Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bloggaaja Miau

Vierailija
25.08.2014 |

Olen viime aikoina seurannut Miaun elämää Espanjassa. Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta, että joku saa aikaiseksi muuttaa (ei vaan reissata) lasten kanssa ulkomaille pysyvästi ja siis mikäli ymmärsin niin mies ei ole edes vielä saapunut Espanjaan vaan hän hoitelee kotia ja asioita yksin.. Tulisko teidän lähdettyä? Mulle on tässä Suomen muuttorumbassa jo ihan tarpeeksi, voin vaan kuvitella miten ulkomaille muuttaminen on raskasta. Onko kellään siitä kokemuksia?

http://blogbook.fi/miauslife/

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ulkomaille muuttokokemuksia, mut olis ihanaa muuttaa jonnekin lämpimään ainakin talveksi. Kesät sit ois suomes.

Vierailija
2/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must tuntuu, että olen nähnyt ton naisen jossain mainoksessa joskus, mutta en yhtään muista mikä mainos se oli.. Hmm.. Tuleeko kellään mieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jukurttimainos?

Vierailija
4/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat maisemat tuolla espanjassa! 

Vierailija
5/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä toi show-alalla tarkoittaa? Onks toi joku showtähti?

Vierailija
6/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:10"]

Olen viime aikoina seurannut Miaun elämää Espanjassa. Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta, että joku saa aikaiseksi muuttaa (ei vaan reissata) lasten kanssa ulkomaille pysyvästi ja siis mikäli ymmärsin niin mies ei ole edes vielä saapunut Espanjaan vaan hän hoitelee kotia ja asioita yksin.. Tulisko teidän lähdettyä? Mulle on tässä Suomen muuttorumbassa jo ihan tarpeeksi, voin vaan kuvitella miten ulkomaille muuttaminen on raskasta. Onko kellään siitä kokemuksia?

http://blogbook.fi/miauslife/

[/quote]

 

Me asuttiin hetken aikaa perheen kanssa ulkomailla ja voin sanoa, että se oli ehkä elämässäni parhaimpia vuosia! Lastenkin kanssa voi matkustaa. Se vaatii vaan enempi ehkä suunnittelua kuin että lähtisi kahdestaan miehen kanssa tai vaikka että muuttaisi itse ulkomaille. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:29"]

Joku jukurttimainos?

[/quote]

 

Olisko joku danonemainos?

Vierailija
8/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:10"]

Olen viime aikoina seurannut Miaun elämää Espanjassa. Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta, että joku saa aikaiseksi muuttaa (ei vaan reissata) lasten kanssa ulkomaille pysyvästi ja siis mikäli ymmärsin niin mies ei ole edes vielä saapunut Espanjaan vaan hän hoitelee kotia ja asioita yksin.. Tulisko teidän lähdettyä? Mulle on tässä Suomen muuttorumbassa jo ihan tarpeeksi, voin vaan kuvitella miten ulkomaille muuttaminen on raskasta. Onko kellään siitä kokemuksia?

http://blogbook.fi/miauslife/

[/quote]

 

Kivan oloinen blogi. Ei ole muutto ulkomaille itsellä ajankohtaista enkä usko että lapsetkaan haluis koulua ja kavereita täällä jättää. Mietin vaan et millä noi elää siellä ulkomailla sitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:10"]

Olen viime aikoina seurannut Miaun elämää Espanjassa. Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta, että joku saa aikaiseksi muuttaa (ei vaan reissata) lasten kanssa ulkomaille pysyvästi ja siis mikäli ymmärsin niin mies ei ole edes vielä saapunut Espanjaan vaan hän hoitelee kotia ja asioita yksin.. Tulisko teidän lähdettyä? Mulle on tässä Suomen muuttorumbassa jo ihan tarpeeksi, voin vaan kuvitella miten ulkomaille muuttaminen on raskasta. Onko kellään siitä kokemuksia?

http://blogbook.fi/miauslife/

[/quote]

 

Kivan oloinen blogi. Ei ole muutto ulkomaille itsellä ajankohtaista enkä usko että lapsetkaan haluis koulua ja kavereita täällä jättää. Mietin vaan et millä noi elää siellä ulkomailla sitte?

[/quote]

 

Millä ne ihmiset elää hei, työlläpä työllä.

Vierailija
10/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 08:10"]

Olen viime aikoina seurannut Miaun elämää Espanjassa. Jotenkin tuntuu niin uskomattomalta, että joku saa aikaiseksi muuttaa (ei vaan reissata) lasten kanssa ulkomaille pysyvästi ja siis mikäli ymmärsin niin mies ei ole edes vielä saapunut Espanjaan vaan hän hoitelee kotia ja asioita yksin.. Tulisko teidän lähdettyä? Mulle on tässä Suomen muuttorumbassa jo ihan tarpeeksi, voin vaan kuvitella miten ulkomaille muuttaminen on raskasta. Onko kellään siitä kokemuksia?

http://blogbook.fi/miauslife/

[/quote]

 

Kyllä mä voisin ulkomaille muuttaa, ei täällä Suomesa ole sen kummosempaa. Ja sais ainakin lisää kokemuksia. Lapset vaan mukaan. Mitä pienempiä ovat niin sitä paremmin vielä oppivat uuden kielenkin. Pitäisi vaan jotenkin selvitellä ensin, että millä sitä eläisi jossain muualla. Toisella vanhemmist apitäisi olla työtä tai sitten omaa varallisuutta sillä aikaa käytettäväksi kun työtä etsii.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin muuttaa ulkomaille, mutta mies ei halua. Sen mielestä lapset on liian pieniä, pitää oottaa vielä pari vuotta. En tiiä mitä ootetaan. MIes reissaa työmatkoilla jatkuvasti, helpompaa olis kun perhe olis esmes Saksassa, välimatkat olis pienemmät.

Vierailija
12/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en jaksa näitä iänikuisia bloggaajajuttuja. Ihan oikeesti. Joku vähän jotian kirjoittelee niin jengi on ihan onnessaan.. plääh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:31"]

Mä taas en jaksa näitä iänikuisia bloggaajajuttuja. Ihan oikeesti. Joku vähän jotian kirjoittelee niin jengi on ihan onnessaan.. plääh.

[/quote]

 

Miksi pitää sitten lukea toisten blogeja jos niistä ei tykkää? Mä en ainakaan huonoja jaksa lukea. Menen lukemaan vaan ne joista tulee hyvä fiilis. Enempi tykkään kotikutoisemmista blogeista ku semmosista missä mainostetaan vaan tuotteita. Bloggarin myös pitää olla aito. Hyvät kuvat plussaa.

Vierailija
14/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:43"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 10:31"]

Mä taas en jaksa näitä iänikuisia bloggaajajuttuja. Ihan oikeesti. Joku vähän jotian kirjoittelee niin jengi on ihan onnessaan.. plääh.

[/quote]

 

Miksi pitää sitten lukea toisten blogeja jos niistä ei tykkää? Mä en ainakaan huonoja jaksa lukea. Menen lukemaan vaan ne joista tulee hyvä fiilis. Enempi tykkään kotikutoisemmista blogeista ku semmosista missä mainostetaan vaan tuotteita. Bloggarin myös pitää olla aito. Hyvät kuvat plussaa.

[/quote]

 

Enhän mä sanonu että mä just tätä blogia luen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu 2 vuotta juurikin Espanjassa, eli on tullut muutettua ja oli itselleni aivan ihanaa aikaaa. Olisin jäänyt pysyvästikin, samoin mies, mutta vanhempi kouluikäinen lapsi ei sopeutunut mitenkään, kun on sellainen ujon luontoinen muutenkin, joten oli pakko tulla takaisin Suomeen. Ihan IT-alan duuneilla itsemme siellä elätettiin...

Vierailija
16/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks toi Espanja ole jotenkin wt.

Vierailija
17/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin kans lähtisin, jos siihen olis mahdollisuus. Meitil mies ei suostu poistuu kotosuomest vaikka kuinka oon yrittänyt. :D Ehkä viel joskus. Aika kivan oloinen blogi muuten, voisin lukee enemmänkin.

Vierailija
18/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:02"]

Eiks toi Espanja ole jotenkin wt.

[/quote]

 

Mitä tarkoittaa wt?

Vierailija
19/25 |
25.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:02"]

Eiks toi Espanja ole jotenkin wt.

[/quote]

 

Mitä tarkoittaa wt?

[/quote]

 

Moraalin rappiota.

Espanjan verinen historia, inkvisitio, härkätaistelut ja toisaalta nykyään talouden rapautuminen, korruptio ja se, millaista väkeä sinne muuttaa halvempien elinkustannusten houkuttelemina, aurinkorannikon alkoholiongelmaiset eläkeläiset ym myötävaikuttavat mielikuvaan Espanjasta wt-suuntaan.

Vierailija
20/25 |
26.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 13:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 11:02"]

Eiks toi Espanja ole jotenkin wt.

[/quote]

 

Mitä tarkoittaa wt?

[/quote]

 

Moraalin rappiota.

Espanjan verinen historia, inkvisitio, härkätaistelut ja toisaalta nykyään talouden rapautuminen, korruptio ja se, millaista väkeä sinne muuttaa halvempien elinkustannusten houkuttelemina, aurinkorannikon alkoholiongelmaiset eläkeläiset ym myötävaikuttavat mielikuvaan Espanjasta wt-suuntaan.

[/quote]

 

Ok, kiitti selvennyksestä :D. Minne sä sitten itse lähtisit jos jonnekin muuttasit ja miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme