Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tämän naisen treffi-ilmosta?

Vierailija
13.08.2021 |

Mies 45-54v, yli 180cm pitkä, huumorintajuinen, mukava, hellä, marjastaa, onkii, virvelöi, metsässä samoileva, tanssii(valssi, tango, humppa...), laulaa karaokea, ei oo sohvsperuna, ei tupakoi, ei käytä alkoholia, eikä muita aineita, tykkää koirista, auto ja ajokortti ois +, moottoripyörä++, mökkeilee, ei pieniä lapsia ku omat jo aikuisia. No, ku jottain etes näistä nii...

Kommentit (214)

Vierailija
101/214 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen omat harrastukset:

"Marjastusta, onkimista, karaokea, tanssimista, kävelyä, pyöräilyä, metsässä samoilua, koiran kans ulkoilua, leipomista,ompelemista, ym."

Silti mieheltä vaaditaan ajokorttia, autoa, moottoripyörää, mökkiä :D

Kuva naisesta on, hmmh, ehkä parempi että jätän sanomattat

Tällä naisella ei ole myöskään ulkonäkö vaatimuksia.

"Yli 180cm"

Ei ole ulkonäkövaatimuksia? Johan siinä on melkein ensimmäisenä vaatimuksena yli keskipituus.

Ja on ulkonäkövaatimus myös _aivan_ varmasti, mutta ei kai kukaan ilmoon kirjoita että "ei rumaa" ?

Tottakai jokaisella on, autistisesti ilmaisten ulkonäkövaatimus. Eli jokainen etsii elämänkumppania, jonka kanssa haluaa myös läheisyyttä ja seksiä eli jota pitää puoleensavetävänä. Meille muille se on ihan ymmärrettävä asia mutta neurokirjolaisille ulkonäkövaatimus.

Ja mitä pituuteen tulee niin ehkä tuo nainen itse on 179 cm ja muutenkin isokokoinen eikä kerta kaikkiaan viehäty itseään lyhyemmistä tai pienistä miehistä.

Kuuntelin Sanna Kiisken Tinder-päiväkirjan joku aika sitten ja ja hän on 181 cm pitkä. En muista oliko hänellä aikanaan pituustoiveita miehelle, mutta jos minä olisin 181 cm, niin toivoisin todella, että mies olisi vähintään saman pituinen. Siinä ei vain tule oikein mukavaa oloa, jos mies on kainaloon saakka.

Vierailija
102/214 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkälaisen ilmoituksen hyväksyisit? Mitkä jutut olisivat sellaisia, että sinua alkaisi kiinnostamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/214 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ilmoitus. Se karsii pois miehet, jotka eivät ole ollenkaan sopivia ja tavoittaa sopivat miehet. Ei aikuinen nainen jaksa enää pelleillä.

Vierailija
104/214 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku selittää, miksi näissä ilmoituksissa niin usein haetaan mukavaa ja huumorintajuista kumppania?

Ensinnäkin, haluaako joku muka oikeasti epämiellyttävän ja tosikon kumppanin? Miksi siis ilmaista jokin itsestään selvä toive? (Okei, uskon, että joku kenties haluaakin epämiellyttävän tosikon, mutta oletan sen olevan äärimmäisen harvinaista ainakin...)

Toiseksi, huumoriahan on niin monenlaista. Kaksi sinänsä hyvin huumorintajuista ihmistä voivat nauraa täysin eri jutuille. Parisuhteen kannalta olisi kai olennaista, että ainakin osittain tykättäisiin samankaltaisesta huumorista?

Entä sitten "mukava"? Varmaan perusystävällinen ja -kohtelias nyt ainakin, mutta mitä muuta? Yhden mielestä mukava ihminen ei välttämättä ole sitä jonkun toisen mielestä.

Ihmiset eivät ilmeisesti paljon ajattele näitä ilmoituksia tehdessään?

Ei, ei ajattele. Minusta tämä on ihan ok ilmoitus, koska tästä käy ilmi, millaista elämänkumppania ollaan hakemassa ja samalla on helppo päätellä, millainen tämän ilmoituksen nainen itse on. Muutenhan tämä on aika kökkö. Kuten kai suurin osa.

Itseäni alkoi tässä keskustelussa (ja aiemmissa saman kaltaisissa) kiinnostaa, että lukevatko miehet siis deitti-ilmoituksia niin, että he kokevat naisten hakemat ominaisuudet vaatimuksiksi. Eli ajattelevatko he, että "minun pitäisi olla tuollainen ja tuollainen"? Ja sitten he valittavat tällä palstalla naisten vaatimuksista ja kuinka naisille ei riitä mikään.

Kun itse naisena aikoinani luin miesten nettideitti-ilmoituksia, niin en koskaan ajatellut, että MINUN pitäisi olla sellainen, mitä niissä lueteltiin. Ajattelin, että siinä vain kerrottiin, mitä kyseinen mies etsii ja jos minä en ollut sellainen niin siirryin seuraavaan profiiliin eikä siinä sen kummempia.

Ymmärtääkö joku, mitä tarkoitan? Eli en tuskaillut sen kanssa, että en ole sellainen, mitä joku mies tai edes useat miehet etsivät. Jos joku haki naisellista, pitkähiuksista, naisellisesti pukeutuvaa, tanssitaitoista, eroottista tms naista, niin enhän minä olisi joka tapauksessa edes halunnut sellaista miestä, joten ei se ollut minulta mitenkään pois, millaisia "vaatimuksia" hänellä oli naiselle.

Tuli mieleen kokemus noin kymmenen vuoden takaa. Tein lähes tyhjän profiilin eräälle deittisivustolle nähdäkseni millaisia miehiä siellä on. Tarkoitus oli tehdä kunnollinen ja pidempi sitten ajan kanssa, jos siltä tuntuisi.

Luin valtavan määrän profiileja (muistaakseni n. 700) eikä oikeastaan kukaan hakenut minun kaltaistani naista (tai jos haki, ei osannut sitä ilmaista niin, että olisin tunnistanut kuvauksesta itseni).  En ollut ajatellutkaan, että olisin useimpien mieleen, mutta se, että ei kenenkään, oli kyllä musertavaa. Itkin koko illan.

Seuraavana päivänä otin sen tyhjänkin profiilin pois ja päätin unohtaa miehet kokonaan (ja taisin kirota ne kaikki suurin piirtein alimpaan helvettiin :D). Mutta tapasin sitten aika pian erään ystävän kautta miehen, jonka kanssa olen yhdessä vieläkin. Jos joskus olen vielä sinkku, niin en taatusti mene yhdellekään deittisivustolle enää. :D

Millä tavoin olet sitten niin erilainen, että et kelvannut ja vastannut miesten toiveisiin? En oikeasti voi tajuta asiaa. Jos olet lukenut satoja ilmoituksia, niin luulisi, että sieltä löytyisi kymmeniä periaatteessa sopivia ehdokkaita. Kerropa siis minkälainen olet ja missä meni vikaan.

No, minulle oli oikeasti iso yllätys, miten samankaltaista naista suurin osa miehistä haki. Minä kun olin niin hölmö ja kenties naiivi, että oletin, että tuhansien miesten joukossa olisi aika paljon hajontaa.

Mutta suurin osa (veikkaisin, että melkeinpä joku 80%) oli jotain tällaista: ”Hakusessa mukava, iloinen/positiivinen/elämänmyönteinen, ulospäinsuuntaunut, sosiaalinen ja sporttinen/liikunnallinen nainen.” Hieman erilaisia versioita tästä ja ympärille hieman erilaisia rönsyjä, mutta ydin oli tämä.

Ja minä kun näin silmissäni tietynlaisen naisen protoyypin (josta jokainen nainen tosin oma yksilönsä omine ominaispiirteineen), johon minä en todellakaan sovi - vaikka olenkin varmaan useimpien mielestä mukava ja elämänasenteeni on positiivinen. Olen myös harrastanut aina enemmän tai vähemmän liikuntaa, mutta en ole koskaan mieltänyt itseäni erityisen sporttiseksi, en persoonallisuudeltani, en olemukseltani enkä tyyliltäni.

En ole erityisen ulospäin suuntautunut enkä sosiaalinen myöskään. Olen introverttiyteen kallellaan oleva ambivertti (vähän tilanteesta ja fiiliksistä riippuen) ja luonteessani on jopa vahva erakkomainen juonne. Sosiaalisesti olen suhteellisen taitavakin, mutta en ole hirveän kiinnostunut pinnallisista kontakteista. En myöskään pinnallisesta parisuhteesta tai mistään epämääräisistä säädöistä.

Olisin silloin ilahtunut, jos olisi ollut enemmän miehiä, jotka olisivat hakeneet vaikkapa herkkää, luovaa, empaattista, lämmintä, syvällistä, boheemia, leikkisää, avarakatseista naista. Esimerkiksi. Mutta ne harvat, jotka jotain tuon suuntaista hakivat, esittivät sitten muita kriteerejä, joihin en lainkaan sopinut (esim. ikä, asuinpaikka).

Elämänkatsomukseni ei myöskään taida miellyttää ihan kaikkia (ei ainakaan fundamentalistiuskovaisia tai tiukkoja ateisteja) ja osa harrastuksistani on myös aika marginaalisia eivätkä monien miesten mielestä lainkaan kiinnostavia, joillekin ehkä jopa ei-toivottavia. Niin, ja esimerkiksi lomalle jonnekin "etelän lämpöön" (jonne lähes puolet miehistä taisi aina välillä kaivata) minua ei saa kirveelläkään. :)

Mikäli oikein muistan, en olisi voinut vastata yhdellekään miehelle (paitsi sellaisille, jotka eivät juuri toiveitaan edes esittäneet, tai sitten ne olivat niin ympäripyöreitä, että melkein kuka tahansa olisi voinut vastata).

Sain sinusta hieman hankalan naisen kuvan tai ainakin sellaisen miehiä nokanvartta pitkin ylimielisesti katsovan naisen kuvan. Arvostatko miehiä yleensäkään, vai ovatko he sinulle enemmänkin uhka? Et ainakaan ole mikään avarakatseinen, vaikka niin itsesi luokittelet.

Nipotat miesten kirjoittamista ihan mukavista asioista ja asetut kuin kapinallinen teini niitä vastaan. Silti kerrot eri sanoilla olevasi juuri sellainen tusinanainen, joka minun mielestäni olisi sopinut miesten toiveisiin hyvin. Käytät vain eri sanoja kuvaamaan samoja asioita. Jos siis miesten ilmoituksessa lukee, että he toivoisivat naisen olevan mukava, iloinen ja positiivinen, niin sinulle se ei kelvannut, vaan haluat olla leikkisä. Ainakin minun mielestä leikkisyys on aika lailla yhtä kuin positiivinen ja iloinen, mites muiden mielestä?

Ihan sama muissakin asioissa, ajattelin, että olisit jotenkin ihan täydellisen erilainen, mutta et ollut, et pätkääkään. Ambivertti olen minäkin, mutta joku sanoisi minua varmasti ulospäinsuuntautuvaksi, sillä ihmiset eivät pelota minua. Haluan kuitenkin oman rauhani ja viihdyn yksin ja niin tekee varmasti suurin osa miehistäkin.

Se, että haluaa etelän lämpöön, on kiva asia ja en ottaisi sitä mitenkään kielteisenä. Itselle siitä tulee mieleen leppoisa mukava stressitön loma, jossa voi vain olla ja tehdä mitä molempia miellyttää ja pääsee hetkeksi irrottautumaan arjesta.

Mutta eipä mitään, hyvä kun löysit kantesi. Älä nyt sössi suhdettasi ja ala taistelemaan turhista miehesi kanssa. Minä olen ollut oman mieheni, parhaan ystäväni kanssa jo 90-luvulta saakka, joten tällaiset jutut ovat hauskoja kommentoitavia, tulee sellainen äidillinen fiilis aina. :)

Vedät minusta kyllä aikamoisia johtopäätöksiä parin tekstinpätkän perusteella. :)

Minulla oli (ja on edelleen) oletus, että aikuinen mies tietää, mitä haluaa ja osaa edes jotenkin ilmaista sen. Jos mies esim. hakee rauhallista, herkkää, boheemia ja kotona viihtyvää naista, niin miksi ihmeessä hän antaisi ilmoituksessa ymmärtää hakevansa reipasta ja menevää sporttimimmiä, joka tykkää käydä viihteellä? Kerropas se.

Ja kun mies kertoo itsestään ja omista kiinnostuksen kohteistaan, niin pitääkö silloinkin lukea rivien välistä kaikki, vai voisiko olettaa, että mies edes vihjaisee, millainen hän oikeasti on? Pitäisikö sitä yhteensopivuutta osata päätellä jostain, mitä mies ei kerro? Jos mies on runouden ystävä, se pitää päätellä siitä, että hän harrastaa grilli-iltoja? Jos hän on kiinnostunut meditoinnista. niin sen hän ilmaisee kertomalla pitävänsä sienestämisestä?  Prätkällä ajeleva luonnollisesti rakastaa argentiinalaisen tangon tanssimista? 

Kävin joskus nuorempana monenlaisten miesten kanssa treffeillä, mutta ne loppuivat aina melkein alkuunsa siihen, että ei ollut riittävästi yhteistä. Yhtäkään miestä en kokenut kylläkään uhkana. Suurin osa miehistä ylipäätään on ihan mukavia, he vain eivät ole minulle sopivia enkä minä heille.

Hankala olen varmaan niiden mielestä, jotka eivät minua lainkaan ymmärrä. Mieheni kutsuu minua kuitenkin rauhantekijäksi, koska olen niin sovitteleva ja harmoniaa hakeva luonteeltani. Ja mitä tulee tuohon ”tusinanaiseuteen”, niin hän kertoi ihastuneensa minuun mm. siksi, että en ole ollenkaan ”normaali nainen”. :D Ja olisitpa nähnyt hänen deitti-ilmoituksensa (näytti sitä minulle myöhemmin, emme siis  tavanneet netissä), siinä ei ollut mitään ns. tavallista (ei esim. mainintaa työstä, koulutuksesta, pituudesta tai painosta).

Etelän lämpöön matkustaminen voi jonkun mielestä olla rentouttavaa, mutta minun ei. Tulen lämmöstä ainoastaan pahoinvoivaksi. Ja tekemällä arjesta riittävän mielenkiintoista, vaihtelevaa ja rentouttavaa, siitä ei tarvitse mitenkään irrottautua. 

Vierailija
105/214 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatimuslista on, mutta itsestään ei kerro mitään. Ohi.

Ei voi mitään, jos et ole lukutaitoinen, eikä itsellesi tärkeää ole yhteiset arvot tai vapaa-ajan harrastukset.

Eihän tuosta ilmoituksesta naisen arvomaailma käy ilmi. Tupakoimattomuus ja alkoholittomuus kyllä, mutta ei niistä paljon voi vielä päätellä.

-Eri

Vierailija
106/214 |
14.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierail ija kirjoitti:

Voisiko joku selittää, miksi näissä ilmoituksissa niin usein haetaan mukavaa ja huumorintajuista kumppania?

Ensinnäkin, haluaako joku muka oikeasti epämiellyttävän ja tosikon kumppanin? Miksi siis ilmaista jokin itsestään selvä toive? (Okei, uskon, että joku kenties haluaakin epämiellyttävän tosikon, mutta oletan sen olevan äärimmäisen harvinaista ainakin...)

Toiseksi, huumoriahan on niin monenlaista. Kaksi sinänsä hyvin huumorintajuista ihmistä voivat nauraa täysin eri jutuille. Parisuhteen kannalta olisi kai olennaista, että ainakin osittain tykättäisiin samankaltaisesta huumorista?

Entä sitten "mukava"? Varmaan perusystävällinen ja -kohtelias nyt ainakin, mutta mitä muuta? Yhden mielestä mukava ihminen ei välttämättä ole sitä jonkun toisen mielestä.

Ihmiset eivät ilmeisesti paljon ajattele näitä ilmoituksia tehdessään?

Ei, ei ajattele. Minusta tämä on ihan ok ilmoitus, koska tästä käy ilmi, millaista elämänkumppania ollaan hakemassa ja samalla on helppo päätellä, millainen tämän ilmoituksen nainen itse on. Muutenhan tämä on aika kökkö. Kuten kai suurin osa.

Itseäni alkoi tässä keskustelussa (ja aiemmissa saman kaltaisissa) kiinnostaa, että lukevatko miehet siis deitti-ilmoituksia niin, että he kokevat naisten hakemat ominaisuudet vaatimuksiksi. Eli ajattelevatko he, että "minun pitäisi olla tuollainen ja tuollainen"? Ja sitten he valittavat tällä palstalla naisten vaatimuksista ja kuinka naisille ei riitä mikään.

Kun itse naisena aikoinani luin miesten nettideitti-ilmoituksia, niin en koskaan ajatellut, että MINUN pitäisi olla sellainen, mitä niissä lueteltiin. Ajattelin, että siinä vain kerrottiin, mitä kyseinen mies etsii ja jos minä en ollut sellainen niin siirryin seuraavaan profiiliin eikä siinä sen kummempia.

Ymmärtääkö joku, mitä tarkoitan? Eli en tuskaillut sen kanssa, että en ole sellainen, mitä joku mies tai edes useat miehet etsivät. Jos joku haki naisellista, pitkähiuksista, naisellisesti pukeutuvaa, tanssitaitoista, eroottista tms naista, niin enhän minä olisi joka tapauksessa edes halunnut sellaista miestä, joten ei se ollut minulta mitenkään pois, millaisia "vaatimuksia" hänellä oli naiselle.

No oisko syytä ajatella? LOL

Ei kannata sitten ainakaan valittaa, jos ei oikeanlaista ihmistä löydy, ja ihan vääränlaiset vastaa...

Vierailija
107/214 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi mitään, jos et ole lukutaitoinen, eikä itsellesi tärkeää ole yhteiset arvot tai vapaa-ajan harrastukset.

Eihän tuosta ilmoituksesta naisen arvomaailma käy ilmi. Tupakoimattomuus ja alkoholittomuus kyllä, mutta ei niistä paljon voi vielä päätellä.

-Eri

Kopioi tänne ilmoitus, josta näkee selkeästi ja kaikille ymmärrettävästi ilmoituksen kirjoittajan arvomaailma.

Vierailija
108/214 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on hyviä asioita mitä toivoo kumppanilta. Auto, mökki jne.. Jos nainen itse omistaa myös, niin sit voi vaatia toiselta. Pituudessa turhan tiukka. Paitsi, jos hän on itse pitkä. Voi olla vaikeaa löytää lapsetonta, aikuisilla lapsilla, alkotonta, tupakoimatonta ja sopusuhtaista suomalaista reipasta miestä 🤔

Vierailija
109/214 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Kyllähän tuosta ilmoituksesta käy hyvinkin selvästi ilmi naisen arvomaailma. Autisteille ei tietenkään vihjeet riitä, mutta sille asialle nyt ei voi mitään tehdä kun tärkein puuttuu eli halu ymmärtää ja suhtautua positiivisesti. Sellaista ilmoitusta ei olekaan joka näille kelpaisi, kun todellisuudessa etsitään syytä pysyä kotona nillittämässä verkkoon. Kun itsekin tietävät että on turha edes yrittää eikä halua kehittää sosiaalisia taitoja ole.

Vierailija
110/214 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on hyviä asioita mitä toivoo kumppanilta. Auto, mökki jne.. Jos nainen itse omistaa myös, niin sit voi vaatia toiselta. Pituudessa turhan tiukka. Paitsi, jos hän on itse pitkä. Voi olla vaikeaa löytää lapsetonta, aikuisilla lapsilla, alkotonta, tupakoimatonta ja sopusuhtaista suomalaista reipasta miestä 🤔

No niinhän tuo nainen itsekin kirjoittaa että kunhan nyt edes joku kohta natsaa.

Vierailija
111/214 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituustoive on täysin ok, jos nainen niin haluaa. Hänen ei tarvitse olla itse edes pitkä.

Tässä ei toivottu lapsetonta miestä, vaan miestä, jolla ei ole lapset enää helmoissaan. Jos ikätoive oli 54 vuoteen asti, niin sen ikäisellä lasten pitäisi ollakin jo pois kotoa ellei hän ole vääntänyt kakaroita keski-ikäisenä tai ellei lapset ole jotakin peräkamarin poikia. En kyllä huolisi sellaista miestä, jolla on sellainen tilanne.

Eikä tässä vaadittu mieheltä mökkiäkään, vaan sanottiin, että olisi kiva, jos mies pitäisi mökkielämästä. Mies ei saisi olla siis joku naurettava kaupunkilainen, joka ei osaa edes sytyttää saunanpesään tulta.

Alkoton ja savuton miestoive on hyvin perusteltu ja sitä ei tarvitse enempää selitellä. Nainen ei itse käytä alkoholia ja tupakointi on täydellinen ei. Sellaisia miehiä on paljon onneksi.

Mistä löysit tuon sopusuhtaisen? Ei sellaista tainnut lukea, vaan että mies pystyy vaeltamaan, tanssimaan ja marjastamaan, eikä ole vain joku löllerö sohvan nurkassa.

Vierailija
112/214 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Eri

Miten itse kirjoittaisit sinun arvomaailmasi?

Vierailija
113/214 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen omat harrastukset:

"Marjastusta, onkimista, karaokea, tanssimista, kävelyä, pyöräilyä, metsässä samoilua, koiran kans ulkoilua, leipomista,ompelemista, ym."

Silti mieheltä vaaditaan ajokorttia, autoa, moottoripyörää, mökkiä :D

Kuva naisesta on, hmmh, ehkä parempi että jätän sanomattat

Saattaa olla, että naisella itsellä on mökki ja jopa se moottoripyöräkin? Silloin nuo on yhdistäviä tekijöitä ja ihan ymmärrettävästi listalla. Luultavasti hän ei sinne marjaankaan ole sitä miestä yksin laittamassa.

Naisella on moottoripyörä ja mökki, mutta kumpaakaan ei ole mainittu harrastuksissa?

Tämä selvä.

Ei naisella edes välttämättä ole mökkiä ja moottoripyörää, mutta toivoo miehellä olevan. Naisen exällä on kenties ollut ja haluaa noita asioita jatkossakin.

Vierailija
114/214 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtämisessä ja tekstin tulkinnassa täytyy olla vikaa, jos ei ymmärrä, että nainen luettelee omia harrastuksiaan, joista joitakin toivoo myös miehen harrastavan. Tykkää käydä mm. lavatansseissa.

Lukekaa kirjoja, niin ymmärrätte paremmin mitä ympärillä tapahtuu.

Mutta ei kerro itsestään mitään ihmisenä. Hittoako minua lämmittää se että hän tykkää lavatansseista?

Otatko minut mieheksesi koska keräilen postimerkkejä?

Vierailija
115/214 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosahtaa tuohon tanssitaito vaatimukseen. Akka on ilmeisesti itse pyylevä karaoketäti joka samalla jakaa paheksuvia katseita kaljajuottoloissa.

Tanssitaito on nykymiehellä ihan hukassa. Tuon ikäluokan miehistä osa vielä osaa. Suuri plussa.

En ymmärrä, miksi se tanssitaito/taidon puute on kumppanissa niin tähdellistä. Ettehän varmaan vaadi miestä olemaan haka kaikissa muissakaan jutuissa, mistä itse tykkäätte ja joissa olette taitava. Suurin osa yhteisestä ajasta ei kuitenkaan kulu tanssien, ruusuilla tai muutenkaan, joten pitäisi olla ihan toissijainen seikka.

Vierailija
116/214 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähä tuo akka voi tarjota miehelle? :D

Et ihan oikeasti osaa lukea sitä tuosta ilmoituksesta? Seuraa ihan arkiseen, tavalliseen elämään jossa käydään marjassa, syödään kalaa, käydään tanssimassa, ehkä laulamassa karaokea. Ei ole enää pieniä lapsia, vietetään ihan tavallista elämää.

Jos nuo ovat jotenkin outoja vaatimuksia niin ei ihme, että palstalla on niin paljon naisettomia miehiä.

Naiset eivät vissiin ihan tosissaan hae tiettyä ihmistä, vaan ketä tahansa joka tekee samoja asioita kuin hän.

Vierailija
117/214 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen etsii kohotusta omaan elintasoonsa ja ehkä myös toissijaisesti sitä "rakkautta".

Vierailija
118/214 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetun ymmärtämisessä ja tekstin tulkinnassa täytyy olla vikaa, jos ei ymmärrä, että nainen luettelee omia harrastuksiaan, joista joitakin toivoo myös miehen harrastavan. Tykkää käydä mm. lavatansseissa.

Lukekaa kirjoja, niin ymmärrätte paremmin mitä ympärillä tapahtuu.

Mutta ei kerro itsestään mitään ihmisenä. Hittoako minua lämmittää se että hän tykkää lavatansseista?

Otatko minut mieheksesi koska keräilen postimerkkejä?

Ei hän varmaan sinua haluakaan lämmittää vaan miestä, joka tuossa kohtaa innostuu huomatessaan, että tarjolla on tanssimisesta pitävää seuraa.

Vierailija
119/214 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitähä tuo akka voi tarjota miehelle? :D

Et ihan oikeasti osaa lukea sitä tuosta ilmoituksesta? Seuraa ihan arkiseen, tavalliseen elämään jossa käydään marjassa, syödään kalaa, käydään tanssimassa, ehkä laulamassa karaokea. Ei ole enää pieniä lapsia, vietetään ihan tavallista elämää.

Jos nuo ovat jotenkin outoja vaatimuksia niin ei ihme, että palstalla on niin paljon naisettomia miehiä.

Naiset eivät vissiin ihan tosissaan hae tiettyä ihmistä, vaan ketä tahansa joka tekee samoja asioita kuin hän.

Jos tuolle keskustelulinjalle lähdetään, niin tuohan on paljon siihen verrattuna, että miehille riittää, että saisi jonkun, Ei tarvitse edes olla samat mielenkiinnon kohteet.

Kertoisiko joku minulle, mitä nainen saa etsiä ja ilmoittaa mieheltä haluavansa/toivovansa. Kiitos.

Vierailija
120/214 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosahtaa tuohon tanssitaito vaatimukseen. Akka on ilmeisesti itse pyylevä karaoketäti joka samalla jakaa paheksuvia katseita kaljajuottoloissa.

Tanssitaito on nykymiehellä ihan hukassa. Tuon ikäluokan miehistä osa vielä osaa. Suuri plussa.

En ymmärrä, miksi se tanssitaito/taidon puute on kumppanissa niin tähdellistä. Ettehän varmaan vaadi miestä olemaan haka kaikissa muissakaan jutuissa, mistä itse tykkäätte ja joissa olette taitava. Suurin osa yhteisestä ajasta ei kuitenkaan kulu tanssien, ruusuilla tai muutenkaan, joten pitäisi olla ihan toissijainen seikka.

Minä olen nainen, joka ei tanssi. Eksäni (jota en tavannut netissä tai tinderissä) tanssi ja tykkäsi käydä lavatansseissa. Koko yhdessäoloaikamme oli enemmän vai vähemmän kompromissia, koska hän olisi halunnut käydä useammin tansseissa ja minä taas viettää enemmän viikonloppuja yhdessä (asuimme eri kaupungeissa eli tapasimme yleensä vain viikonloppuisin ja lomilla).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi