Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ei herunu s-pankista lainaa
28.08.2014 |
Vaki työpaikka, tulot yli 2000€/kk, ei muita lainoja, luottotiedot ok. Olisin 7000€ tarvinnut remonttiin, mutta tuli kielteinen päätös. Kenelle sieltä sitten lainoja myönnetään? Niin ja olen yli 25v.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän mä saan aina lainaa ja luottokortteja joka paikasta, vaikka oon keskituloinen yh ja mulla on jo ennestään iso asuntolaina, monta lasta jne. Sain juuri 7000 euron lainan S-pankista ja tarjosivat vielä luottokorttia päälle. En kyllä ihan tajua.
Kuulostaa, että olet kohta ihan persaukinen, kun on useita lainoja ja luottokortteja. Vai maksatko niitä välillä pois?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pankkien palvelutaso on ala-arvoista tänäpäivänä. Olen kateellinen sille pikkupojalle teeveemainoksessa 70-luvulla, poju nosti tiskille muutamia kolikoita tililtänsä ja talletti samantien takaisin, halusi vain nähdä että rahat on tallessa. Mainoksen ääni totesi sitten vain että palvelupankki on aina palvelupankki. Juuri tämäntyyppiset mainokset houkuttelivat ihmiset tallettamaan palkkatulonsa pankkeihin. Tilipussi ja käteismaksu kun oli palkansaajan yleisin palkan maksumuoto siihen aikaan vielä. Jos ihmiset yksissätuumin boikotoisi pankkeja ja vaatisivat tilipussit takaisin, alkaisi ehkä palvelutaso hieman kohentumaan. Vaikka pankeille ei kuulemma tavallisen tallaajan rahat paljon kiinnosta tänäpäivänä, saattaisi alkaa kiinnostaa jos kaikki lähtisi. Jos tuntuu väärältä kehitykseltä palata tilipusseihin ja palkkanauhaan takaisin niin sanoisin että se olisi oikeaa kehitystä siihen verrattuna että saataisi tämä pankkien harjoittama negatiivinen kehitys katkaistua.