Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se valinta/teko josta olet kiitollinen itsellesi koko loppuelämäsi ajan?

Vierailija
15.08.2021 |

Aloitan:
Olen syvästi kiitollinen itselleni ( ja miehelleni, että oli samaa mieltä) siitä, että päätin olla tekemättä lapsia tähän maailmaan.

Kommentit (224)

Vierailija
81/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero, tosin liian kauan siihen meni. Lasta en kadu, on hieno aikuinen mies, vaikka yksin kasvatin eikä omat lähtökohdat olleet kovin hyvät.

Vierailija
82/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen, että pääsin pois huonosta ihmissuhteesta. Rohkenin vielä päälle 33vuotiaana lähteä opiskelemaan, kun halusin vaihtaa alaa. Tästä valinnasta olen kiitollinen. Oma hyvinvointi ja terveys, niistä olen myös kiitollinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin pääni ja muutin takaisin Suomeen, kun muu perhe jäi toiseen maahan. Elämäni paras päätös, todella.

Vierailija
84/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niissä kommenteissa, joissa ollaan iloisia siitä, että on valinnut lasten hankkimisen ( ja saanut lapsen), on säännönmukaisesti 2-3 alapeukkua? Keneltä on pois jonkun toisen onni omista lapsistaan?

Vierailija
85/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinkkuna viimeset 7vuotta!! ei lapsia, eikä ole tulossa.

Vierailija
86/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin irti väkivaltaisesta suhteesta. Olisin kuollut seuraavaan pahoinpitelyyn.

Olin niin rikki kuin ihminen voi olla, alhainen maan matonen, nurkkaan ahdettu rakkikoira naamaluut rikki potkittuina.

Olen kiitollinen ystävän poliisimiehelle, joka teki asiasta rikosilmoituksen.

Vieläkään en ole uskaltanut uutta suhdetta aloittaa, mutta nyt en enää tunnista sitä onnetonta naista, joka olin vielä 5 vuotta sitten.

Vierailija
87/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on monta:

- synnyin tähän maailmaan näiden ihmisten keskelle

- puolison valinta

tulevat ensimmäisiksi mieleen.

Vierailija
88/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä ap tiedät, että olet kiitollinen siitä koko elämäsi? Lapsettomuus saattaa alkaa kaduttaa vanhemmalla iällä. 

Täytin viime kuussa 83v, joten luotan siihen ettei ala.

Ap

Vierailija
89/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pikkulapsena taistelin välttyäkseni varmalta kuolemalta kun tuli eteen tilanne jossa ratkaisu oli omissa käsissäni.

Vierailija
90/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Velat taas  kailottamassa lapsettomuuttaan. Jos olisitte oikeasti onnellisia lapsettomina niin ette joka tuutissa huutelisia valinnoistanne. Tuntuu, että haluatte vakuutella itsellenne jotain koko ajan. Tulee mieleen joku sairas kultti.

Aivan samoin kuin lapselliset hehkuttavat lapsiaan. Miksi se ei voisi olla myös toisinpäin? Aivan sama asia ilona!

Vierailija
91/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa.

Velat taas  kailottamassa lapsettomuuttaan. Jos olisitte oikeasti onnellisia lapsettomina niin ette joka tuutissa huutelisia valinnoistanne. Tuntuu, että haluatte vakuutella itsellenne jotain koko ajan. Tulee mieleen joku sairas kultti.

Aivan samoin kuin lapselliset hehkuttavat lapsiaan. Miksi se ei voisi olla myös toisinpäin? Aivan sama asia ilona!

Aivan sama asia kuin että jotkut tykkää pitää koiria ja toiset ei.

Vierailija
92/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin työpaikasta, joka oli hajottaa minut totaalisesti. Meno kyseisellä työpaikalla on kuulemani mukaan pahentunut entisestään.

Vierailija
93/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti parhaat päätökset liittyy opiskeluihin:

-päätin vuoden jälkeen vaihtaa AMKsta yliopistoon toiseen kaupunkiin

-päätin lähteä vaihtoon

-päätin mennä mukaan järjestö/tutor-toimintaan yliopistossa

-päätin tehdä toisen maisteritutkinnon heti ekan perään

33v

Vierailija
94/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin aloittaa tupakoinnin. Olen koko elämäni ollut ylipainoinen kunnes 28 vuotiaana  tupakoinnin aloittamisen jälkeen laihduin puolessa vuodessa 30kg ja lopulta pääsin normaalipainoon. Ei yksin tupakan ansiota mutta se oli ratkaiseva apu.

Vierailija
95/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen että tajusin erota velaksi paljastuneesta puolisosta. Nyt minulla on kolme pientä lasta ja nyt vasta tajua mitä tarkoittaa onnellinen elämä. Ensimmäinen avioliitto oli silloisen vaimon jatkuvaa yhdestä asiasta jankutusta, siis lapsettomuudesta. Sitä se kuulema jatkaa edelleen , yhteiset ystävätkin ovat hänet jo hylänneet, eivät hekään jaksa kuunnella.

Onneksi uskalsin lähteä, vaikka avioero tuntui hirveältä tappiolta.

Vierailija
96/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, etten ota koronarokotetta.

Vierailija
97/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin lopettaa freelancerin elämän, 7 vuotta sitä pakosta jaksoin. Omistusasuntoa tuskin saan ikinä ostettua ja tällä hetkellä teen osa-aikatyötä määräaikaisena, mutta en silti stressaa. Nettopalkkani on 2 kertaa parempi mitä yrittäjänä toimiessani, lisäksi jää enemmän vapaa-aikaa, on laaja työterveyshuolto ja elämäni ensimmäinen palkallinen kesäloma ensi vuonna! Uskon että elämä alkaa vihdoin kantaa, kun pääsin vihdoin ja viimein elämäni ensimmäiseen palkkatyöhön merkittävään, isoon firmaan 31-vuotiaana. 

Vierailija
98/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin onneksi  seksistä, paljastui myöhemmin että naisella on tauteja.

ja olen mies.

Vierailija
99/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin aloittaa tupakoinnin. Olen koko elämäni ollut ylipainoinen kunnes 28 vuotiaana  tupakoinnin aloittamisen jälkeen laihduin puolessa vuodessa 30kg ja lopulta pääsin normaalipainoon. Ei yksin tupakan ansiota mutta se oli ratkaiseva apu.

Ööh..? En nyt ihan ymmärrä. Miksi ajattelet, että tupakoinnin aiheuttamaan sairauteen on yhtään sen mukavampi kuolla kuin ylipainon aiheuttamaan sairauteen?

Vierailija
100/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käytön lopettaminen on ollut elämäni paras päätös. Toki hain apua siihen ja sain!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän