Perkaleen ovistestit.
Luota noihin sitten. Menkat siis loppui viime viikon torstaina. Eilen ja tänään testit näyttänyt haaleaa viivaa. Mistä mä nyt tiedän onko se ovis mennyt jo vai tekeekö vasta tuloaan? Paikat ollu jo monta päivää kipeenä niin sekään ei kerro tilannetta. Huoh =(
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:31"]
. Gynekologi sanoi, että joka päivä ei kannata hommailla. Pitää kerätä siittiöreserviä muutaman päivän ajan ja sit tykittää tuolloin 2 päivää ennen ovista. Tilastollisesti silloin onnistuu parhaiten suurimmalla osalla, mutta eihän se tietenkään kaikkia koske.
[/quote]
Pitääkö sanoa miehelle että ei sitten masturboi? Mistä minä tiedän mitä se tekee kun on kotona yksin!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 20:37"]
Mulla clearbluen laskuri netissä sanoi että testauksen aloitus mennyt ohi päivällä ja että testaus tulee aloittaa vasta seuraavasta kierrosta. Siitä huolimatta aloitin testaaminen ja harrastettiin seksiä. Hymynaama tuli parin päivän päästä kun tein testin uudelleen. Seksiä vielä siitä päivän päästä. Eli testaaminen kannatti kuitenkin aloittaa. Turhaan oltaisiin odotettu seuraavaan kiertoon. Nyt odotellaan onko tullut tulosta!
[/quote]
Toivottavasti tärppää! Kyllä minäkin noihin testeihin luotan enempi kuin laskureihin. Tänään puuhailtu ja testien perusteella huomenna tai to uusiksi.
Kuka noita kakkosia täällä kylvää joka paikkaan ja mikä niiden idea on!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 12:13"]
2
[/quote]
???
Wou! CB näyttää hymynaamaa. Laskurin mukaan ovis tapahtuis huomenna mut testi näyttää, että nyt. Sit ei tarttis ku saada tuo ukkeli "hereille".
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:22"]
Vaikka siksi, että kuukaudessa on kuitenkin vain 2 päivää jolloin hedelmöittyminen on mahdollista. Ja jos ei ole käryäkään milloin ovis on, niin raskautumisen mahdollisuus on sama kuin lottoaisi.
Mulla on siis kierto 26-27 päivää ja nyt on siis kierron yhdeksäs päivä menossa. Testin mukaan testaaminen kuuluu aloittaa tänään, tiedä sitten. Ajattelin nyt jonkun päivän testailla niin näkee tapahtuuko mitään.
[/quote]
Me sitten vissiin ollaan lottovoittajia. Esikoinen oli noin vuoden ikäinen, joten seksiä ei ollut kovinkaan tiuhaan, mutta heti ensimmäisellä kerralla ilman kumia tärppäsi :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:29"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:22"]
Vaikka siksi, että kuukaudessa on kuitenkin vain 2 päivää jolloin hedelmöittyminen on mahdollista. Ja jos ei ole käryäkään milloin ovis on, niin raskautumisen mahdollisuus on sama kuin lottoaisi.
Mulla on siis kierto 26-27 päivää ja nyt on siis kierron yhdeksäs päivä menossa. Testin mukaan testaaminen kuuluu aloittaa tänään, tiedä sitten. Ajattelin nyt jonkun päivän testailla niin näkee tapahtuuko mitään.
[/quote]
Me sitten vissiin ollaan lottovoittajia. Esikoinen oli noin vuoden ikäinen, joten seksiä ei ollut kovinkaan tiuhaan, mutta heti ensimmäisellä kerralla ilman kumia tärppäsi :)
[/quote]
Ilman testailuja? Wou, oli miten oli niin todella olette lottovoittajia! Kiva, että jollain edes onnaa!
Hieman ristiriitaista tietoa ovulaatiosta kun nettiä selailee. No, tänään oli hymynaama, eilen touhuiltu, ja kun tuon ukon sais vielä tässä vällyjen väliin niin eiköhän kaikki ole annettu tälle kierrolle.
Mulla oli ovis viimeisessä kierrossa kp 11 eli tosi aikaisin. Siitä tärppäsi.
Minä olen tullut kahdesti raskaaksi ihan vaan laskemalla nettilaskurilla hedelmällisimmät päivät ja harrastamalla seksiä joka toinen päivä näiden päivien ajan. Kolmannella kerralla olin kärsimätön ja tikutin ovulaatiota Clearbluen digitalilla. Testasin taas ensin laskurilla hedelmällisimmän päivän ja tikku kertoi ovulaation olevan sen jakson loppupuolella. Taisi olla pitkä kierto, sillä oletin itse ovulaation olevan pari päivää aiemmin. Toivottu tulos tuli heti ekasta kierrosta ja kuopus täyttää kohta vuoden.
Mitä ovistestillä oikein tekee? Kyllähän normaalilla miehellä tulee spermaa päivittäin sen verran, että senkus nussii joka päivä lasta halutessa.
Vai onko teillä seksi vain lisääntymistä varten?
Mä testasin halpistesteillä ovista pari kuukautta. Eka kierrolla ei näyttäny kun haaleeta viivaa, toka kierrolla ihan selkee plussa ja seksiä tottakai. Menkat alkoi kuitenkin jo 4 päivää ennen olettettua alkamispäivää!! MITÄ!!?? Vikat testit tein kolmannella kierrolla ja päätin et nyt loppuu tää testailu kun taaskaan ei tullu kun ihan haaleeta viivaa vaan. Seksiä kuitenkin kiertopäivänä 15 ja nyt oon raskaana vkolla 7. Jännää on!!!
Hyvä ovistesti on se, että nai silloin kun haluttaa. Meillä on kaikki lapset lähteneet alkuun silloin, kun vaimo on ollut halukkaalla tuulella. Ovulaatiohan tunnetusti saa naisen halukkaaksi.
Jos haluaa ihan heti raskaaksi, niin harrastaa vaan "sitä" joka toinen päivä. Tuo gynekologin neuvo on kyllä todella outo, koska ei miehelle mitään siittövarastoja kerry, siittiöt uusiutuvat muutaman päivän välein.Itseasiassa voi olla vanhoja, väsyneitä siittiöitä spermassa, jos yrittää niitä muka säästellä, mitä tuoreempaa tavaraa on, sitä todennäköisemmin hedelmöittyykin.
Kaikki vaan ei tuu raskaaksi miehessäkin voi olla vikansa... :/
Kaikilla ei ole mahdollisuutta harrastaa aina kun tekee mieli/joka päivä kun emme ole samassa osoitteessa 24/7. Silloin on vähän niinkuin pakko vähän laskelmoida tätä. En itsekkään pidä koko touhusta tikutella, mutta helpoin vaihtoehto tässä tilanteessa raskautuakseen.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 09:51"]
Kaikki vaan ei tuu raskaaksi miehessäkin voi olla vikansa... :/
[/quote]
Näinpä. Meillä molemmat tutkittu eikä kummassakaan pitäisi olla vikaa. Nyt oli "pakko" alkaa tikuttelemaan kun vuoden oltu ilman pillereitä ilman tulosta. Touhuttu on kovasti, mutta ilmeisesti aina väärään aikaan tämän puolesta. Kun olis heti tajunnut ottaa tikut käyttöön.
Suositelkaa. Linkkivinkkiä kaivataan. Clearblue siis esim. Millainen olis luotettava? Pitääkö niihin ostaa testitikut erikseen vai kuinka ne skulaa? Valaiskaa tyhmää. Joku tällainen? http://www.raskauskeiju.fi/clearblue_digitaalinen_ovulaatio-_ja_raskaustesti_7+2
Ei tänäänkään. Touhuiltiin kyllä kun eihän tuosta ukosta voi näppejään pitää erossa. Josko sitten huomenna tai ylihuomenna uusiks.