Ahdistavaa olla parisuhdemarkkinoilla koska naiset yliarvioi tasonsa.
Sinkkuna kun elät niin liian usein alhaisen tason naiset lähestyy sinua ja heille on vaikea kertoa suoraan rehellisesti miksi kyseiset naiset ei kiinnosta. Itse olen ok näköinen,normaali kokoinen,keskituloinen ja ihan mukava miekkonen.
Haluan keskitasoisen naisen kumppaniksi enkä rumaa tai lihavaa naista.
Kommentit (43)
Ole hyvä ja poistu parisuhdemarkkinoilta.
Ongelma ratkaistu.
Itse tuossa juuri kerrot ettei sinulle kelpaa tavalliset naiset. Jos et haluamaasi naista ole saanut, niin tasosi saattaa olla huomattavasti alhaisempi kuin itse kuvittelet.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ratkaistu.
En poistu koska haluan saada keskitasoisen naisen eli normaali painoisen ja normaali näköisen.
Miehen logiikka 😂😂😂😂😂.
Mieti nyt vaan uudestaan mikset saa haluamaasi.
Mä joskus mietin et mitä mun 40+ -sukupolveni yksinäiset miehet oikein tekivät, ryyppäsivät itsensä hengiltä vai elivät elämää sä, kun eivät ulisseet eivätkä vieläkään ulise surkeuttaan netissä? Taviksilla ei ollut mitään ongelmia pariutua, mikä teidät pilasi?
Kuule, nainen vaan tykkää jostain miehestä, se on se kuuluisa kemia.
Eikä se kemia ole mikään yksi ulkonäkö ominaisuus.
Itse olen ollut ihastunut lyhyeen mieheen.
Se on tunne mitä ei voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Mä joskus mietin et mitä mun 40+ -sukupolveni yksinäiset miehet oikein tekivät, ryyppäsivät itsensä hengiltä vai elivät elämää sä, kun eivät ulisseet eivätkä vieläkään ulise surkeuttaan netissä? Taviksilla ei ollut mitään ongelmia pariutua, mikä teidät pilasi?
Tasa-arvo,sukupuolien häivyttäminen pois ja naisten suosiminen pilasi heidät?
Sinusta eivät ns keskitason naiset kiinnostu, koska olet rumempi kuin luulet, ja myös sisältä läpimätä kuten näistä sun viisi vuotta kestäneistä palstavollotuksista on käynyt ilmi.
Sanot vaan, että me taidetaan olla eri tasoa.
Suhteessa täytyy olla rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ratkaistu.
En poistu koska haluan saada keskitasoisen naisen eli normaali painoisen ja normaali näköisen.
Et saa ketään, joka ei itse halua olla kanssasi. Eli et saa ketään.
Joissakin maissa orjuus on vielä sallittua, muuta niihin. Pian.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nämä vauvapalstalla naisvi ha ansa spämmäävät u l i sijat ole mitään taviksia, toim. huom.
Mikä saa insselin luulemaan että hän on se joka määrittelee naisen tason?
Kummasti ne keskitason naiset sitten saavat kumppanin. Vaikka olivat muka yliarvioineet tasonsa.
Ap on taas vähän vongannut fitness-mallia ja ihmettelee, kun jää nuolemaan näppejään.
Vierailija kirjoitti:
Ei Allu ole tavis, vaan heikkolahjainen, ja luonnekin on kehittynyt ikävänpuoleiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo,sukupuolien häivyttäminen pois ja naisten suosiminen pilasi heidät?
Tasa-arvo on ollut jo kauan, ja nykyiset nuoret ajattelevat aivan kaiken sukupuolensa kautta verrattuna meihin ysärinuoriin, joten tuskin nämä. Jotain kommunikaatiovaikeuksia kyllä, tunnutte suhtautuvan toisiinne lähinnä epäluuloisesti ja vihamielisesti verrattuna.meihin, joita vielä panetti sen kiljunkeittelyn lomassa. (/s)
Täällä on meitä miehet opettaneet jo useamman vuoden, että taso määräytyy sen mukaan millaisia kumppaneita saa tai on mahdollista saada. Koska olen itse saanut aina juuri sen kenet olen halunnut, tasoni on erittäin kova. En siis yliarvioi mitään, vaan olen realisti itseni suhteen.
Ihan rauhassa saa haluta, vaatia, polkea jalkaa ja tänttäröidä. Voit jatkaa valitsemallasi linjalla :)
Vierailija kirjoitti:
Kummasti ne keskitason naiset sitten saavat kumppanin. Vaikka olivat muka yliarvioineet tasonsa.
Ap on taas vähän vongannut fitness-mallia ja ihmettelee, kun jää nuolemaan näppejään.
Miksei tällä palstalla enää toimi lainausmerkit? Mulla oli lainausmerkit sanojen keskitaso ja taso yhteydessä, mutta ne hävisivät nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ratkaistu.
Se ei ole edes vaikeaa, eli ellet ole saanut niin olet pahasti arvioinut oman tasosi ylemmäksi kuin se on.
Nobody cares