Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
5381/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista nähdä näin livenä miten narsistinen ihminen toimii. Ja pakko sanoa etten tunnistaisi tätä käytöstä, ellen olisi perehtynyt viime vuosina aiheeseen. Näyttäisi että Salli on ainut joka on haistanut palaneen käryä, muut edelleen ihastuneita Muhkuun. Uusi Rosakin, vaikka on oletettavasti nähnyt kaiken tähän mennessä tapahtuneen televisiosta.

Vierailija
5382/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Krete ja Nico ovat kiinnostava pari.

Ei sitä heti tarvitse olla kiehnäämässä ja hipsuttelemassa (inhokkisana).

Sitä paitsi Nico on varsinainen silmänilo. Alkuun nuo tatskat, korut ja hampaat veivät huomion. Nyt niihin on tottunut ja näkee, miten hyvännäköinen hän on.

Eikös Aura ja Jeff olleet samanlainen pari. Aluksi ja kinastelivat joka välissä ja Aura oli negatiivisenn oloinen, mutta lopulta voittivat katsojien kiinnostuksen takia. Eeli ja Salli on liian itsestäänselvä ja tylsä pari eivätkä välttämättä saa finaalissa ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5383/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tunne etten oikein luota Kimiin. Ihastunut ihminen on varpaisillaan kun juttelee uuden naisen kanssa ja viestittää jollain tapaa että älä ota mua ja Kimi ei niin tehnyt.

Vierailija
5384/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina ja muhku lähentyy. Tulee hieno rakkaustarina, kiva seurata. Muut tuolla ja niiden suhteet paljoa kiinnosta.

Kelaan tuon parin kaikki lätinät ohi. Lyhyt on ohjelma, kun muille ei paljon ruutuaikaa anneta.

Mä teen samoin. Koko ohjelma pyörii vain Muhkun ympärillä. On todella outoa jättää jotkut osallistujat ihan pimentoon.

Pitää olla jotain kuvattavaa. Pitää olla esillä ja puhua.

Onko esim. tuossa Niinan narinassa jotain mielenkiintoista sisältöä? Mistä tiedät että muut eivät puhu ja piileksivät jossain, oletko mukana tuotannossa?

Vierailija
5385/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tunne etten oikein luota Kimiin. Ihastunut ihminen on varpaisillaan kun juttelee uuden naisen kanssa ja viestittää jollain tapaa että älä ota mua ja Kimi ei niin tehnyt.

Luulen, että Kimin kiinnostuksen herääminen Rosaa kohtaan vaikutti se, että Oona aivan äsken halusi tutustua ja kattoa Muhku kortin. Ilman sitä loikkaa, luulen että Kimi olisi sitoutunut Oonaan ja sanonut Rosalle, että hänellä on jo vahva pari.

Vierailija
5386/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin ja Oonan viimeisen keskustelun päätteeksi Kimi sanoi: "meillä oli paljon aikaa, mutta nyt se on täynnä". Tuo lause sai mulla kyyneleet silmiin 😭 niin totta tässä elämässä. Meillä on paljon aikaa, mutta hetkessä aika voi loppua. Vietämmekö aikaa niiden kanssa, joita rakastamme. Pidämme aikaa itsestäänselvyytenä kun sitä on paljon. Kunnes tulee hetki, jolloin aika on täynnä. Silloin ymmärtää menneen ajan arvon.

Vierailija
5387/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä näin livenä miten narsistinen ihminen toimii. Ja pakko sanoa etten tunnistaisi tätä käytöstä, ellen olisi perehtynyt viime vuosina aiheeseen. Näyttäisi että Salli on ainut joka on haistanut palaneen käryä, muut edelleen ihastuneita Muhkuun. Uusi Rosakin, vaikka on oletettavasti nähnyt kaiken tähän mennessä tapahtuneen televisiosta.

Aiheutti taas Niinalle syyllistä oloa tyhjästä. Pelottavan taidokkaasti osaa pyöritellä sanat toista syyllistäväksi.

Vierailija
5388/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Kimin olisi niin pitänyt tehdä? Oonakin katsoi Muhku-kortin kun tuli tilaisuus ja palasi Kimin luo vasta kun huomasi ettei Muhkua kiinnosta tarpeeksi.

Sitä paitsi Oona taisi olla kiinnostunut enemmänkin saarelle jäämisestä kuin Kimistä.

Vierailija
5389/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että Kimin kiinnostuksen herääminen Rosaa kohtaan vaikutti se, että Oona aivan äsken halusi tutustua ja kattoa Muhku kortin. Ilman sitä loikkaa, luulen että Kimi olisi sitoutunut Oonaan ja sanonut Rosalle, että hänellä on jo vahva pari.

Eihän se Oonan idea ollut. Näin muistelisin.

Vierailija
5390/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän seuraavaksi Muhkua ja Niinaa. Eivät ole mun suosikkeja mutta haluan että pysyvät talossa.

Vierailija
5391/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koosteista sais tosiaan kyhättyä hyvän opetusvideon...

Vierailija
5392/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimin sisäinen pleijeri on herännyt villassa. Ulkomaailmassa ei olisi mtn mahdollisuuksia keneenkään tuolla olevista naisista, mutta suljetussa maailmassa on ihan elementissään. Ettei nyt vaan nousis pissi päähän.

Vierailija
5393/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oona kyllä oli itse aika viilipytty. Olivat läheisiä Kimin kanssa, mutta Oona varsinkaan ei vaikuttanut ihastuneelta. Sitten halusi katsoa Muhku -kortin, mutta Muhku oli kiinnostuneempi Niinasta, joten Oona palasi Kimiin. Kyllä on ihan ymmärrettävää, jos Kimin fiilikset laimenivat Oonan suhteen tuossa hieman. Ja ohjelman ideaanhan tuo kuuluu, että osallistujat kokeilevat ja löytävät itselleen sopivan parin.

Vierailija
5394/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva jos muitakin pareja näytettäisiin. Nyt on ohjelmasta pääosa ajasta Muhkua ja Niinaa, jonkinverran Eeliä, Sallia, Kimiä ja Oonaa,  satunnaisesti Nicoa ja Kreteä,  mutta muita ei juuri ollenkaan. 

Ei mitään käsitystä millä tasolla Rosan ja Mikon tai Emilian ja Tatun tutustuminen on? Suutelua/yhteistreenejä ainakin, mutta onko mitään henkistä yhteyttä?

Hankala on ketään äänestää tai muodostaa mielipiteitä kun ei näy kun yhden suhteen ylä-ja alamäet.

Vierailija
5395/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheutti taas Niinalle syyllistä oloa tyhjästä. Pelottavan taidokkaasti osaa pyöritellä sanat toista syyllistäväksi.

Niinpä! Huh, mielenkiinnon lisäksi hieman pelottavaakin katseltavaa. Toivottavasti Niina pääsee irti Muhkusta.

Vierailija
5396/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä Oona oli kivoin nainen❤️❤️

Vierailija
5397/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimin sisäinen pleijeri on herännyt villassa. Ulkomaailmassa ei olisi mtn mahdollisuuksia keneenkään tuolla olevista naisista, mutta suljetussa maailmassa on ihan elementissään. Ettei nyt vaan nousis pissi päähän.

Miksei olisi mahdollisuuksia?

Älä yleistä, vaikka itsellesi ulkonäkö olisikin tärkein asia.

Kaikesta näki, että Kimi ihastui Rosaan heti. Ei se hänestä pleijeriä tee. Oona mokasi tuon suhteen Muhku-kortillaan.

Vierailija
5398/12627 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Krete/Nico yhdistelmää ei tajua. Voiko nainen enempää olla torjuva?

Mitenhän nyt Oonan lähtiessä ei itkeä tursastettu kuten Markuksen poistuessa, vaikka enemmänhän Oona antoi ohjelmaan sisältöä.

Noita Muhamedia ja Niinaa ei nyt jaksaisi on kiintiö hetkeks täynnä.

Mikä muuten oli sen taannoisen kahvakuulien piilotushomman tarkoitus?

Vierailija
5399/12627 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi muistuttaa Jennifer L exää, etenkin tummemmalla tulilla.

Vierailija
5400/12627 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku pystyy nyt keskittymään Niinaan kun Oona lähti. Jokohan valitus syvällisyydestä loppuisi, en nää Muhkussa itsessään yhtään syvällisyyttä myöskään. Tosi pinnallinen kaveri, keksi vaan se syyksi, kun haluisin lämmitellä jokaista naista.

Ketju on lukittu.