Onko jollakin teini, joka ei välitä merkkivaatteista?
Miten olette saaneet tuon aikaan vai onko teini itsestään merkeistä piittaamaton? Oletko itse merkkitietoinen?
Kommentit (9)
Täällä. Pukeutuu kyllä hyvin, mutta merkillä ei ole 15v tytölle väliä, kunhan näyttää kivalta.
Liian tarkka on vaatteista meidän 13v. Merkeistä ei tosin, mutta massaa ei saa olla, ei suostu pukemaan tavallisia farkkuja tms. On sellainen gootti/rokkari/punk-tyylinen maku.
Itse en ole ikinä ostanut merkkivaatteita, mä puen mitä vaan rääsyjä kunhan ne on halpoja ja puhtaita, vaikkei aina niin ehjiäkään. Itsellä on oikeastaan samantapainen punkkaritausta ja maku, tosin teini ei sitä tiedä.
Meillä pari hippiä notkuu nurkissa. Vanhat farkut , t- paitoja ja flanellipaitoja,kesällä katkaistaan farkuista lahkeet ja kävellään avojaloin.
Missään tapauksessa ei saa olla mitään merkkejä missään vaatteissa.
Itse olin teininä merkeistä piittaamaton, enkä vieläkään välitä. Kunhan on ehjät ja puhtaat, pääsee jo pitkälle. Enemmän panostan istuvuuteen, käyttötarpeeseen ja -mukavuuteen.
Meillä teini ei välitä merkeistä yhtään. Minä olen selkeästi merkkitietoisempi, pojalle riittää, kunhan saa collegehousut + t-paidan ja t-paidassa ei ole nappeja.
Meidän perheessä kukaan ei ole merkkitietoinen, eikä mun sisarusten perheissäkään, en ole koskaan tajunnut miksi merkistä pitäisi maksaa, mun mielestä se on tosi tyhmää ja pinnallista. Lisäksi merkkituotteet on usein niitä tylsimpiä ja rumimpia.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 00:28"]En ole merkkitietoinen, eikä ole lapsikaan. Tosin 14-vuotias ontarkka, mitä päälleen pukee. Ei pidä mistään printtivaatteista, varsinkaan Amerikka-henkisistä. Brittityyli kiinnostaa.
[/quote]
Nykyään Amerikka ja Britti tyyli muodissa, kundeilla enemmän britti tyyli.
Mulla 13-vee tyttö, joka ei ole merkkien perään. Ei ole koskaan ollut. On rahasta tarkka, suorastaan pihi, ja vaikka ei itse vaatteita maksakaan, niin olen opettanut hänelle tietynlaisen ajattelutavan. Me ei osteta vaatteita merkkien perusteella, vaan ostetaan kohtuu laadukasta kohtuuhintaan. Ja jokaisen vaatteen kohdalla mietitään, onko se niin kiva, että siitä raaskii maksaa pyydetyn hinnan.
En ole merkkitietoinen, eikä ole lapsikaan. Tosin 14-vuotias ontarkka, mitä päälleen pukee. Ei pidä mistään printtivaatteista, varsinkaan Amerikka-henkisistä. Brittityyli kiinnostaa.