Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämänmuutos 2014/syyskuu

Vierailija
31.08.2014 |

No niin. Tässäpä olisi uusi ketju, kirjoitellaan siis jatkossa tähän. :) 

Mukaan siis kaikki jotka ovat päättäneet että jollain ( tai useammalla ) elämän osa-alueella saa tulla muutos. Aloitetaan virallisesti ketju huomisesta ja aina kuukausi kirjoitetaan tähän samaan. Ja seuraavan kuukauden alussa uusi ketju - Elämänmuutos 2014/lokakuu...jne... 

Kerrotaan jokainen oma tavoitteemme ja mitä nyt itsestään haluaa kertoa. Lisäksi voisi vaikka aina oman viestin jälkeen laittaa jonkun oman 'nimimerkin' niin helpompi seurata kuka kirjoittaa mitäkin. :) Summataan aina iltaisin miten on päivä mennyt mutta tottakai voi ( ja pitää ;) ) muulloinkin tänne kirjoitella onnistumisista, epätoivon hetkistä, kompastukivistä... tsemppiä ja kannustusta... :)  

Joten ilmoittautukaas tähän - nyt tsempillä eteenpäin! :) 

RiKa 

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 18:11"]Kasin nimimerkki on siis Sinooperi
[/quote] Sinoooeri* :)

Vierailija
82/88 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi mukana.

Jäin työttömäksi toukokuun alussa erinäisten nivel-ja selkäkipujen vuoksi. Heinäkuun alussa painoa huimat 100,5kg. Aloitin tuolloin jo oman elämäntaparemontin ja se jatkuu vielä kauan, mutta nyt en palaa takaisin enää vanhaan. Paino on tippunut nyt 8viikossa 5,5kg. Olen alkanut pitämään kehostani parempaa huolta ja tuntuu että kivutkin ovat vähentyneet, tätä siis lisää. Kun 10kg raja rikkoutuu olen luvannut lopettaa tupakoinnin, tätä varten on minulla lääkäriltä jo Champix resepti jos ilman ei onnistu. Työpaikan löytäminen olisi myös yksi virstanpylväs tällä polulla. Minulle fysiatri suositteli kevyttä toimistotyötä joka lähärin koulutuksella on aika tiukassa, mutta parhaani teen.

Tässä kai pääpiirteittäin tavoitteita loppuvuodelle ja painonpudotus projektihan jatkuu ainakin vielä vuoden. Mutta "eteen päin, sanoi mummo lumessa".

-pullamasu-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kirjastosta hakemassa saapuneen varauksen eli stressintappo-oppaan. 20 ensimmäistä sivua on luettuna, huomenna lisää. Paljon vaikeita sanoja esipuheessa, toivottavasti leipäteksti on käytännönläheisempää. :)

Stressaa edelleen somasti. En vaan saa aikaiseksi tehdä kaikkia kiireettömiä juttuja. Kuljin tänään postin ohi, vaan en mitenkään jaksanut mennä sisälle jonottamaan saapunutta pakettia... Työhommat hoidan kyllä jämptisti, mutta muuten olen aika pitkälle vain ollut ja hengitellyt. Se saa tällä viikolla riittää.

Viikon kymmenestä karsittavasta tavarasta on koossa kolme: yksi luomiväripaletti ja kaksi minihajuvettä.

-ThatLuckyBitch / 33

Vierailija
84/88 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastelu jatkuu... :( Laitan huomenna tavoitelistaa... 

Tsemppiä kaikille! <3 

RiKa 

Vierailija
85/88 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänmuutos ja hyvät neuvot täältä

Oletko jumissa?

Mietitkö mitä järkeä on jatkaa vuodesta toiseen samassa työssä, parisuhteessa tai vaikeassa elämäntilanteessa? Etsitkö elämääsi uutta suuntaa? Oletko vaikean valinnan edessä? Tai oletko jo ottanut ensimmäiset askeleet kohti uutta elämää, mutta nyt pohdit oletko sittenkään valmis muutokseen?

Sano EI elämälle, joka ei tunnu omalta. 

Etsimme ihmisiä, jotka ovat valmiita tekemään elämässään ison muutoksen, mutta tarvitsevat siihen vertaistukiryhmän apua. Joukko täysipäisiä suomalaisia auttaa pohtimaan ongelmaasi antaa sinulle neuvoja, kuinka päästä eteenpäin.

Tule mukaan ohjelmaan, jossa joukko eri asioita osaavia ja kokeneita tavallisia suomalaisia tarjoaa vertaistukea ja uusia näkökulmia haastavassa elämäntilanteessa oleville naisille.

Tutustu ohjelmaan osoitteessa yle.fi/ei  tai  ja hae ohjelmaan täältä: http://haeohjelmaan.net/haluanapua

Lomakkeen täyttäminen ei sido sinua vielä mihinkään.

Miksi tuskailisit yksin ongelmasi kanssa, kun voit saada siihen apua ihmisiltä, jotka haluavat oikeasti auttaa?

Vierailija
86/88 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukun hommat edistyy tositosi hitaasti. Lenkkeilyä olen saanut jatkettua, mutta nämä opiskeluhommat... Tosin olen huomannut, että tarvitsen taukoja ja mietiskelyaikaa. Muuten en saa järjellisiä tuotoksia aikaiseksi. Joten kai alitajunta nyt sitten prosessoi. Toivon näin :D

Tiuku

Vierailija
87/88 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla syömiset ja liikunta ovat olleet edelleen ihan ok, paino on jatkanut laskuaan. Eniten olisi parannettavaa nukkumisen suhteen, en vaan saa mentyä ajoissa nukkumaan enkä joinain iltoina ole saanut untakaan vaan olen pyöriskellyt ties miten pitkään. Opiskelujen suhteen tämä viikko oli kiireinen ja nyt pitäisi jaksaa samaa tahtia edelleen... Ajankäytön pitäisi olla vähän parempaa niin ehtisin enemmän, liikaa edelleen on tullut oltua netissä.

Paljon on ollut ihme haahuilua, enkä saanut välillä oikein mitään aikaiseksi. Ehkä se siitä vähitellen... Minä taidan kohta painua unille, mukavaa viikonloppua kaikille :)

-Luna

Vierailija
88/88 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Miten sujuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi