Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Mua harmittaa kun Oona lähti ja ei niin hyvät tunnelmat Rosaa kohtaan.
Mikäli Kimin ja Rosan romanssi syttyy nopeasti niin ei ollut Kimi tosissaan Oonan kanssa.
Niinaa ei saatu ulos, mutta nyt sitten paaaaaaljon mielenkiintoisemmat oona ja milla vipattiin pihalle.
Äly hoi.
Tossa rosassa on jotain todella omahyväistä.
Valitsit kuitenkin villan voittavan hevosen - Kimi
Olen jo liki täysin unohtanut että tässä ohjelmassahan on myös "juontaja".
Voin olla väärässäkin mutta alkuhuuman jälkeen veikkaan että Kimin ja Rosa F.n juttu ei tuu toimii. Muhis jututtaa Rosaa varmasti tulevalla viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Niinaa ei saatu ulos, mutta nyt sitten paaaaaaljon mielenkiintoisemmat oona ja milla vipattiin pihalle.
Äly hoi.
Tietenkin Niina jäi koska Muhku oli Niinan tuleva pari. Rosa sen ratkaisun teki kuka joutuu pois.
Millasta ei kukaan ollut kiinnostunut.
Se että Niina sai jäädä tuntuu nyt entistä ärsyttävämmältä kun Oona laitettiin ulos!
Oona takasin!!
Nytkö tämä kaksi viikkoa mainostettu masterpiece alkaa?
Miksi tuo Niina aina suttaa nenänsä tummaksi? Koittaako varjostuksilla kapeuttaa?
Instassa kovasti kaipaavat Oonaa.
Sataako siellä tuhkaa koko ajan, kun Muhkukin pyyhki penkkiä ennen kun Emilia istuutui...
Joko ma-jaksossa Kimin ja Rosan lempi leiskuu. Täällä on jo kirjotettu,että jokin Rosassa tökkii. En kyllä näe tämän parin tulevaisuutta kovin hyvänä,voi tulla jopa lähtö..
En enää jaksaisi Muhkua ja Niinaa hetkeäkään!!
Itseasiassa Kimi tämän aiheutti. Joku sanoi että jutteli kaksi tuntia Rosan kanssa. Oli myös erittäin ystävällinen Rosalle.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö Emilia ja Tatu keskenään mitään muuta ku pussailee?
Ihan normaalia käytöstä 15-vuotiaille ihastuneille.
Olis tuo Kimi voinut edes esittää, että ikävöi Oonaa, mutta huuliaan lipoen katseli Rosaa. Muhamedia on sanottu pelimieheksi, mutta taitaa villassa olla toinenkin?
Toi Rosa ei ole mikään ämmä. Just hyvä ja luonnollinen kypsä nainen joka ei maindaa vaikka mitä paskaa lässytetään selän takana. Hyvä ja pirteä asenne. Kyllähän sen näki jo silloin ku se tuli taloon, kuinka sitä haukuttiin ja haukkujat sattu just olee näitä tekoripsiämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo liki täysin unohtanut että tässä ohjelmassahan on myös "juontaja".
Sama. Paremmin pyörii ilman ;)
Minusta Krete ja Nico ovat kiinnostava pari.
Ei sitä heti tarvitse olla kiehnäämässä ja hipsuttelemassa (inhokkisana).
Sitä paitsi Nico on varsinainen silmänilo. Alkuun nuo tatskat, korut ja hampaat veivät huomion. Nyt niihin on tottunut ja näkee, miten hyvännäköinen hän on.