaan heidän tavallaan ja elämään samanlaisessa parisuhteessa. Joskus jopa niin, että yritetään pakottaa joku kolmanneksi pyöräksi. Käsittämätöntä itsekkyyttä tuokin kun ei ymmärretä ettei kaikkia kiinosta polygamia. 

Vierailija
20/21 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ns. poikaystäväni levittää minusta huhua, että petin häntä vaikka todellisuudessa olin 16 vuotias kun tavattiin ja hän jo 20vuotias aikuinen mies. Hän käytti minua ns. laastarina ja puhui aina exästään kun olimme yhdessä ja pakotti minut tekemään asioita joista hänen ex tyttöystävänsä tykkäsi. Kun huomasin, että kaikki ei ole nyt kunnossa, jätin hänet ja hän valehtelee, että minä olin tarinan pahis vaikka hänen ex tyttöystävänsä kävi heillä kylässä sillion kun en ollut heillä. Menin sinne kerran yllättäen ja siellähän tää ex tyttöystävä oli. Poikaystävä totesi, että halusi miellyttää kaikkia. Jotenkin kummasti me naiset oltiin silti hänestä se ongelma vaikka hän itse piti yhteyttä kaikkiin. Hän siis petti minua ja piti laastarina. Tämäkin kannattaa ottaa noista tuon tyyppisistä miehistä huomioon. Pää voi olla niin sekaisin, että naisia pyörittävä mies saa uskoteltua jos et halua kuulua hänen haareminsa, että olet pettäjä ja viallinen. Nää on niin hyviä manipuloimaan. Tyttöystäville haukutaan seläntakana toista tyttöystävää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme