Kahvila tai ravintola ilman vessaa
Olen menossa Kauhajoelle, uteliaisuuttani vohvelikahvilaan. Heidän kotisivulla sanotaan: Huo.ioitha ettei ole asiakasvessaa. Raumalla myös terassiravintola jossa myydään mm olutta, mutta heilläkäön ei ole vessaa. Puskiin keskellä kaupunkia!
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Kuse nurkkaan, mäntti!
Olutta myyvä ravintola jossa ei ole vessaa suorastaan kerjää asiakkaidensa kusevan nurkkiin.
Jos asiakaspaikkoja on tarpeeksi vähän, ei wc:tä tarvi olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos asiakaspaikkoja on tarpeeksi vähän, ei wc:tä tarvi olla.
No sitten voin varmastikin paskantaa ravintolayrittäjän hattuun.
Vierailija kirjoitti:
Jos asiakaspaikkoja on tarpeeksi vähän, ei wc:tä tarvi olla.
Kioskeissa ei tarvitse, mutta ennen vanhaan piti olla vessa kaikissa muissa paikoissa, joissa oli jotain ruokaa ja juoma tarjolla.
No ei tuollaisiin ravintoloihin kannata mennä. Itse olen ottanut tavaksi kiertää kaukaa ravintolat joissa ei ole wc:tä tai jotka yrittävät ulkoistaa astioiden palautuksen asiakkailleen. Sama koskee ravintoloita joissa on kassalla tippikulho tai mitään tippaamiseen viittaavaa, kierrän kaukaa.