Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Menee 2 päivää ja Muhku huomaa että edelleen tyhjät tynnyrit kolisee Niinalla. Hetken huuma.
Saa nähdä miten iloisia pojat on kun tulee uusi mies taloon ja vie jonkun miehen parin.
Vierailija kirjoitti:
Nina ja muhku lähentyy. Tulee hieno rakkaustarina, kiva seurata. Muut tuolla ja niiden suhteet paljoa kiinnosta.
Kelaan tuon parin kaikki lätinät ohi. Lyhyt on ohjelma, kun muille ei paljon ruutuaikaa anneta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin halunnut nähdä miten Salli ja Muhku olisi sopinut pariksi. Heidän flirttailu keittiössä kertoi, että kemiaa löytyi enemmän kuin monilla talon nykyisillä pareilla. Harmi, ettei Sallia ja Muhkua varmaan koskaan saada pariutumaan, koska Eeli on niin vahvasti Salliin ihastunut. Ainoa tilanne voisi olla sellainen, että joku uusi tyttö valitsisi Eelin ja tällöin Muhku voi voisi valita Sallin/Salli Muhkun.
Muhkuhan nyt flirttailee kenelle tahansa naiselle, jonka ulkonäköä olis passeli esitellä kavereille.
Salli on jo ehtinyt näkemään Muhkun kaksnaamasuuden (puhuu yhdelle yhtä ja toiselle toista) , joten en usko, että suurta rakkaustarinaa syntyisi, vaikka ajautuisivat pariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina ja muhku lähentyy. Tulee hieno rakkaustarina, kiva seurata. Muut tuolla ja niiden suhteet paljoa kiinnosta.
Kelaan tuon parin kaikki lätinät ohi. Lyhyt on ohjelma, kun muille ei paljon ruutuaikaa anneta.
Mä teen samoin. Koko ohjelma pyörii vain Muhkun ympärillä. On todella outoa jättää jotkut osallistujat ihan pimentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olisin halunnut nähdä miten Salli ja Muhku olisi sopinut pariksi. Heidän flirttailu keittiössä kertoi, että kemiaa löytyi enemmän kuin monilla talon nykyisillä pareilla. Harmi, ettei Sallia ja Muhkua varmaan koskaan saada pariutumaan, koska Eeli on niin vahvasti Salliin ihastunut. Ainoa tilanne voisi olla sellainen, että joku uusi tyttö valitsisi Eelin ja tällöin Muhku voi voisi valita Sallin/Salli Muhkun.
Muhkuhan nyt flirttailee kenelle tahansa naiselle, jonka ulkonäköä olis passeli esitellä kavereille.
Salli on jo ehtinyt näkemään Muhkun kaksnaamasuuden (puhuu yhdelle yhtä ja toiselle toista) , joten en usko, että suurta rakkaustarinaa syntyisi, vaikka ajautuisivat pariksi.
Joo ei Sallia enää kiinnosta. On jo sanonutkin Muhkun kaksinaamaisuudesta. Salli kuitenkin arvostaa tosi paljon kilttiä miestä ja Eeli tuntuu nyt olevan pohjimmiltaan sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen samoin. Koko ohjelma pyörii vain Muhkun ympärillä. On todella outoa jättää jotkut osallistujat ihan pimentoon.
Pitää olla jotain kuvattavaa. Pitää olla esillä ja puhua.
Vierailija kirjoitti:
Ei Oona enää ulkomaailmassa huoli Kimiä, eli heidän osaltaan tämä oli tässä.
Ja miksi huolisikaan, ihan eri sarjassa painivat.
Vierailija kirjoitti:
Eeli ja Sall4i ovat kovaa vauhtia menossa voittoon, Muhkun sekoilut vei mahdollisuudet häneltä ja Niinalta. Emilia ja Tatu taas ovat niin teinejä, ettei heillä mahdollisuutta voittaa. Oona voitti jo siinä, että pääsi näätämäisestä Kimistä eroon. Ulkomaailmassa Oona ei katsoisikaan Kimiin päin.
Näätähän se eläin onkin, joka tuosta Kimistä tulee mieleen!!
Vierailija kirjoitti:
Eeli ja Salli ovat kovaa vauhtia menossa voittoon, Muhkun sekoilut vei mahdollisuudet häneltä ja Niinalta. Emilia ja Tatu taas ovat niin teinejä, ettei heillä mahdollisuutta voittaa. Oona voitti jo siinä, että pääsi näätämäisestä Kimistä eroon. Ulkomaailmassa Oona ei katsoisikaan Kimiin päin.
Ohjelmaa on kyllä vielä jäljellä. Onneksi ei ole sinun päätettävissä kuka voittaa. Ja todella ilkeästi kirjoitat Kimistä. Kyllä Kimi on tuonut ohjelmaan paljon enemmän sisältöä kuin Salli ja Eeli. Heidän käytös on minun mielestä hyvin teinimäistä lässytystä toisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No takuulla esim. Tatulla ja Emilialla juttua riittää. Ei ne niin tuppisuita ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Oona enää ulkomaailmassa huoli Kimiä, eli heidän osaltaan tämä oli tässä.
Ja miksi huolisikaan, ihan eri sarjassa painivat.
Jep. Kimi on wannabe-Oonalle aivan liian hyvä mies.
Oonalle riittää joku, jonka voi hurmata pyllistämällä sängyssä, räpsyttelemällä tekoripsiään ja raapimalla selkää tekokynsillään.
Jösses jos vielä ensi viikkokin mennään Muhku-Niina farssia. Toivottavasti paripudotus ois heti alkuviikosta. Kyseinen pari saisi lähteä jopa ennen Rosaa ja Mikkoa,vaikka ei hekään kyllä suosikkeja ole.
Luulen, et Kimi ja Rosa F voittaa!! ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No takuulla esim. Tatulla ja Emilialla juttua riittää. Ei ne niin tuppisuita ole.
Ei ne ehdi nuolemiseltaan keskustelemaan.
Tatu kyllä yritti, mutta Emiliasta ei oikein irronnut mitään; ihan kun ei olis edes tajunnut koko keskustelun konseptia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ainakaan kaipaa märkää imuttelua. Just muutahan tuo pari ei näytä tekevän.
Mä niin toivon, että Kimi ja RosaF rakastuvat❤️❤️
Toivottavasti Oona vielä palaa Villaan.
En tiedä, mikä tossa Rosa F tökkii. Ääni vai mikä, mutta joku. Ihan nätti ja varmasti Kimille sopiva.
Mistä sä parien tilanteen tiedät? Tatulla ja Emilialla pyyhkii myös hyvin, vaikka eivät ole ruutuaikaa saaneetkaan.