Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Oonalle kävi ohrasesti kun lähti seikkailee Muhkun kanssa. Nyt sitten Kimikin halus uuden parin. Katotaan miten käy. Oona olis jäänyt sekottaa pakottaa jos ois jäänyt, mutta nyt tosiaan voi keskittyä toisiinsa. Muhkultakin lähti varanappula pois. Tulispa uusia vielä!
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotanto halus väkisin pitää superärsyttävän Niinan mutta Oona sai lähteä?
Niina ja Muhku ulos seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin luopunut mielummin muskeli-Rosasta ja Millasta. En edes muista Rosan ja Mikon olemassaoloa. Mikko olisi voinut sopia hyvin Rosa F:lle.
Juu niin ois sopinut. Ei ketään hiljaisuus kiinnostaa. En ymmärrä kyllä mitä joku noissa tyypeissä näkee. Fitness ohjelmat on erikseen.
Jos Oona ei olisi välissä hairahtanut Muhkuun, Oona ja Kimi olisi voinut olla voittajapari.
Välillä äänestetään pareja ja saisi Mikko ja Rosa lähteä. Eivät kyllä viimeksikään saaneet paljoa ääniä.
Seuraavaksi voisi tulla joku kaunis ja persoonallinen punk-henkinen anarkistityttö, jolla on älliä. Hänestä voisi kiinnostua sekä Nico että Muhku, koska Muhkullahan oli haussa nainen, joka sopii hänen katukuvaan, eli katu-uskottava lady.
Tekeekö Emilia ja Tatu keskenään mitään muuta ku pussailee?
Tämänhetkisen tilanteen perusteella Salli ja Eeli vie voittopotin.
Millalle ei kyllä ollenkaan sopinut toi mekko rintojen kohdalta 🙄
Toivottavasti Oona pääsee takas jossain vaiheessa. Ainakin aiemmilla kausilla on pari tehny comebackin. Ja nythän sen näkee oliko Kimillä millasia tunteita vai lähteekö Rosan kelkkaan heti kättelyssä.
Mä olisin halunnut nähdä miten Salli ja Muhku olisi sopinut pariksi. Heidän flirttailu keittiössä kertoi, että kemiaa löytyi enemmän kuin monilla talon nykyisillä pareilla. Harmi, ettei Sallia ja Muhkua varmaan koskaan saada pariutumaan, koska Eeli on niin vahvasti Salliin ihastunut. Ainoa tilanne voisi olla sellainen, että joku uusi tyttö valitsisi Eelin ja tällöin Muhku voi voisi valita Sallin/Salli Muhkun.
Oona piti Kimiä itsestäänselvyytenä, johon tyytyi paremman puutteessa.
Yritti hurmata Muhkua, mutta kun joutuikin kilpasille, niin halus palata takaisin Kimin (jota edelleen piti itsestäänselvyytenä) kainaloon - joka oli sillä välin, vähän etäisyyttä saatuaan, tullut järkiinsä ja nähnyt vilauksen Oonan kulissin taakse....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuotanto halus väkisin pitää superärsyttävän Niinan mutta Oona sai lähteä?
Niina ja Muhku ulos seuraavaksi.
Loppuun asti ovat. Näin siis uskon.
Eka kerta ku itkin yhtä paljon tai vähän paljon ku Kimi se mitä ruudussa näytettiin. Oonaa jäi itelläni ainakin ikävä !
Siis Muhkuhan etsi tekosyytä minkä varjolla se olis voinu suuttua Niinalle. "se keskustelu tapahtu jo. En voi olla niinku sitä ei ois ollu" siitä Oonan ja Niinan sohvajupakasta. Se olis käyttänyt sitä Niinaa vastaan jos olis ollut hänelle edullista lähettää Niina kotimatkalle. Miks v*tussa Muhku roikkuu Niinassa kun näkeehän se ettei häntä kiinnosta Niina p*skaakaan kun ei viitsi kunnioittaa toista. Olis mies.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin halunnut nähdä miten Salli ja Muhku olisi sopinut pariksi. Heidän flirttailu keittiössä kertoi, että kemiaa löytyi enemmän kuin monilla talon nykyisillä pareilla. Harmi, ettei Sallia ja Muhkua varmaan koskaan saada pariutumaan, koska Eeli on niin vahvasti Salliin ihastunut. Ainoa tilanne voisi olla sellainen, että joku uusi tyttö valitsisi Eelin ja tällöin Muhku voi voisi valita Sallin/Salli Muhkun.
Ei ole mitään syytä rikkoa tasapainoista paria.
Eikä Muhku ansaitse enää yhtään uutta naista itketettäväksi.
toivottavasti villaan tulee mies joka on kiinnostunut ninasta ja nina hänestä!
Ja oona takas, niin menee rosa f:llä luu kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin luopunut mielummin muskeli-Rosasta ja Millasta. En edes muista Rosan ja Mikon olemassaoloa. Mikko olisi voinut sopia hyvin Rosa F:lle.
Fitness-Rosa ei taida olla muiden tyttöjenkään suosiossa, koska Krete ja Niina toivoivat, että Rosa F olisi valinnut Mikon.