Perkaleen ovistestit.
Luota noihin sitten. Menkat siis loppui viime viikon torstaina. Eilen ja tänään testit näyttänyt haaleaa viivaa. Mistä mä nyt tiedän onko se ovis mennyt jo vai tekeekö vasta tuloaan? Paikat ollu jo monta päivää kipeenä niin sekään ei kerro tilannetta. Huoh =(
Kommentit (56)
Kyllä mulla toimi ne perinteiset ovistikut. Kierto oli epäsäännöllinen.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:25"]Eikö noihin voi ostaa lisää testipuikkoja? Erikseen siis? Aina pitää siis ostaa koko paketti itse "laite" ja puikot?
[/quote]
Kotitesti.fi sieltä saa sofi merkkistä digitaalista testiä johon voi ostaa lisätikkuja. Sen avulla minä tulin raskaaksi.
Huhuu. . . Ettei tällä kertaa menis koko ovis ohi ku testailen väärään aikaan. Neuvoja?
Joopa. Touhuu tässä sitten kun ei irtoo niin ei irtoo. Prkl. Jo on helvetti kun ei seksi kelpaa!
Kaikkeen sitä ihmiset rahojaan hassaa.
Miks niitä lapsia pitää väkisin yrittää! Tulee, kun on tullakseen. Menee jo ohi luonnonlakien tommonen väkisin yrittäminen. Miksei voida tyytyä siihen mitä on.
Sittenkun lopulta se taistelu saadaan päätökseen ja nyytti syliin. Valitetaan kuinka ei oo omaa aikaa eikä saa nukkua ja lapset sitä lapset tätä.
Helvettikun koskaan tyytyväinen
Minä, ap olisin ainakin tyytyväinen jos lapsen saisin. Menköön yöunet sun muut. Ikää alkaa olemaan kummallakin sen verran ettei ole vuosia aikaa odotella. Juoksemiseni olen juossut jo ennen kuin mieheni tapasin. Hän minut rauhoittikin. Pari hyvää ystävää on joiden kanssa nähdään silloin tällöin. Muuten viihdyn mieheni, itseni ja lapsuuden perheeni parissa. Mitään baareja tai vastaavia en voisi vähemmän kaivata.
Kauhiat ovis kivut. Pakko neo niitä olla, en muutakaan keksi. Mite mä saan ton ukon houkuteltuu sänkyy?? Arvasin et näin käy ku eilen touhuttiin mutta ku teki mieli!!
Eikö noihin voi ostaa lisää testipuikkoja? Erikseen siis? Aina pitää siis ostaa koko paketti itse "laite" ja puikot?
No. Nyt on tilattu Clearbluen digitaalinen. Koetetaan sellasta alkuun. Hirmu hintasia ovat, kaikki jotka on jonkun merkkisiä. Kiva jos tässä täytyy kk tolkulla testailla. Tulee pelkät testit hintoihinsa. Noh, ei auta. Makso mitä makso.
Joo. Ekaa kertaa testailtu uudella testerillä. Eipä ole ovis käsillä vielä tänään =(
Ovis voi olla paljon aikaisemmin kuin kierron puolivälissä. Mulla kierto 28 päivää, ovis 9-10. päivä. 4kk yritettiin aivan liian myöhään, tärppäsi heti kun huomasin testeillä tämän. Eli testaamisen aloittaminen 9. päivä voi olla myös jo melkein liian myöhään, varsinkin jos kierto on lyhyt.
Koska en ymmärrä tuota oviksen metsästystä, niin voisitteko kertoa miksi niin pitää tehdä? Tarpeeksi kun harrastaa seksiä, niin raskaaksi tuleminenkin on melko todennäköistä...
http://www.clearblue.com/fi/clearblue-digitaalinen-ovulaatiotesti.php
tse käytin noita. Paketin saat n.40€ apteekista, johon kuuluu testilaite ja tikut. Tai vaihtoehtoisesti voit etsiä esim huutonetistä tai muualta puolet halvemmalla.
up