Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se valinta/teko josta olet kiitollinen itsellesi koko loppuelämäsi ajan?

Vierailija
15.08.2021 |

Aloitan:
Olen syvästi kiitollinen itselleni ( ja miehelleni, että oli samaa mieltä) siitä, että päätin olla tekemättä lapsia tähän maailmaan.

Kommentit (224)

Vierailija
1/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aloitin nuorena säästämisen. 

Raha ei tee onnelliseksi, mutta rahattomuus tekee onnettomaksi. 

Vierailija
2/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syvästi kiitollinen nuorelle itselleni siitä, että hän/minä valitsin hyvän puolison. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika montakin: olen kyllä ollut tyytyväinen kaikkiin valintoihini: ammatti, mies, lasten hankinta. Vaikka välillä mutkien kautta on noissakin menty. Mutta ehkä olisin ollut tyytyväinen myös, jos olisin valinnut jotenkin toisin.

Viime kädessä olen kiitollinen siitä, että olosuhteet ovat olleet sellaiset, että minulla on ollut mahdollisuus tehdä nuo valinnat.

Vierailija
4/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän itseäni, että olen syönyt terveellisesti ja pitänyt itseni hyvässä fyysisessä kunnossa. Ikävuosien karttuessa ja ikätovereita katsellessa, terveys tuntuu päivä päivältä tärkeämmältä. 

Vierailija
5/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että päätin avioitua juuri tuon miehen kanssa. Aivan mieletön tyyppi.

26vuotta nyt yhdessä.

Vierailija
6/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että erosin alkoholistista. Ja se, etten tehnyt lapsia.

Vierailija
7/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lopetin kosmetiikan käytön 19 vuotiaana. 30 vuodessa on säästynyt ihan järjetön määrä rahaa ja nyt on käynyt ilmi, että kosmetiikka sisältää erittäin vaarallisia kemikaaleja, jotka aiheuttavat vaikka mitä ikävää naisille ja heidän jälkeläisille.

Kosmetiikkateollisuus on tosiaan vuosisadan kusetus numero yksi. Pahempi kuin tupakkateollisuus!

Vierailija
8/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen päätökseeni ostaa asunto maaseudulta, koska sain sen huomattavan edullisesti verrattuna esimerkiksi kaupunki asuntojen hintoihin. Maksoin sen vuodessa ja kun jäin koronan takia työttömäksi, ei se haittaa, koska olen velaton.

Raha ei siis todellakaan tee onnelliseksi vaan kyse on siitä että mulla ei ole paineita töiden suhteen.

Vierailija
9/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että erosin alkoholistista. Ja se, etten tehnyt lapsia.

Nämä samat mulla myös.

Vierailija
10/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pudottanut tämän vuoden aikana 7 kiloa.

Lähtöpaino oli 102kg.

Alle sadan kilon pääsy oli tärkeä asia

Vierailija
11/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi vuodelta olen yhä tyytyväisempi päätökseeni hoitaa lapset kotona. Näköjään työelämä ei kadonnutkaan minnekään sillä aikaa ja lapsista kasvoi luovia ja täyspäisiä, ja opettajilla on ollut pääsääntöisesti vain hyvää sanottavaa. Ja kaikki tämä ilman, että jäivät osattomiksi laadukkaasta varhaiskasvatuksesta, ajatella...

Vierailija
12/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se,että en suostunùt naimisiin,mutta synnytin poikani, kasvatin hänet yksin ilman tukiverkkoja.Tänä päivänä niin hieno mies,joka pitää morsiantaan aina vaan kuin kukkaa kämmenellä.Heidän elämäänsä en sekaannu,poikaani rakastan yli kaiken!

Vierailija
13/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eniten kiitollinen siitä, että nöyrryin, ja otin Jeesuksen pelastustyön vastaan! ❤️

Vierailija
14/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että päätin alkaa laihduttaa tämän vuoden alussa. Nyt enää kaksi kiloa normaalipainoon.

Vierailija
15/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen ja onnellinen raitistumisestani. Sain apua ja tein myös itse töitä asian eteen. Selvä päivä on aina hyvä päivä! 👍

Vierailija
16/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin hankkia kolme lasta. Hiipuvien sukujen keskellä meillä on elämää, rakkautta ja ääntä.

Vierailija
17/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikunnan aloittaminen, oon henkisestikin paljon parempi

nyt opiskelemaan mennessä säästäminen, tulen olemaan kiitollinen

Vierailija
18/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en tehnyt aborttia, vaikka olin vaikeassa tilanteessa. Lapseni on parasta mitä elämä on antanut. Kunpa olisi saanut enemmänkin lapsia, mutta kasvatin lasta yksin monta vuotta, jonka jälkeen tapasin puolisoni vasta noin 40-vuotiaana. Nyt en enää uskalla edes yrittää lasta.

Vierailija
19/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain (ja sain) apua bulimiaan!

Nyt kolme vuotta oksentamatta ja muutkin oireet paranemaan päin, ajatus kulkee ja keho myös.

Vierailija
20/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin pois forssasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi