Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaaja Miau

Vierailija
25.08.2014 |

Olen viime aikoina seurannut Miaun elämää Espanjassa. Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta, että joku saa aikaiseksi muuttaa (ei vaan reissata) lasten kanssa ulkomaille pysyvästi ja siis mikäli ymmärsin niin mies ei ole edes vielä saapunut Espanjaan vaan hän hoitelee kotia ja asioita yksin.. Tulisko teidän lähdettyä? Mulle on tässä Suomen muuttorumbassa jo ihan tarpeeksi, voin vaan kuvitella miten ulkomaille muuttaminen on raskasta. Onko kellään siitä kokemuksia?

http://blogbook.fi/miauslife/

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli varmaan ihan oikea muuttaa ulkomaille kun lapset menevät kouluun. JOtenkin itestä tuntuu, että olis hankala repästä lapset tutusta ympäristöstä ja kavereista jos ovat jo koululaisia. Pienemmät ehkä sopeutuvat paremmin.

Vierailija
22/25 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kattomassa blogia. Jännät kasarivaatteet sillä. En ehkä ite laittais päälleni, mutta tuollaista näkee nykyään nuorisolla ihan kauheesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:32"]

MItä toi show-alalla tarkoittaa? Onks toi joku showtähti?

[/quote]

Tanssija/tanssinopettaja. Kivalta blogilta vaikuttaa, täytyy varmaan alkaa seurailemaan. Joten hyvin onnistui tämä mainos :)

Vierailija
24/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2014 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:02"]

Eiks toi Espanja ole jotenkin wt.

[/quote]

 

Mitä tarkoittaa wt?

[/quote]

 

Moraalin rappiota.

Espanjan verinen historia, inkvisitio, härkätaistelut ja toisaalta nykyään talouden rapautuminen, korruptio ja se, millaista väkeä sinne muuttaa halvempien elinkustannusten houkuttelemina, aurinkorannikon alkoholiongelmaiset eläkeläiset ym myötävaikuttavat mielikuvaan Espanjasta wt-suuntaan.

[/quote]

 

Ok, kiitti selvennyksestä :D. Minne sä sitten itse lähtisit jos jonnekin muuttasit ja miksi?

[/quote]

 

Ehkä Tahitille tai jonnekin muualle Polynesiaan. Tai Grönlantiin tai jollekin Lofooteille. Tuttavaperhe oli aikoinaan vuoden juuri Tahitilla. Länsi-Afrikassa olen itse asunut lapsuuden perheen kanssa pari vuotta. Opetti arvostamaan järjestäytynyttä demokraattista yhteiskuntaa. Mutta kai sitä tosiaan voisi jollain paratiisisaarella hiukan tinkiä yhteiskunnallisesta järjestyksestä.

Vierailija
25/25 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt en enää löydä koko blogia? Osaako joku auttaa mistä löydän tän taas?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi