Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei herunu s-pankista lainaa

Vierailija
28.08.2014 |

Vaki työpaikka, tulot yli 2000€/kk, ei muita lainoja, luottotiedot ok. Olisin 7000€ tarvinnut remonttiin, mutta tuli kielteinen päätös. Kenelle sieltä sitten lainoja myönnetään? Niin ja olen yli 25v.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epäilyttävää..hyvät tulot ja ei lainaa. Mietippä pankin näkökulmasta. Yleensä se jolla on  lainaa on parempi asiakas ku se jolla ei ole..

Vierailija
2/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile toista pankkia. S-Pankista on noilla spekseillä liki mahdotonta saada edes alimman luottorajan Visaa, niin ei ihme ettei pientä lainaa heru. Siellä pitää ilmeisesti olla todella isot tulot ja ikää paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 05:28"]Aika epäilyttävää..hyvät tulot ja ei lainaa. Mietippä pankin näkökulmasta. Yleensä se jolla on  lainaa on parempi asiakas ku se jolla ei ole..
[/quote]

No ei se kyllä noin mee. Ja olen siis itse pankissa töissä.

Vierailija
4/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein tajui, mikä tää s-pankin idea oikein on. Sieltä tulee koko ajan mainoksia kulutusluotoista, joiden korko on normaaliin pankkilainaan nähden 7-8 kertainen. Luottokorttia mainostavat myös. Tule nyt ja ota. Sitten kukaan ei kuulemma kuitenkaan saa niitä. (Itse en kyllä ole yrittänytkään, koska onhan ne korot aika kovat., lähes 16%)

aapee, sä saat remonttia varten sen 7000€ Ihan sieltä pankista, missä sulla on palkkatili, kun annat niille lainan maksuajaksi jotain vakuuksia. Se sun asuntosi itsessään kelpaa. Ja remppalainen korko on sama kuin asuntolainen tai vai vähän isompi, eli paljon, paljon tuota s-pankin lainaa edullisempi.

Vierailija
5/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei herunu meillekkään 2,5 tonnia vaikka tulot olisi pitänyt riittää ja vielä ydessä haettiin. Haettiin sitten pankista.

Vierailija
6/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 07:20"]

Kokeile toista pankkia. S-Pankista on noilla spekseillä liki mahdotonta saada edes alimman luottorajan Visaa, 

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Sain pätkätyöläisenä Visan. Ihan soittivat, että laitetaanko korttiin Visa ja saako olla 1000 vai 2000 raja.

Vierailija
7/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 05:28"]

Aika epäilyttävää..hyvät tulot ja ei lainaa. Mietippä pankin näkökulmasta. Yleensä se jolla on  lainaa on parempi asiakas ku se jolla ei ole..

[/quote]

No ei noi nyt mitenkään kauheen hyvät tulot oo. Alle keskiarvon ja mediaanin aika rutkasti. Remonttilaina on vielä pankin näkökulmasta turha laina. Asunto- ja autolainassa on velan vakuudeksi asunto tai auto, mutta remonttilainassa ei yhtään mitään. Remonttilainaa yleensä myös ottaa hieman heikkolahjaiset ihmiset. Kuka hullu remontoi velaksi? Auton ja asunnon moni joutuu ostamaan velaksi, kun ei niitä summia ehdi elinaikanaan tienaamaan ennakkoon, mutta että remontti!

Vierailija
8/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 07:44"]

[/quote]

No ei noi nyt mitenkään kauheen hyvät tulot oo. Alle keskiarvon ja mediaanin aika rutkasti. Remonttilaina on vielä pankin näkökulmasta turha laina. Asunto- ja autolainassa on velan vakuudeksi asunto tai auto, mutta remonttilainassa ei yhtään mitään. Remonttilainaa yleensä myös ottaa hieman heikkolahjaiset ihmiset. Kuka hullu remontoi velaksi? Auton ja asunnon moni joutuu ostamaan velaksi, kun ei niitä summia ehdi elinaikanaan tienaamaan ennakkoon, mutta että remontti!

[/quote]Heikkolahjaiselta ja persaukiselta tässä vaikutat ainoastaan itse.

Auton lainoittaminen vasta järjetöntä onkin: 30k lainalla ostettu uusi auto on 25k arvoinen välittömästi kun ajat sen liikkeestä ulos ja arvo vaan laskee päivittäin. Surkea vakuus siis. Sitä paitsi auton hankintahinnan säästäminen ei ole vaikeaa kenellekään työssäkäyvällä ja taloudensa hanskaavalle, vaikka se sinulle aivan vieras käsite onkin. 

Vierailija
9/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae Santanderilta.

Vierailija
10/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 07:55"]

[/quote]

Auton lainoittaminen vasta järjetöntä onkin: 30k lainalla ostettu uusi auto on 25k arvoinen välittömästi kun ajat sen liikkeestä ulos ja arvo vaan laskee päivittäin. Surkea vakuus siis. Sitä paitsi auton hankintahinnan säästäminen ei ole vaikeaa kenellekään työssäkäyvällä ja taloudensa hanskaavalle, vaikka se sinulle aivan vieras käsite onkin. 

[/quote]

[/quote]

Vaikka oletkin hidasjärkinen ja yhtä viisas kuin kuin kumisaapas, niin vastaan tähän silti. 7000 euron säästäminen on hyvin paljon helpompaa kuin 30000 euron säästäminen. Sitä sinä et tietenkään voi käsittää, koska et osaa laskua kymmeneenkään ilman sormia. Auton arvo laskee huimasti, mutta siitä huolimatta lainan vakuutena on auto. Remonttilainan vakuutuna ei ole mitään. Vai mitä mahdollisesti? Tapettirullia K-raudasta? Remonttilainan ottaa yleensä yksinkertainen ihminen, koska remontista harvoin on mitään hyötyä. Autolla pääsee töihin ja jossain on pakko asua, mutta remontoiminen velaksi on yhtä järkevää kuin jäätelökoneen ostaminen velaksi.

Ja kyllä, olen persaukinen, mutta en tiedä miten se tähän asiaan liittyy.

Vierailija
11/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 08:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 07:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vaikka oletkin hidasjärkinen ja yhtä viisas kuin kuin kumisaapas, niin vastaan tähän silti. 7000 euron säästäminen on hyvin paljon helpompaa kuin 30000 euron säästäminen. Sitä sinä et tietenkään voi käsittää, koska et osaa laskua kymmeneenkään ilman sormia. Auton arvo laskee huimasti, mutta siitä huolimatta lainan vakuutena on auto. Remonttilainan vakuutuna ei ole mitään. Vai mitä mahdollisesti? Tapettirullia K-raudasta? Remonttilainan ottaa yleensä yksinkertainen ihminen, koska remontista harvoin on mitään hyötyä. Autolla pääsee töihin ja jossain on pakko asua, mutta remontoiminen velaksi on yhtä järkevää kuin jäätelökoneen ostaminen velaksi.

Ja kyllä, olen persaukinen, mutta en tiedä miten se tähän asiaan liittyy.

[/quote]

Onhan sen remonttilainan vakuutena yleensä se asunto, jota remontoidaan.

Vierailija
12/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän mä saan aina lainaa ja luottokortteja joka paikasta, vaikka oon keskituloinen yh ja mulla on jo ennestään iso asuntolaina, monta lasta jne. Sain juuri 7000 euron lainan S-pankista ja tarjosivat vielä luottokorttia päälle. En kyllä ihan tajua.

Vierailija
13/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:19"]

Miksiköhän mä saan aina lainaa ja luottokortteja joka paikasta, vaikka oon keskituloinen yh ja mulla on jo ennestään iso asuntolaina, monta lasta jne. Sain juuri 7000 euron lainan S-pankista ja tarjosivat vielä luottokorttia päälle. En kyllä ihan tajua.

[/quote]Koska et ole 25v?

Vierailija
14/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 14:21"]

[/quote]Koska et ole 25v?

[/quote]Ja tota luottokorttiahan ne tuputtavat kaikille; niillekin joille eivät sitä kuitenkaan myönnä.

Vierailija
15/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

kerrotko vielä, miksi halusit sellaisen lainan, kun kerran muualtakin helposti saat? Meinaan vaan, mullekin tuli just postissa tarjous, mutta se korkohan oli aivan huvittava.

Vierailija
16/82 |
28.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillekään ei herunut. Kostoksi vakuutukset pois Lähi-Tapiolasta, S-ryhmä boikottiin jne. S-ryhmä menettää näin tuhansia euroja vuodessa meidän perheen rahoja, olkaa hyvä vaan. Saatiin laina oikeasta pankista.

Vierailija
17/82 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-pankki on sanonko mistä vakituinen typaikka vakituiset tulot eikä saatu lainaa ihmettelen kenelle ne antaa..turhaa mainostaa kun ei myönnetä

Vierailija
18/82 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei saatu luottokorttia, vaikka mies oli vakituisessa työpaikassa ja perheen tulot yli 3000€/kk, molemmilla luottotiedot tietty kunnossa eikä velkaa euroakaan...virkailija vaan totesi "ja luottokorttia ei todellakaan tule", kun pohdimme aikoinaan millaisen S-kortin ottaisimme.

Vierailija
19/82 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelta olen kuullut ettei heru lainaa..Meille s-ryhmän työntekijöillekin niitä mainostava,mutta en tiedä ketään kuka olisi saanut.

Vierailija
20/82 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Eikös remontti nosta sen asunnon arvoa??