Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas tyhmiä jälki-istunnon syitä peruskoulun aikaan

Vierailija
23.08.2014 |

:D

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ooo

Vierailija
22/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin menemästä uimaan menkkojen aikana, enkä suostunut näyttämään opelle vessassa sidettä, joten antoi 3 tuntia jälki-istuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kelpaako tää..

Putosin välitunnilla suihkulähteeseen ja jouduin juoksemaan kotiin vaihtamaan housut.

Vierailija
24/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli heittää kaveria banaanilla ja samalla sanoin "ota koppi apina". Osuinkin opettajaan, huumorintaju ei hänellä riittänyt :)

Vierailija
25/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sai tunnilla tupakoinnista 2h.

Itse sain ekaa kertaa ikinä jälki-istuntoa viikkoa ennen 9 päättymistä kun yksi koulun kello oli väärässä ja tultiin muka liian aikaisin sisälle. Opettaja katsoi siis vaan siitä kellosta vaikka koitettiin kavereiden kanssa näyttää muita kelloja.

Vierailija
26/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin lumipallon maahan, en heittänyt kun se oli kiellettyä. Sain 2 tuntia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestettiin mielenosoitus, jossa vaadittiin demokratiaa. Mentiin sitten vaatimaan sitä oikein opettajanhuoneeseen saakka (pässit!). Terveisiä kaikille!

Vierailija
28/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin luokkakaverin kanssa tunnin alussa, kun ope tuli luokkaan. Kaikki äänessä olleet saivat jälki-istuntoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitannut. :)

Vierailija
30/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tyhmin mutta paska opettaja. Isäni kuoltua olin viikon poissa. Hänen mielestään ei tarpeeksi pätevä syy. Sain jälki-istuntoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin lumipalloja aidan yli METSÄÄN. Kerran lähdettiin kirjastosta kaverin kanssa harhailemaan lähikulmille muun luokan pyöriessä sisällä rakennuksessa. Tais ope vähä huolestua..

Vierailija
32/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin naisopettajaa vahingossa isäksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin ruokalaan syömään ja siellä oli meteli. Kaikki hiljentyivät, tietenkin samaan aikaan kun sanoin hyi vittu mitä ruokaa

Vierailija
34/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin laksatiiviä mehutiivisteen sekaan köksänluokassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaadoin opettajan päälle märkää betonivalua..

Vierailija
36/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nauroin" (naurahdin kerran) kirkossa.

Vierailija
37/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks poika huusi 1lk:lla: "viimeinen urheilukentällä on mätämuna" ja tuntihan siitä napsahti jälkkää. Kukaan ei kyllä edes suuttunut/loukkaantunut siitä, paitsi hiekkapimppiopettaja.  Terkkuja vaan Otolle...:D

Vierailija
38/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti jälki-istuntoa tuli siitä hyvästä kun huusin kiusaajilleni liikuntatunnilla "Nyt se turpa kiinni, jumalauta!" Lol, olisi vielä anteeksi pitänyt pyytää että ärähdin.

Vierailija
39/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkalaiseni poika oli varsinainen sovinisti. Eräällä tunnilla yksi tyttö luokaltamme antoi väärän vastauksen opettajan esittämään kysymykseen, kun tämä tyyppi alkoi puhumaan kaverilleen ettei naisista ole muuhun kuin synnyttämään ja tekemään ruokaa, ei kantsis vaivata niitä olemattomia aivosoluja. Sain kamalan raivarin ja kesken tunnin vaadin tyyppiä toistamaan sanomansa ja kysyin mitäs mieltä herra on siitä ettei hänestä taida olla edes siittämään ketään . Opettaja (nainen) käski minun jäädä tunnin jälkeen pyytämään anteeksi rumaa käytöstäni poikaa kohtaan ja lisäksi 2tuntia jälki-istuntoa sukupuolirasismista?! Jep.

Vierailija
40/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli joskus kolmannella. Meillä oli kolmen miinuksen systeemi. Miinuksia sai tekemättömistä läksyistä tai erinäisistä rikkeistä, ja asiaa seurattiin merkkaamalla ne jokaisen nimen perään listaan. Sain miinuksia kahdesti tekemättömistä tehtävistä, vaikka kyse olisi ollutkin siitä, etten osannut niitä. Kerrankin kuitenkin olin luritellut jotain "Thank you, tanks you, fuck you", ja joku tietty kuuli sen. Pojat alkoivat saivarrella, että saan miinuksen kiroilusta ja luokan pellet kirjoittivat nimeni taululle. Tuosta siis nousi ihan hirveä meteli, enkä osannut puolustautua. Istuin kiltisti seuraavan tunnin koulussa koulun jälkeen, koska kolmas miinus tuli täyteen, ja opettaja sanoi, että se johtui tekemättömistä läksyistä. En alkanut nipottamaan kolmasluokkalaisen itsevarmuudella vastaan, mutta siinä kohtaa hiukan hätkähdin, kun sama kovaäänisin jälki-istuntoon joutumisestani huolehtinut poika liukastui kesken tunnin "Ai saatana", eikä opettaja ollut siitä niikseenkään. Näin pienestä se kiusaaminen ja eriarvoistaminen alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän