Kertokaas tyhmiä jälki-istunnon syitä peruskoulun aikaan
Kommentit (76)
Kieltäydyin menemästä uimaan menkkojen aikana, enkä suostunut näyttämään opelle vessassa sidettä, joten antoi 3 tuntia jälki-istuntoa.
No kelpaako tää..
Putosin välitunnilla suihkulähteeseen ja jouduin juoksemaan kotiin vaihtamaan housut.
Tarkoitus oli heittää kaveria banaanilla ja samalla sanoin "ota koppi apina". Osuinkin opettajaan, huumorintaju ei hänellä riittänyt :)
Kaveri sai tunnilla tupakoinnista 2h.
Itse sain ekaa kertaa ikinä jälki-istuntoa viikkoa ennen 9 päättymistä kun yksi koulun kello oli väärässä ja tultiin muka liian aikaisin sisälle. Opettaja katsoi siis vaan siitä kellosta vaikka koitettiin kavereiden kanssa näyttää muita kelloja.
Pudotin lumipallon maahan, en heittänyt kun se oli kiellettyä. Sain 2 tuntia
Järjestettiin mielenosoitus, jossa vaadittiin demokratiaa. Mentiin sitten vaatimaan sitä oikein opettajanhuoneeseen saakka (pässit!). Terveisiä kaikille!
Keskustelin luokkakaverin kanssa tunnin alussa, kun ope tuli luokkaan. Kaikki äänessä olleet saivat jälki-istuntoa.
En tiedä tyhmin mutta paska opettaja. Isäni kuoltua olin viikon poissa. Hänen mielestään ei tarpeeksi pätevä syy. Sain jälki-istuntoa
Heitin lumipalloja aidan yli METSÄÄN. Kerran lähdettiin kirjastosta kaverin kanssa harhailemaan lähikulmille muun luokan pyöriessä sisällä rakennuksessa. Tais ope vähä huolestua..
Sanoin naisopettajaa vahingossa isäksi
Mentiin ruokalaan syömään ja siellä oli meteli. Kaikki hiljentyivät, tietenkin samaan aikaan kun sanoin hyi vittu mitä ruokaa
Laitettiin laksatiiviä mehutiivisteen sekaan köksänluokassa...
Kaadoin opettajan päälle märkää betonivalua..
"Nauroin" (naurahdin kerran) kirkossa.
Yks poika huusi 1lk:lla: "viimeinen urheilukentällä on mätämuna" ja tuntihan siitä napsahti jälkkää. Kukaan ei kyllä edes suuttunut/loukkaantunut siitä, paitsi hiekkapimppiopettaja. Terkkuja vaan Otolle...:D
Tunti jälki-istuntoa tuli siitä hyvästä kun huusin kiusaajilleni liikuntatunnilla "Nyt se turpa kiinni, jumalauta!" Lol, olisi vielä anteeksi pitänyt pyytää että ärähdin.
Luokkalaiseni poika oli varsinainen sovinisti. Eräällä tunnilla yksi tyttö luokaltamme antoi väärän vastauksen opettajan esittämään kysymykseen, kun tämä tyyppi alkoi puhumaan kaverilleen ettei naisista ole muuhun kuin synnyttämään ja tekemään ruokaa, ei kantsis vaivata niitä olemattomia aivosoluja. Sain kamalan raivarin ja kesken tunnin vaadin tyyppiä toistamaan sanomansa ja kysyin mitäs mieltä herra on siitä ettei hänestä taida olla edes siittämään ketään . Opettaja (nainen) käski minun jäädä tunnin jälkeen pyytämään anteeksi rumaa käytöstäni poikaa kohtaan ja lisäksi 2tuntia jälki-istuntoa sukupuolirasismista?! Jep.
Tämä oli joskus kolmannella. Meillä oli kolmen miinuksen systeemi. Miinuksia sai tekemättömistä läksyistä tai erinäisistä rikkeistä, ja asiaa seurattiin merkkaamalla ne jokaisen nimen perään listaan. Sain miinuksia kahdesti tekemättömistä tehtävistä, vaikka kyse olisi ollutkin siitä, etten osannut niitä. Kerrankin kuitenkin olin luritellut jotain "Thank you, tanks you, fuck you", ja joku tietty kuuli sen. Pojat alkoivat saivarrella, että saan miinuksen kiroilusta ja luokan pellet kirjoittivat nimeni taululle. Tuosta siis nousi ihan hirveä meteli, enkä osannut puolustautua. Istuin kiltisti seuraavan tunnin koulussa koulun jälkeen, koska kolmas miinus tuli täyteen, ja opettaja sanoi, että se johtui tekemättömistä läksyistä. En alkanut nipottamaan kolmasluokkalaisen itsevarmuudella vastaan, mutta siinä kohtaa hiukan hätkähdin, kun sama kovaäänisin jälki-istuntoon joutumisestani huolehtinut poika liukastui kesken tunnin "Ai saatana", eikä opettaja ollut siitä niikseenkään. Näin pienestä se kiusaaminen ja eriarvoistaminen alkaa.
Eikö ooo