Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on se valinta/teko josta olet kiitollinen itsellesi koko loppuelämäsi ajan?

Vierailija
15.08.2021 |

Aloitan:
Olen syvästi kiitollinen itselleni ( ja miehelleni, että oli samaa mieltä) siitä, että päätin olla tekemättä lapsia tähän maailmaan.

Kommentit (224)

Vierailija
61/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitän itseäni siitä että pystyin säilyttämään lapsillemme kodin erotilanteessa. Helpommalla olisin päässyt jos olisin lasten kanssa muuttanut vuokralle mutta halusin että heidän elämässään muuttuisi mahdollisimman vähän.

Vierailija
62/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidin lapset kotona vähintään neljä vuotiaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin erota jo raskausaikana, ettei tule mitään huoltajuuskiistoja. (sinä vuonna eri lait kun nykyään)

Vierailija
64/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- vapaaehtoinen lapsettomuus

- painonpudotus kun se oli karata käsistä

- raittius

Vierailija
65/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Velat taas  kailottamassa lapsettomuuttaan. Jos olisitte oikeasti onnellisia lapsettomina niin ette joka tuutissa huutelisia valinnoistanne. Tuntuu, että haluatte vakuutella itsellenne jotain koko ajan. Tulee mieleen joku sairas kultti.

Vierailija
66/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen/kiitollinen, että olen aina osannut säästää. Silloin kun tulot ovat olleet pieniä, olen säästänyt pieniä summia ja tulojen kasvaessa suurentunut summia. Olen myös onnellinen siitä, että päätin kasvattaa lapset kotona eskari-ikäisiksi asti. Se oli elämäni raskainta, mutta silti rehellisesti parasta aikaa ja lapsista on kasvanut mahtavia, fiksuja ja sosiaalisia tyyppejä.

Vierailija
67/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että 6 v sitten lensin toiselle puolelle maailmaa tarkistamaan yhden asian ja pöllästyin täysin kun asia ei ollutkaan niinkuin olin luullut. Sain mielenrauhan loppuelämäkseni vaikka oli kallis reissu.

Nyt alkoi kiinnostamaan, mikä juttu tämä on? Voisitko tarkentaa, ei tarvitse paikkoja sanoa ettei joku tunnista tms.

Vierailija
68/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että päätin 6-vuotiaana ryhtyä noudattamaan Straight Edge -elämäntapaa. Päätös on pitänyt tähän asti ja aio noudattaa sitä niin kauan, kun henki pihisee. 

Jos joku ei tiedä, miten Straight Edge -elämäntapa toimii, niin tässä nopea kertaus:

- päihteistä kieltäytyminen (tupakka, alkoholi,  huumeet)

- rasismin ja homofobian vastustaminen

- feminismi

- eläinten oikeudet

- veganismi

- antikapitalismi

Vierailija
69/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että en ole päästänyt itseäni lihoamaan.

Pieniä annoksia,siinä salaisuus.

Vierailija
70/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tullut uskoon. Se on ollut elämäni tukipilari.

Vierailija
71/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskalsin irtisanoutua hyväpalkkaisesta työstä, jossa uuvuin täysin.

Vierailija
72/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että uskalsin lähteä opiskelemaan haastavaa alaa ja hakeuduin sellaiseen työhön, josta nautin.

Myös siitä, että opettelin terveet elämäntavat. Olo on todella hyvä ja energinen verrattuna entisaikojen jatkuvasti väsyneeseen, turvonneeseen ja lihassärkyiseen.

Vierailija
73/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostunut aborttiin vaikka joka puolelta siihen painostettiin.

Vierailija
74/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä ap tiedät, että olet kiitollinen siitä koko elämäsi? Lapsettomuus saattaa alkaa kaduttaa vanhemmalla iällä. 

Mikä sinä olet kyseenalaistamaan kenenkään valintoja ja kiitollisuuden aiheita??? Itselläni on toki lapsi ja se on parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut, silti en voi hyväksyä että joku sivusta tulee sanomaan mihinkään suuntaan mitään. Anna jokaisen olla kiitollinen omista valinnoistaan. 

Vierailija
75/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että en ole päästänyt itseäni lihoamaan.

Pieniä annoksia,siinä salaisuus.

Ihmettelen että tätä on alapeukutettu.

Miksi?

Vierailija
76/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lopetin suhteen naimisissa olevaan mieheen. 

Että lopetin suhteen alkoholistimieheen. 

Vierailija
77/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lapset nuorena, otimme omistusasunnon 23-vuotiaana, jäin asumaan kotikaupunkiini, lähdin opiskelemaan. Nyt olen eläkkeellä, velaton ollut yli 30 v, asun tilavasti uudessa rivarin päätykolmiossa ja olen onnellinen mummi.

Vierailija
78/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäleikkaus

Vierailija
79/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin pääni enkä aloittanut huu mei den käyttöä silloin aikoinaan. Mm. poikaystävä yritti tasaisin väliajoin saada testaamaan, oli itse jonkin sortin pikkudiileri. Ympärillä käytti useampikin ihminen, olisin saanut milloin vain varmaan mitä vaan. Tiesin sen todella selvästi, että jos edes kokeilen, on suurena vaarana että elämä olisi sitten siinä. Ihan jo pelkästään oman taustani takia (lastensuojelun asiakas).

Samasta laitoksesta yksi tyyppi päätyi ihan kunnon narkiksi.

Vierailija
80/224 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Olen kiitollinen, että perheenjäseneni turvautuvat myyös Vapahtajaan 🙏

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan