Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Kimi muistuttaa Jennifer L exää, etenkin tummemmalla tulilla.
Jennifer Lopezilla on ollut aika monta exää, ollut naimisissakin useamman kerran, joten ketä heistä tarkoitat?
Voi kumpa ens viikolla sais muutkin parit ruutuaikaa. Tää ei oo muhku-niinashow. Mutta varmaan Muhku kuitenkin vielä yrittää lämmitellä uutta Rosaa. Tietää,että Niina on koukussa,kukaan muu miehistä ei ota Niinaa.. Näin säilyy omat tsänssit säilyä saarella,jos Rosan ja Kimin juttu ei etene mihinkään.
Kausi alkaa olla paketissa. Salli&Eeeli ja Emilia&Tatu ovat toisilleen sopivat lemmenparit. MuskeliRosa&Mikko ovat toisilleen sopiva treenauspari. RosaF&Kimi ovat toisilleen sopiva juttelupari. Krete&Nicokin näyttävät viihtyvän hyvin platonisessa suhteessaan. Pitäisi vielä löytää Muskulle häntä palvova, kuvankaunis 17-vuotias neitsyt.
Jos olisin parikymppinen neito ja ulkomaailmassa tapaisin kaikki villan miehet, valitsisin varmasti Tatun. Ainoa heistä, joka vaikuttaa normaalilta ja ihan täyspäiseltä nuorelta mieheltä. Muhkun omahyväisyys ärsyttää, Nicon tatskat on no-no, Kimin sössötys kävisi korviin, Eeli ja Mikko vaikuttavat tyypillisiltä salijanttereilta, joita kiinnostaa vaan rauta. Ja muitahan siellä ei taida enää ollakaan?
Muhamed on oikeasti pinnallinen tyyppi, vaikka vähän väliä muistuttelee, että kaipaa syvällisiä keskusteluja (yhtään syvällistä keskustelua ei koko kautena ole kylläkään nähty kenenkään kesken...). Ja että M varmaan omasta mielestään on saaren älykkäin, alfa-uros. Näyttää, että herra korkea-arvoisuus vain suvaitsee Niinaakin lähellään, tai suvaitsee ja sietää silloin tällöin, että välttäisi putoamisuhkan. Julkisuutta ja tietenkin sitä voittopottia tullut tavoittelemaan.
Mulla on tunne, ettei uusi Rosa ole ihan niin herttainen kuin antaa nyt ymmärtää. Salli on oikeasti herttainen, mutta Rosassa on jotain vähän kuin piinkovuutta hymyilevän ulkokuoren alla. Mielenkiintoista! Vihdoin tulee jotain uutta säpinää!
Nicon ylähampaat ja permanentti on järkytys. Miten mies voi olla näin turhamainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista nähdä näin livenä miten narsistinen ihminen toimii. Ja pakko sanoa etten tunnistaisi tätä käytöstä, ellen olisi perehtynyt viime vuosina aiheeseen. Näyttäisi että Salli on ainut joka on haistanut palaneen käryä, muut edelleen ihastuneita Muhkuun. Uusi Rosakin, vaikka on oletettavasti nähnyt kaiken tähän mennessä tapahtuneen televisiosta.
Aiheutti taas Niinalle syyllistä oloa tyhjästä. Pelottavan taidokkaasti osaa pyöritellä sanat toista syyllistäväksi.
On kyllä taitava, enkä tiedä itsekään olisinko tunnistanut, vaikka nyt kun tilanteita miettii niin on ihan selkeä juttu...
Kaikki on Niinan syytä. "Ei avaudu, ei osaa olla rennosti mun lähellä", mutta kaikki tunteet kuitenkin lyttää draamana "Mut tolla käytöksellä/puheella/hiljaisuudella/ilmeillä ajat mua vain poispäin.", eikä yhtään mieti, että miksi toinen on varautunut, miten voisi tehdä olosta rennomman?
Kun Niinalla oli paha mieli, kun Muhku oli nukkunut koko yön lusikassa ja hiplaillut Oonaa siinä Niinan silmien edessä, niin sekin oli Niinan syy, vaikka ei edes sanonut mitään.
Kun Niina pelkäsi lähtöä ja olisi halunnut kahdenkeskistä aikaa niin suuttui niin, että itketti kahta naista. Kehtasivatkin tulla siihen hänelle puhumaan, kun hän söi leipää! "Siinä ne istui sylikkäin!", kertoi Kimille (?) ihan tyrmistyneenä.
Tulisi mieluummin kiinnostavia miehiä taloon. Niinalle oikea mies, Kretelle se karvainen.
Vierailija kirjoitti:
Nicon ylähampaat ja permanentti on järkytys. Miten mies voi olla näin turhamainen?
Hampaat olisivat hyvät, jos olisivat hiukan vähemmän vitivalkoiset.
Vierailija kirjoitti:
Muhamed on oikeasti pinnallinen tyyppi, vaikka vähän väliä muistuttelee, että kaipaa syvällisiä keskusteluja (yhtään syvällistä keskustelua ei koko kautena ole kylläkään nähty kenenkään kesken...). Ja että M varmaan omasta mielestään on saaren älykkäin, alfa-uros. Näyttää, että herra korkea-arvoisuus vain suvaitsee Niinaakin lähellään, tai suvaitsee ja sietää silloin tällöin, että välttäisi putoamisuhkan. Julkisuutta ja tietenkin sitä voittopottia tullut tavoittelemaan.
Oona oli syvällinen, kun osasi kysyä häneltä oikeita kysymyksiä ja sopivasti peesailla. Mutta millainen keskustelija itse on, kun toinen kertoo, että ahdistaa, niin alkaa haukkua draamana ja uhkailee erolla? Edellisissä jaksoissa on jopa kieltäytynyt keskusteluista, kun Niina on pyytänyt. Ällöttävä "mies".
Koskas tää kiinnostava ja tapahtumarikas kausi loppuu? Ainoa yllättävä tapahtuma oli se, kun sammakko yritti tunkeutua Rosan biksuihin iltauinnilla 🤭
Muhamed on Jumalan lahja maailman naisille. Omasta mielestään.
Onkohan Nico ollut koulukiusattu ja nyt on aikuisena keskittynyt ulkonäköön. Luulin että olisi kovis, mutta onkin ihana symppis.
Muhkun ja Niinan keskustelun kulku: Muhku suuttuu ihan olemattmasta-----Niina tekee hädissään vastahyökkäyksen---Muhku uhriutuu, että mitä pahaa minä olen tehnyt saadakseni kritiikkiä----Niina romahtaa ja alkaa itkemään---Muhku vierittää koko tilaanteen havoittuvassa tilassa olevan naisen niskoille.
En ymmärrä miksi nämä osallistujat saa katsoa jaksoja ennen villaan tuloa. Saksan versiossa tämä on kielletty.
Johtuneeko siitä, että ennakkoon hakijoita ei ole ollut riittävästi ja on jouduttu siihen, että haku on koko ajan päällä, jotta asukasvaihtoa saataisi aikaiseksi- haku päällä koko ajan (ohjelman aikanakin).
Muhku tosi komea mutta sillä ei ole merkitystä, kun luonne noin ikävä. Tuntuu, että Niinakin ymmärtää ettei ole ok käytöstä, mutta ei halua tippua pois ja siksi sietää moista syyttelyä ja roikkuu miehessä.
Eikö Muhku pilannut Kimin ja Oonan yhdessä olon? Muhku valitsi aiemmissa jaksoissa Oonan (Kimin parin), millä rikkoi Oonan ja Kimin yhdessäolon. Näin, kimi joutui hakemaan paria toisista naisista ja Oona pyöri Muhkun kanssa.
Muhku tarvitsi juttuseuraa, ajattelematta Kimin ja Oonan tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Onko esim. tuossa Niinan narinassa jotain mielenkiintoista sisältöä?
Mun mielestä Niinassa on tosi viehättävää, että hän puhuu täysin kirjakieltä.
Siis jenifer lopezin:n exää, tummalla tukalla.