Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei herunu s-pankista lainaa

Vierailija
28.08.2014 |

Vaki työpaikka, tulot yli 2000€/kk, ei muita lainoja, luottotiedot ok. Olisin 7000€ tarvinnut remonttiin, mutta tuli kielteinen päätös. Kenelle sieltä sitten lainoja myönnetään? Niin ja olen yli 25v.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vuositulot 70 000 eikä silti saatu 10 000 remonttilainaa.

En tunne ketään joka olisi saanut ikinä yhtään.

Poika haki 2000 lainaa autoon, kk tulot 3600 nettona. Ei saanut.

Vierailija
62/82 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei herunu meillekkään 2,5 tonnia vaikka tulot olisi pitänyt riittää ja vielä ydessä haettiin. Haettiin sitten pankista.

Heh. Siinä eletään jo kädestä suuhun jos tarvitaan lainaa 2500 euroa ja vieläpä kahden tienaavan taloudessa! Parempi kun opettelette säästämään, tuommonen 2500 euroa pitäisi olla jokaisella jemmassa auton tai kodinkoneitten hajoamisen varalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettotulot 3600e ja tarvi 2000e lainaa autoon? Ei kuullosta kovin järkevältä. Ennemmin kannattaa nostaa vaikka visalta jos toldellinen tarve on noin pieni ja näin tekeekin ihminen joka saa nettona sen 3600e. Noissa lainoissa on aina varsin isot nosto yms muut kulut, siksi Visa on "vippinä" halvempi.

Vierailija
64/82 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kysyttiin S-Pankista pientä 80000€ lainaa kun oltiin ostamassa kakkosasuntoa. Olisivat myöntäneet lainan, mutta marginaali olisi ollut joku härski yli 1% ja kahden vuoden lyhennysvapaa lainan alkuun ei tullut kysymykseenkään. Nordeasta saatiin laina 0,55% marginaalilla ja 2v lyhennysvapaa ei ollut heille ongelma. 

Meillä on S-Pankissa sijoituksia yli 250000€ edestä joten siihen nähden todella nihkeää toimintaa S-Pankilta.

Vierailija
65/82 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile toista pankkia. S-Pankista on noilla spekseillä liki mahdotonta saada edes alimman luottorajan Visaa, niin ei ihme ettei pientä lainaa heru. Siellä pitää ilmeisesti olla todella isot tulot ja ikää paljon enemmän.

Minun äidillä on alle tuhannen euron eläke ja sai S-pankista Visan ihan pyytämättä. Ikää hänellä kyllä on yli 80, johtuisiko siitä.

Mikä on luottoraja vanhuksen Visassa?

Vierailija
66/82 |
13.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettotulot 3600e ja tarvi 2000e lainaa autoon? Ei kuullosta kovin järkevältä. Ennemmin kannattaa nostaa vaikka visalta jos toldellinen tarve on noin pieni ja näin tekeekin ihminen joka saa nettona sen 3600e. Noissa lainoissa on aina varsin isot nosto yms muut kulut, siksi Visa on "vippinä" halvempi.

Juu kyllä visa on ehkä halvempi, mutta ei sekään pidemmän päälle mikään halpa ole....

Vierailija
67/82 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös olen lainan tarpeessa ja olen etsiskellyt sopivaa paikkaa hakea pikalainaa nopeasti tilille. Ehdotuksia otetaan mielellään vastaan!

Vierailija
68/82 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatu myökään kun yritettiin siirtää miehen kulutusluotto Nordeasta Spankkiin, eivät halunneet asiakasta itselleen. Omat tilini SPankissa mutta katselen mielelläni muita. Ainiin + huonoa palvelua ja lainan ehdot täyttyivät. :D

Vierailija
69/82 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin miehen kanssa suoriltakäsin ilman minkäännäköisiä keskusteluja S-pankista 180k asuntolaina, luottokortit ja remppalaina vielä päälle. Olisin voinut vielä pitää toisen lainani eri asuntoon (toisesta pankista) siinä ohella.

Eikä todellakaan kieriskellä rahassa, ihan normaalia perusduunarin palkkaa saadaan molemmat.

Vierailija
70/82 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, persaukinen pummi, sain Visa-kortin vuoden alussa vailla tuloja (avoimen opiskelija). Vaihdoin Nordean pois jaloista, kun siellä tilin ylläpito kutitti rahapussia.

Lainoista ei ole kokemusta, mutta hyvä varautua. Taidankin suoraan vaan ottaa opiskelijalainan, kun siihen tulee mahdollisuus.

Vierailija
71/82 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika epäilyttävää..hyvät tulot ja ei lainaa. Mietippä pankin näkökulmasta. Yleensä se jolla on  lainaa on parempi asiakas ku se jolla ei ole..

Vierailija
72/82 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3250e bruttotuloilla tuli itselle kyllä heti s-pankista 12000e laina.

Vierailija
73/82 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain s-pankista lainaa kiinteistön ostoon. Tulot on hyvät ja merkintöjä ei ole.

Haettava laina oli hiukan alle 100 tuhatta.

Laina ehkä olisi myönnetty, mutta vakuuksia olisi pitänyt olla kolminkertaisesti lainan arvoon verraten. Jäin miettimään että mihin siinä enään lainaa tarvitseekaan.

Siihen päättyi asiakkuuteni. Olen löytänyt ruokakaupaksenikin Lidlin.

Ruokaostoksien kuitteja verratessani entisiin s-kuitteihin  tuntuu että olen saanut Lidlistä korottoman lainan iäksi.

Vierailija
74/82 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisit lainan? Säästä. 7 tonnia on pieni raha. Sääästökuurilla löydät paljon mielekästä tekemistä johon ei sisälly kuluttamista ja jää rahaa säästöön tulevaisuudessakin.

Vierailija
75/82 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haimme asuntolainaa saimme marginaalliksi

OP 5%

Handelsbank 3%

POP 0.4%

Aktia 0.38%

Nordea 0.35%

Sampo 0.25%

Kannattaa vertailla. En ihan ymmartanyt tuota OP:ta

(Osakesalkkumme arvo oli kutakuinkin sama kuin laina)

Vierailija
76/82 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain danskesta neljän tonnin lainan ja samat tulot kuin ap:lla. mulla on tosin ollut jo 10v asuntolaina heidän kauttaan...

Vierailija
77/82 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Visa on paras aian tai masteri jos joku tyypillinen 2000-3000e, tai sit jos on iso luottis niin ihan 4000-5000e asti ei mitään peelainoja !!!

Vierailija
78/82 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi -voi...

Nyt on sitten vähän "paremman luokan" kermaperse faktoja jakamassa.

Käyhän koittamassa eläkeläisen, opiskelijan, työttömän, osa-aikatyöläisen (minä) tai vaikkapa työkyvyttömän tai sairaan elämää alle puolentoista tonnin kuukausituloilla, jossa jokaisen euron saa harkiten venyttää. Monilla ei ole itsestään riippumattomista syistä Edes tätä 1500€ luksusta mitä itselläni, minulla on sentään aina ruokaa ja välillä jopa varaa ostaa jokin uusi vaate. Tämä etuoikeus ei olekaan enää itsestäänselvyys kun aloitan tähän päälle opiskelut.

Sietäisit hävetä.

Vierailija
79/82 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 4000 S-pankista puhtaana käteen

Vierailija
80/82 |
16.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa tänäkään päivänä lainaa S-pankista.

Hain 10tonnia lainaa 3450€.n bruttotuloilla ja ei onnistunut..

Luottotiedoissa ei merkintöjä ole ja muuta velkaa ei ole.

Yritin tonnin visakortin luoton nostaa 2tonniin ja ei SEKÄÄN onnistunut :D