Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valehteleva exä

Vierailija
16.09.2014 |

Sain selville että exä on valehdellut mulle viimisen vuoden ajan siitä mihin on vieny meidän 3v lapsen jokatoinen viikonloppu. Oon sitä epäillytkin koko tämän ajan, kysessä kun on todella epäluotettava ihminen kaikin puolin. Ja se ei haittaa ollenkaan mihin se vie lapsen, lapsi on ollut tyytyväinen ja on tykännyt joka kerta mennä isin mukaan. Mutta se että se on valehdellut noin isosta asiasta?! Mitä mä teen? Haluan silti pitää hyvät välit exään lapsen takia joten en halua sitä kovasti suututtaa, en vaan halua että se pääsee tästä ku koira veräjästä niinkuin on päässyt monesta muusta asiasta josta on valehdellut. Mikä ois tähän sopiva ratkaisu ja "rangaistus"? Mun mielestä kuitenkin aika iso asia valehdella tollasesta.. :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihin se on lapsen vienyt?

Sanonut että mennään Hoploppiin ja sitten vietetty koko päivä ampumaradalla? Uuden naisystävän luona? Navettahommissa? Onko se lähtenyt ryyppäämään ja ottanut lapsen baariin mukaansa?!? Vähän riippuu. Siis kun toisaalta sulle ei sun eksäs elämä kuulu niin millään tavalla. Mutta lapsen turvallisuus on eri juttu.

Vierailija
2/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin juttele lapselle ikinä. Lapsilla kun on tapana kertoa aika rehellisesti mitä on tehnyt viikonloppuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sen elämä mulle kuulukkaan eikä edes kiinnosta. Ja joo on vienyt lapsen naisystävänsä luo, asuvat yhdessä vaikka on sanonut ettei sillä ole ketään kun olen ihan suoraan kysynyt. Eikö tämä nyt ole sama homma kuin mä oisin sanonut sille ettei mulla ole ketään uutta miestä, ja todellisuudessa olisin asunut jonkun kanssa viimisen vuoden ajan, ja samalla tämä lapsikin on asunut sen mun uuden miehen kanssa?

Vierailija
4/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rangaistusta? Eksäsi elämä ei kuulu sinulle.

Kokeilepa olla ihan aikuinen ja keskustella tämä asia lapsesi toisen vanhemman kanssa läpi. Niinku iha tiiäks KESKUSTELLEN.

Vierailija
5/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:39"]

Et vissiin juttele lapselle ikinä. Lapsilla kun on tapana kertoa aika rehellisesti mitä on tehnyt viikonloppuisin.

[/quote]

Exän selittelyt on muutenkin ollut aika kummallisia, et ei se pelkästään lapsen jutuista ole kiinni.

Vierailija
6/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästi toimittu exältä, mutta anna olla. Paras kosto on jatkaa omaa elämäänsä ja jättää ex omaan arvoonsa, jos hän ei aiheuta uhkaa lapsen hyvinvoinnille.

Vierailija
7/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:44"]

Kokeilepa olla ihan aikuinen ja keskustella tämä asia lapsesi toisen vanhemman kanssa läpi. Niinku iha tiiäks KESKUSTELLEN.

[/quote]

"Rangaistus" siksi etten enää jaksa sitä miten se luulee että voi kohdella mua ihan miten huvittaa. Ja keskustelu ei tämän ihmisen kanssa tuu johtamaan yhtään mihinkään...

Vierailija
8/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos exä ei ole mitenkään vaarantanut lasta, niiin mitä väliä? Eihän se sinulle mitenkään kuulu missä aikansa viettävät.

Vierailija
9/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eksä ei uskalla kertoa sulle uudesta naisesta (enkä yhtään ihmettele koska kuulostat katkeralta kostoinesi) ja lapselle uskaltaa niin on kyllä peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
10/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään nyt tajua mun pointtia tässä jutussa? Mun mielestä pitäis olla perusluottamus meidän kahden välillä lapseen liittyvissä asioissa. Ja sitä nyt ei ilmeisestikkään ole..

Vierailija
11/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:44"]

[/quote]

"Rangaistus" siksi etten enää jaksa sitä miten se luulee että voi kohdella mua ihan miten huvittaa. Ja keskustelu ei tämän ihmisen kanssa tuu johtamaan yhtään mihinkään...
[/quote]

Miksi sua kiinnostaa exäs elämä noin paljon? Anna sen elää elämäänsä ja jatka sinä omaasi.
Eikö tärkeintä ole kersasi turvallisuus? Vai onko tässä nyt vaan tarkotus saada kontrolloida exän elämää lapsen varjolla?!

Vierailija
12/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, selvisi miksi sinä olet eksä.

Vierailija
13/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ei ne tapaamiset ole siksi, että rakkaan entisen puolison pitäisi pitää sinulle päiväkirjaa menemisistään ja tulemisistaan.

Vierailija
14/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovat olleet exäsi uuden naisystävän luona vaikka sä olet nimenomaan sanonut että sinne ei mene! Eikös niin?

Vierailija
15/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, miten tämän nyt provosoisi...Rangaistukseksi, hmmm...Et anna isän tavata lastaan?!

Vierailija
16/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:51"]

Eikö ketään nyt tajua mun pointtia tässä jutussa? Mun mielestä pitäis olla perusluottamus meidän kahden välillä lapseen liittyvissä asioissa. Ja sitä nyt ei ilmeisestikkään ole..

[/quote]

Kyllä minä annan lapsen isälle sen verran luottoa, että minua ei pätkään kiinnosta mihin hän lapsen vie. Tiedän, että hän ei ikinä missään olosuhteissa veisi lasta paikkaan, joka olisi lapselle haitaksi.

Vierailija
17/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ihmettele yhtään, miksi eksäsi on tämän asian pimittänyt.

Eiköhän kostoa on ihan tarpeeksi siinä, että entinen rakkaasi (kyllä kai sitä rakkautta on ollut kun yhteinen lapsikin) pelkää sinua noin paljon.

Vierailija
18/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 10:57"]Siis ovat olleet exäsi uuden naisystävän luona vaikka sä olet nimenomaan sanonut että sinne ei mene! Eikös niin?
[/quote]

Heh....taisi osua ja upota. :)

Vierailija
19/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään puhu exälleni nykyisestä suhteesta. En kertonut että ollaan muutettu yhteen. Ei se sille kuulu, niin kauan kun lapsesta huolehditaan.
Enkä kysele exältä onko sillä uutta naista jne.

Vierailija
20/22 |
16.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kukaan, ei ketään. Ja eksälle voit mainita että voi ihan rehellisesti sulle kertoa mihin muksun vie, jos kerran kestät totuuden eikä mitään väärää ole tapahtunut. Riittää rangaistukseksi se, että seuraavalla haku-/palautusreissulla sanot vain rehellusesti päin naamaa että tiedät minne muksun vie. Ja että ei ole kiva kun ei ole sulle voinut rehellisesti kertoa, vaikka ei periaatteessa sulle kuulukaan muuten kuin valehtelun takia. Sitten jätät asian sikseen ja olet tyytyväinen että lapsellasi on isänsä luona myös toinen turvallinen aikuinen. Nih.