Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku muija avasi Stockmannilla shampoopullon (haistellakseen?) ja kun myyjä tuli sanomaan että

Vierailija
22.05.2026 |

avattu tuote on ostopäätös niin tuo muija sai kauhean raivarin. Taipui sitten kuitenkin maksamaan kun myyjä puhui vartijan kutsumisesta. 

Kaikenlaisia paukapäitä sitä myyjät joutuukin sietämään... 

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli avannut kloriittipulloa ja jättänyt sulkematta sen niin, että kauppakassista ottaessa valui vaatteille. Näin kauppa sitä selitti. Eikö ihmiset tiedä, miltä kloori haisee?

Vierailija
2/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista kemppariosaston tuotteista pitäisi olla tuoksutesteri. Se on aika iso puute ettei niitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista kemppariosaston tuotteista pitäisi olla tuoksutesteri. Se on aika iso puute ettei niitä ole.

Shampoo nyt ei ole mikään hiton parfyymi. Mitä järkeä sellaista haistella kun ei siitä juuri mitään tuoksua hiuksiin jää. 

Vierailija
4/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt shampoosta testeriä. 

Vierailija
5/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja pyykinpesuaineista. 

Vierailija
6/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän monet tekee tuota. Olen itse asiakkaana kanssa nähnyt, kun ihmiset availee myyntipakkauksia ja haistelee niitä, tapahtuu shampoiden, dödöjen, huuhteluaineiden jne kohdalla. Avaavat, nuuhkivat ja laittavat takaisin hyllyyn. 

Vierailija
7/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuaineet pitää tarkistaa.

Vierailija
8/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöillä ja pesuaineilla.nyt ainakin pitäisi olla tuoksunäytteet. Kiva aina ostaa summassa joku dödö, joka useimmiten ei miellytä.

Vierailija
9/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla saa tietysti pakotettua ihmiset kuluttamaan enemmän kuin pitäisi. Pakko ostaa pahanhajuiset dödöt ja kuivashampoot ja sitten taas sokkona uudet. 

Vierailija
10/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shampoo nyt ei ole mikään hiton parfyymi. Mitä järkeä sellaista haistella kun ei siitä juuri mitään tuoksua hiuksiin jää. 

Itselleni suihkussa käyminen on suurimmaksi osaksi nautinto. Sen aikalailla pilaa se, jos huomaisin ostaneeni jotain omaan nenään kamalan hajuista shampoota. Ja se tuoksu todellakin jää hiuksiin, vaikkei sitä ehkä itse enää haistakaan sen jälkeen, kun siihen tottuu.

Vierailija
11/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt shampoosta testeriä. 

En minäkään. Ja kuten sanottu, se on puute.

Vierailija
12/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän monet tekee tuota. Olen itse asiakkaana kanssa nähnyt, kun ihmiset availee myyntipakkauksia ja haistelee niitä, tapahtuu shampoiden, dödöjen, huuhteluaineiden jne kohdalla. Avaavat, nuuhkivat ja laittavat takaisin hyllyyn. 

Minäkin teen tuota. Vähävaraisena ei ole varaa ostaa tuotteita turhaan. 

Vierailija
13/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dödöhyllyllä just joku mies haisteli kaikki läpi.

Vierailija
14/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella typerää availla myytäviä pulloja, hyvä, että myyjät valvovat edes vähän.

Vierailija
15/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä harmillista ettei pääse haistelemaan. On tullut ostettua aivan liian voimakkaita deodorantteja, hiuslakkoja, pesuaineita jne. Ylipäätänsä kurjaa kun hajusteita laitetaan siteistä meikkeihin ja saa tehdä aikamoista salapoliisityötä, että välttää turhat hajusteet.

Vierailija
16/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin teen tuota. Vähävaraisena ei ole varaa ostaa tuotteita turhaan. 

Sottapytty!

Vierailija
17/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän jää! Sulla on varmaan lyhyt tukka, ettet haista hiuksiasi. 

Vierailija
18/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dödöhyllyllä just joku mies haisteli kaikki läpi.

Selvä homo ja lisäksi tyhmä!

Vierailija
19/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harmillista ettei pääse haistelemaan. On tullut ostettua aivan liian voimakkaita deodorantteja, hiuslakkoja, pesuaineita jne. Ylipäätänsä kurjaa kun hajusteita laitetaan siteistä meikkeihin ja saa tehdä aikamoista salapoliisityötä, että välttää turhat hajusteet.

Minä haista aina, eihän ne siitä piloille mene. Joskus ostin kampaamosta tuotteita, ja kampaaja sanoi, että tämä sarja on mietotuoksuinen ja se oli todella voimakkaasti hajustettu! Samoin ostin apteekista aurinkorasvan, josta myyjä sanoi, että on hajusteeton, ja oli niin voimakkaasti ja vielä omaan nenään epämiellyttävästi hajustettu, että käyttämättä jäi kallis voide.

Vierailija
20/54 |
22.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on ihan ok. Jollain shampoilla ja saippuoilla on joka tapauksessa todella pitkä säilyvyysaika. Puhumattakaan pyykinpesuaineista.

Itse en tosin kehtaa tuollaista tehdä, mutta minusta se ei ole mikään suuri rikos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi