Vihdoinkin tajusin mistä nainen pystyy päättelemään, että on ruma :)
Siitä, että kattavia ulkonäkökehuja kuulee miessukupuolelta pääasiassa ennen seksiä, ei koskaan sen jälkeen. Olin aikoja ollut epävarma siitä, että olenko minkä näköinen vaikka tosiseikat (mm. se, etten ole koskaan seurustellut) ovat puhuneet sen puolesta että olen tosi ruma mutta nythän tää mulle vasta kunnolla valkeni :D
Jospa vielä joskus löytäisi miehen, joka ymmärtäisi ettei kannata puhua paskaa naisen ulkonäöstä jotain saadakseen, nytkin torjuin taas yhden miehen jonka mukaan olin niiiiiin söpö ja kaunis, juupajuu kyllä se mielipide olisi taas muuttunut jos sille olisi erehtynyt antamaan.
Kommentit (81)
Äläs nyt, eihän miehet edes ymmärtääkseni tule iskemään rumia naisia. Varmasti olet miesten mielestä nätti.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:04"]
Taidat olla aika nuori :)
[/quote]
25.
Pyh pah. Sinulla on ongelmia itseluottamuksessa. Sattumanvaraiset heitot baarissakin tulevat ihmisiltä, jotka pitävät sinua koreana. Suomalainen mies nyt on junttura, joka ei puhu eikä pussaa selvinpäin, ellei ole ihan satavarma siitä, että tunne on molemminpuolinen. Jos silloinkaan sitten avaa suutasa, koska logiikka on " kyllä se tietää".
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:08"]
et ole koskaan seurustellut? :/
[/quote]
Ei rumien naisten kanssa seukata. Tuleeko teille oikeasti tää yllätyksenä :D
Hohhoijaa. Mä kuulen kehuja ennen ja jälkeen, ja olen seurustellut kolme kertaa vakavasti, nyt olen naimisissa. Myöskin 25-vuotias. Ja olen ruma. Että nyt lensi roskiin tämäkin teoria.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:09"]
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:08"]
et ole koskaan seurustellut? :/
[/quote]
Ei rumien naisten kanssa seukata. Tuleeko teille oikeasti tää yllätyksenä :D
[/quote]
Olen kyllä nähnyt komeitakin miehiä joilla ei niin kauniit vaimot.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:04"]
Äläs nyt, eihän miehet edes ymmärtääkseni tule iskemään rumia naisia. Varmasti olet miesten mielestä nätti.
[/quote]
Tietäsitpä kuinka epätoivoisia miehet on, en mä puhu tässä mistään baari-iskemisistä, vaan pidemmistä jutuista tässä. Lässytilässyti oot niin kaunis, jne. Miksei voi olla vaan hiljaa? Ei mulle tarvitse valehdella saadakseen herranjumala ny :D
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:14"]
esim tuo 8
[/quote]
Mun mies ei kyllä ole erityisen komea, mutta rikas se on. ;)
8
Minulla on sinulle maata mullistava salaisuus: seurustella ja kyllä, myös panna, voi rumankin kanssa. Luonne saattaa jopa vaikuttaa asiaan. OMG!
t. peikko
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:11"]
Hohhoijaa. Mä kuulen kehuja ennen ja jälkeen, ja olen seurustellut kolme kertaa vakavasti, nyt olen naimisissa. Myöskin 25-vuotias. Ja olen ruma. Että nyt lensi roskiin tämäkin teoria.
[/quote]
No mut hei, et sä oo ruma kun kerta kuulet kehuja seksin jälkeenkin haloo.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:21"]
Minulla on sinulle maata mullistava salaisuus: seurustella ja kyllä, myös panna, voi rumankin kanssa. Luonne saattaa jopa vaikuttaa asiaan. OMG!
t. peikko
[/quote]
Ei miehille sillä oo niin paljoa kyllä väliä. Jos olis edes isommat tissit voisin kompensoida tätä naamaa mutta eipä tietenkään...
Mä olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Vuoden nuorempi, enkä ikinä seurustellut. Oon vaan niin epäviehättävä.
t. peikko
[/quote]
Ei se luonne vaikuta niin paljon kuin liian pitkään jatkunut puute.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:26"]
Mä olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Vuoden nuorempi, enkä ikinä seurustellut. Oon vaan niin epäviehättävä.
[/quote]
Niinpä. Naurattaa nää, jotka elää harhoissa. Myöntäkää, että rumia naisia on ja me ollaan se alakasti, joka ei kelpaa miehille kun yhdeksi yöksi/salaisiin seksisuhteisiin. Ei mua ole kukaan mies esim. koskaan vienyt ulos syömään, koska ei kukaan kehtaa edes liikkua mun seurassa.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:04"]Äläs nyt, eihän miehet edes ymmärtääkseni tule iskemään rumia naisia. Varmasti olet miesten mielestä nätti.
[/quote]
Tulee jos ovat vaan seksin perässä, koska rumat naiset on monesti helpompia. Ja tämä on fakta!
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:27"]
t. peikko
[/quote]
Ei se luonne vaikuta niin paljon kuin liian pitkään jatkunut puute.
[/quote]
Niin ja ei miehille siihen epätoivoon tarvita edes puolta vuotta.
Siitä tietää ettei ole mikään hehkeyden huipentuma, kun omaa ulkonäköä kriiseillessä naispuoliset kaverit menee vaivautuneiksi, ja sanovat jotain tyyliin "sussa on niin paljon muutakin".. Ja omalta ukoltakin saa nyhtää kehuja, joita ei sitten voi ottaa tosissaan kun ne on pitänyt kerjätä. Mutta siltikään en muuttaisi itsessäni mitään. Mä olen mä eikä toista tällästä ole.
Taidat olla aika nuori :)