Mitä mieltä tämän naisen treffi-ilmosta?
Mies 45-54v, yli 180cm pitkä, huumorintajuinen, mukava, hellä, marjastaa, onkii, virvelöi, metsässä samoileva, tanssii(valssi, tango, humppa...), laulaa karaokea, ei oo sohvsperuna, ei tupakoi, ei käytä alkoholia, eikä muita aineita, tykkää koirista, auto ja ajokortti ois +, moottoripyörä++, mökkeilee, ei pieniä lapsia ku omat jo aikuisia. No, ku jottain etes näistä nii...
Kommentit (214)
Ja mitähä tuo akka voi tarjota miehelle? :D
Vierailija kirjoitti:
Akkojen kriteerit ei oo sit yhtää epärealistiset. :D Ehei! :D Kyl yksin on nii paljo helpompaa, ku ei tarvii rasittaa itteesä kumartelemalla naisille. Kukaa jaksa kattoo tommosta "mie ansaitse parhaan mahdollisen miehen" -naista päivääkään.
Parhaan mahdollisimman eli sopivimman itselleen. Ei mitenkään liikaa "vaadittu" vaan perusedellytys. Ilmankin voi olla, jos ei löydy sopivaa. Ehkä nainen on tämänkin todennut, että yksikin pärjää hyvin.
Huolestuttavin on nainen, jolla ei ole mitään kriteereitä kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas autistit, eiköhän ole parempi että jätätte pariutumisen niille joille ei tarvitse joka asiaa vääntää rautalangasta vaan löytyy omaakin päättelykykyä. Et sinä tuon naisen kanssa viihtyisi muutenkaan koska tuskin jaksaisi sulle selittää ihmisten välistä vuorovaikutusta sillä tasolla mitä se sun kanssa vaatisi.
tanssivat, marjastavat, karaokea laulavat kalamiehet jotka olette absolutisteja, missä olette?
Vierailija kirjoitti:
Et ihan oikeasti osaa lukea sitä tuosta ilmoituksesta? Seuraa ihan arkiseen, tavalliseen elämään jossa käydään marjassa, syödään kalaa, käydään tanssimassa, ehkä laulamassa karaokea. Ei ole enää pieniä lapsia, vietetään ihan tavallista elämää.
Jos nuo ovat jotenkin outoja vaatimuksia niin ei ihme, että palstalla on niin paljon naisettomia miehiä.
Ai kamala, mikä valitus olisi, jos nainen etsisi seuraa shoppailemaan, kaupunkilomille, nauttimaan laadukkaista viineistä, syömään ravintoloihin ja teatteriin. Sitten se vasta hirmuinen vaatimuslista olisikin. Nyt ihan tavallinen keski-ikäinen, ilmeisesti ei kovin korkeasti koulutettu nainen etsii ihan tavallista keski-ikäistä miestä ilman koulutus- ja statusvaatimuksia kanssaan ongelle ja marjametsään ja se on palstan miehille ihan kohtuutonta :-DDD
Millaista elämää nainen saisi mielestänne haluta elämänkumppaninsa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen omat harrastukset:
"Marjastusta, onkimista, karaokea, tanssimista, kävelyä, pyöräilyä, metsässä samoilua, koiran kans ulkoilua, leipomista,ompelemista, ym."
Silti mieheltä vaaditaan ajokorttia, autoa, moottoripyörää, mökkiä :D
Kuva naisesta on, hmmh, ehkä parempi että jätän sanomattat
Jos yhtään ajattelisit, niin naisella on todennäköisesti niin auto, prätkä kuin mökkikin. Nuo mainitut muut harrasteet myös vaativat kyvyn liikkua ja ymmärrän hyvin, että nainen ei halua pelkkää kyytiläistä.
Näin minäkin taas ajattelin. Nainen kertoo selkeästi faktoja ja jotkut miehet eivät ilmeisesti tajua niitä, vaikka rautalangasta vääntäisi. He ajattelevat aina sitä pahinta ja kas, he ovat yksinäisiä, ilottomia ja tylsääkin tylsempiä miehiä.
Nainen tosiaan kertoi selvästi minkälainen hän on ja mistä tykkää. Vai ajatteleeko joku, että nainen haluaisi miehen olevan tuollainen, mutta onkin itse ihan päinvastainen tyyppi? Että nainen haluaisi miehen tykkäävän mökkeilystä, mutta vain sen takia, että mies olisi mökillä ja nainen saisi liehua kaupungissa kavereiden kanssa. Tai että naisen mielestä olisi kiva, kun mies poimisi marjoja ja kalastaisi, mutta inhoaa itse luonnonmarjoja ja nyrpistää nokkaansa kaloille? Näinkö joidenkin miesten logiikka toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Marjastusta, onkimista, karaokea, tanssimista, kävelyä, pyöräilyä, metsässä samoilua, koiran kans ulkoilua, leipomista,ompelemista, ym."
Jos yhtään ajattelisit, niin naisella on todennäköisesti niin auto, prätkä kuin mökkikin. Nuo mainitut muut harrasteet myös vaativat kyvyn liikkua ja ymmärrän hyvin, että nainen ei halua pelkkää kyytiläistä.
Näin minäkin taas ajattelin. Nainen kertoo selkeästi faktoja ja jotkut miehet eivät ilmeisesti tajua niitä, vaikka rautalangasta vääntäisi. He ajattelevat aina sitä pahinta ja kas, he ovat yksinäisiä, ilottomia ja tylsääkin tylsempiä miehiä.
Nainen tosiaan kertoi selvästi minkälainen hän on ja mistä tykkää. Vai ajatteleeko joku, että nainen haluaisi miehen olevan tuollainen, mutta onkin itse ihan päinvastainen tyyppi? Että nainen haluaisi miehen tykkäävän mökkeilystä, mutta vain sen takia, että mies olisi mökillä ja nainen saisi liehua kaupungissa kavereiden kanssa. Tai että naisen mielestä olisi kiva, kun mies poimisi marjoja ja kalastaisi, mutta inhoaa itse luonnonmarjoja ja nyrpistää nokkaansa kaloille? Näinkö joidenkin miesten logiikka toimii?
Autistithan näitä keskusteluja pyörittää. Heille pitää kaikki selittää kirjaimellisesti ja vääntää rautalangasta. Autistin mielestä nainen ei kerro tuossa itsestään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää, miksi näissä ilmoituksissa niin usein haetaan mukavaa ja huumorintajuista kumppania?
Ensinnäkin, haluaako joku muka oikeasti epämiellyttävän ja tosikon kumppanin? Miksi siis ilmaista jokin itsestään selvä toive? (Okei, uskon, että joku kenties haluaakin epämiellyttävän tosikon, mutta oletan sen olevan äärimmäisen harvinaista ainakin...)
Toiseksi, huumoriahan on niin monenlaista. Kaksi sinänsä hyvin huumorintajuista ihmistä voivat nauraa täysin eri jutuille. Parisuhteen kannalta olisi kai olennaista, että ainakin osittain tykättäisiin samankaltaisesta huumorista?
Entä sitten "mukava"? Varmaan perusystävällinen ja -kohtelias nyt ainakin, mutta mitä muuta? Yhden mielestä mukava ihminen ei välttämättä ole sitä jonkun toisen mielestä.
Ihmiset eivät ilmeisesti paljon ajattele näitä ilmoituksia tehdessään?
Ei, ei ajattele. Minusta tämä on ihan ok ilmoitus, koska tästä käy ilmi, millaista elämänkumppania ollaan hakemassa ja samalla on helppo päätellä, millainen tämän ilmoituksen nainen itse on. Muutenhan tämä on aika kökkö. Kuten kai suurin osa.
Itseäni alkoi tässä keskustelussa (ja aiemmissa saman kaltaisissa) kiinnostaa, että lukevatko miehet siis deitti-ilmoituksia niin, että he kokevat naisten hakemat ominaisuudet vaatimuksiksi. Eli ajattelevatko he, että "minun pitäisi olla tuollainen ja tuollainen"? Ja sitten he valittavat tällä palstalla naisten vaatimuksista ja kuinka naisille ei riitä mikään.
Kun itse naisena aikoinani luin miesten nettideitti-ilmoituksia, niin en koskaan ajatellut, että MINUN pitäisi olla sellainen, mitä niissä lueteltiin. Ajattelin, että siinä vain kerrottiin, mitä kyseinen mies etsii ja jos minä en ollut sellainen niin siirryin seuraavaan profiiliin eikä siinä sen kummempia.
Ymmärtääkö joku, mitä tarkoitan? Eli en tuskaillut sen kanssa, että en ole sellainen, mitä joku mies tai edes useat miehet etsivät. Jos joku haki naisellista, pitkähiuksista, naisellisesti pukeutuvaa, tanssitaitoista, eroottista tms naista, niin enhän minä olisi joka tapauksessa edes halunnut sellaista miestä, joten ei se ollut minulta mitenkään pois, millaisia "vaatimuksia" hänellä oli naiselle.
Tuli mieleen kokemus noin kymmenen vuoden takaa. Tein lähes tyhjän profiilin eräälle deittisivustolle nähdäkseni millaisia miehiä siellä on. Tarkoitus oli tehdä kunnollinen ja pidempi sitten ajan kanssa, jos siltä tuntuisi.
Luin valtavan määrän profiileja (muistaakseni n. 700) eikä oikeastaan kukaan hakenut minun kaltaistani naista (tai jos haki, ei osannut sitä ilmaista niin, että olisin tunnistanut kuvauksesta itseni). En ollut ajatellutkaan, että olisin useimpien mieleen, mutta se, että ei kenenkään, oli kyllä musertavaa. Itkin koko illan.
Seuraavana päivänä otin sen tyhjänkin profiilin pois ja päätin unohtaa miehet kokonaan (ja taisin kirota ne kaikki suurin piirtein alimpaan helvettiin :D). Mutta tapasin sitten aika pian erään ystävän kautta miehen, jonka kanssa olen yhdessä vieläkin. Jos joskus olen vielä sinkku, niin en taatusti mene yhdellekään deittisivustolle enää. :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta on taas kauhean vaikea ja tyhmääkin alkaa luettelemaan ominaisuuksia mitä etsii. Minulle tärkeintä on, onko siinä ihmisessä "sitä jotankin", onko kemiaa. Toki tunnistan tiettyjä juttuja, jotka minulle sopisivat. Tunnistan myös sellaisia, joista pitäisi pystyä luopumaan. Olen lääpälläni muusikoihin, eikä siinä ole kyllä yhtään mitään järkeä.
Ja sitten kun mökkeilyä rakastavana tapaat ihmisen kenen kanssa on Kemiaa mutta hän ei voi sietää mökkeilyä, niin lopetatko sinäkin sen? Vai menet aina yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että naisella itsellä on mökki ja jopa se moottoripyöräkin? Silloin nuo on yhdistäviä tekijöitä ja ihan ymmärrettävästi listalla. Luultavasti hän ei sinne marjaankaan ole sitä miestä yksin laittamassa.
Naisella on moottoripyörä ja mökki, mutta kumpaakaan ei ole mainittu harrastuksissa?
Tämä selvä.Tulee selväksi muutenkin. Lisäksi mökin voi vuokrata ja moottoripyöräily silloin tällöin onnistuu vaikkei ole omaa pyörää jne.
Missä se muka tulee selväksi?
Selväksi tulee ainoastaan että nainen vaatii mieheltä suurta maallista omaisuutta, vaikka hänellä itsellään ei ole tarjota mitään
Itse en tykkää vaatimuslistoista ja skippaisin tuon tyyppisen, vaikka kaikki kohdat täyttyisi. Tosin olen nainen, mutta minusta valinta yksittäisten ominaisuuksien tai harrastusten perusteella on älytöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, että naisella itsellä on mökki ja jopa se moottoripyöräkin? Silloin nuo on yhdistäviä tekijöitä ja ihan ymmärrettävästi listalla. Luultavasti hän ei sinne marjaankaan ole sitä miestä yksin laittamassa.
Naisella on moottoripyörä ja mökki, mutta kumpaakaan ei ole mainittu harrastuksissa?
Tämä selvä.Tulee selväksi muutenkin. Lisäksi mökin voi vuokrata ja moottoripyöräily silloin tällöin onnistuu vaikkei ole omaa pyörää jne.
Missä se muka tulee selväksi?
Selväksi tulee ainoastaan että nainen vaatii mieheltä suurta maallista omaisuutta, vaikka hänellä itsellään ei ole tarjota mitään
Mitä suurta maallista omaisuutta hän vaatii? Edes autoa hän ei _vaadi_ vaikka uskallan väittää, että lähes jokaisella tuon ikäisellä kalastuksesta ja marjastuksesta pitävällä miehellä sellainen varmasti on.
Ja se on jo moneen kertaan avattu, mitä hänellä on tarjota: tavallista, leppoisaa arkea.
Vierailija kirjoitti:
Ap on katkera, kun tuollakin naisella todennäköisesti on monta kumppaniehdokasta ja muutenkin on saanut miehiä aiemmin, koska lapsiakin on, mutta hänellä itsellään ei käy flaksi.
Vauvapalstalla kitisevä mies ei ole mikään huippusaalis.
Vauvapalstalla kitisevä mies ei ole edes vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku selittää, miksi näissä ilmoituksissa niin usein haetaan mukavaa ja huumorintajuista kumppania?
Ensinnäkin, haluaako joku muka oikeasti epämiellyttävän ja tosikon kumppanin? Miksi siis ilmaista jokin itsestään selvä toive? (Okei, uskon, että joku kenties haluaakin epämiellyttävän tosikon, mutta oletan sen olevan äärimmäisen harvinaista ainakin...)
Toiseksi, huumoriahan on niin monenlaista. Kaksi sinänsä hyvin huumorintajuista ihmistä voivat nauraa täysin eri jutuille. Parisuhteen kannalta olisi kai olennaista, että ainakin osittain tykättäisiin samankaltaisesta huumorista?
Entä sitten "mukava"? Varmaan perusystävällinen ja -kohtelias nyt ainakin, mutta mitä muuta? Yhden mielestä mukava ihminen ei välttämättä ole sitä jonkun toisen mielestä.
Ihmiset eivät ilmeisesti paljon ajattele näitä ilmoituksia tehdessään?
Ei, ei ajattele. Minusta tämä on ihan ok ilmoitus, koska tästä käy ilmi, millaista elämänkumppania ollaan hakemassa ja samalla on helppo päätellä, millainen tämän ilmoituksen nainen itse on. Muutenhan tämä on aika kökkö. Kuten kai suurin osa.
Itseäni alkoi tässä keskustelussa (ja aiemmissa saman kaltaisissa) kiinnostaa, että lukevatko miehet siis deitti-ilmoituksia niin, että he kokevat naisten hakemat ominaisuudet vaatimuksiksi. Eli ajattelevatko he, että "minun pitäisi olla tuollainen ja tuollainen"? Ja sitten he valittavat tällä palstalla naisten vaatimuksista ja kuinka naisille ei riitä mikään.
Kun itse naisena aikoinani luin miesten nettideitti-ilmoituksia, niin en koskaan ajatellut, että MINUN pitäisi olla sellainen, mitä niissä lueteltiin. Ajattelin, että siinä vain kerrottiin, mitä kyseinen mies etsii ja jos minä en ollut sellainen niin siirryin seuraavaan profiiliin eikä siinä sen kummempia.
Ymmärtääkö joku, mitä tarkoitan? Eli en tuskaillut sen kanssa, että en ole sellainen, mitä joku mies tai edes useat miehet etsivät. Jos joku haki naisellista, pitkähiuksista, naisellisesti pukeutuvaa, tanssitaitoista, eroottista tms naista, niin enhän minä olisi joka tapauksessa edes halunnut sellaista miestä, joten ei se ollut minulta mitenkään pois, millaisia "vaatimuksia" hänellä oli naiselle.
Tuli mieleen kokemus noin kymmenen vuoden takaa. Tein lähes tyhjän profiilin eräälle deittisivustolle nähdäkseni millaisia miehiä siellä on. Tarkoitus oli tehdä kunnollinen ja pidempi sitten ajan kanssa, jos siltä tuntuisi.
Luin valtavan määrän profiileja (muistaakseni n. 700) eikä oikeastaan kukaan hakenut minun kaltaistani naista (tai jos haki, ei osannut sitä ilmaista niin, että olisin tunnistanut kuvauksesta itseni). En ollut ajatellutkaan, että olisin useimpien mieleen, mutta se, että ei kenenkään, oli kyllä musertavaa. Itkin koko illan.
Seuraavana päivänä otin sen tyhjänkin profiilin pois ja päätin unohtaa miehet kokonaan (ja taisin kirota ne kaikki suurin piirtein alimpaan helvettiin :D). Mutta tapasin sitten aika pian erään ystävän kautta miehen, jonka kanssa olen yhdessä vieläkin. Jos joskus olen vielä sinkku, niin en taatusti mene yhdellekään deittisivustolle enää. :D
Millä tavoin olet sitten niin erilainen, että et kelvannut ja vastannut miesten toiveisiin? En oikeasti voi tajuta asiaa. Jos olet lukenut satoja ilmoituksia, niin luulisi, että sieltä löytyisi kymmeniä periaatteessa sopivia ehdokkaita. Kerropa siis minkälainen olet ja missä meni vikaan.
Vierailija kirjoitti:
Tällä naisella ei ole myöskään ulkonäkö vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei itsestään paljoa kertonut, listoissa ei ole mitään mielenkiintoista
Minun mielestä nainen kertoi paljonkin itsestään. Suoraan kopioituna: ". huumorintajuinen, mukava, hellä, marjastaa, onkii, virvelöi, metsässä samoileva, tanssii(valssi, tango, humppa...), laulaa karaokea, ei oo sohvsperuna, ei tupakoi, ei käytä alkoholia, eikä muita aineita, tykkää koirista, auto ja ajokortti ois +, moottoripyörä++, mökkeilee, ei pieniä lapsia ku omat jo aikuisia."
Eli nainen on mielestään huumorintajuinen, mukava, hellä, hän tykkää marjastaa, onkia, heittää virppaa, kulkea metsässä, tanssia, laulaa karaokea, on liikunnallinen, ei tupakoi ja raitis, ehkä omistaa koiran, viihtyy mökillä ja omat lapset ovat jo aikuisia. Monta riviä selkeää tekstiä.Ja on mies, 45-54v ja yli 180cm pitkä? Btw, minkälainen ihminen on huumorintajuinen?
Huumorintajuinen = tyhjännauraja.
Minua ei naurata paskat vitsit vaikka ne ymmärränki -> olen huumorintajuton.
Hieno ilmoitus, ei kehu ihtiään yhtään!
MITÄ epärealistista tuossa oli? Harvinaisen tavallisia keski-ikäisen ihmisen asioita. Ja kivoja.