Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas tyhmiä jälki-istunnon syitä peruskoulun aikaan

Vierailija
23.08.2014 |

:D

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiessä kyynärpää osui toisen lapsen nenään ja nenästä alkoi vuotaa verta. Oli luultu, että lyöty tai muuten tahallisesti aiheutettu, mutta oikeasti hänellä vuoti verta nenästä usein ja helposti. Jälki-istuntoa kyynärpään omistajalle.

Vierailija
42/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella oli opettajalla tapana laittaa kaikki jälki-istuntoon, jos kukaan ei tunnustanut jotain tekoa. Yksi kerta jäi erityisesti mieleen, kun istutiin (tai siis itse asiassa seistiin) tosi kauan ja minua alkoi itkettää ja pyöryttää. Luokan pojat olivat heitelleet välkällä vesi-ilmapalloja, mutta eivät tunnustaneet kuka oli leikissä mukana. Niin kauan siis piti seistä kunnes joku tunnusti tai joku kertoi syyllisen. Kivasti tuli vielä kotonakin sitten rangaistusta kun koulustahan olisi pitänyt tulla suoraan ja olin tosi paljon myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vessassa 10 minuuttia. Olin aika vittumainen oppilas, ja tosiaan halusin olla vaan lämpimässä vessassa talvipakkasen sijaan. Virallisesti olin tietysti kakalla

Vierailija
44/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme opetelleet tekemään lassoa hyppynarusta useiden luokkalaisten kanssa. Välitunnilta palattuamme jätimme hyppiksen luokan ovenkahvaan. Opettaja poistui hetkeksi luokasta ja kun palasi takaisin, hyppis oli pudonnut kahvasta ja opettaja astui keskelle lassorinkulaa. Opettajan mielestä kyseessä oli hirttosilmukka, ja että se oli tietentahtoen aseteltu häntä varten. Oli kuulemma viesti siitä että joku haluaa hänet "pois täältä". Mylvi saada tietää vastauksen kuka silmukan oli tehnyt eikä hyväksynyt vastausta, että kyseessä on lasso, emmekä muista kuka teki, ja että hetki aiemmin hyppis oli vielä ovenkahvassa. Koko luokka istui 3tuntia. Oltiin 6 luokalla.

Sama opettaja pisti meidät katsomaan Israelin sotauutisia, vaati vanhemmilta lupalapun allekirjoitettuna, jotta voisimme katsoisimme elokuvan Isku Mogadishuun. Joku kerta hän paasasi avaruusolennoista ja foliohatuista (yeah. For real) ja ikkunan kautta huomasimme hänen tonkivan laukkujamme välitunnilla ollessamme.

Vanhemmat eikä muut opettajat uskoneet valitustamme, ennenkuin 6 luokka päättyi ja opettaja piti ihmeellisen puheen, josta vanhemmat vihdoin ymmärsivät jonkin olevan vinossa. Sitä tarina ei kerro, kuinka opettajan kävi, jonkinlaiseen tutkintaan joutui kuitenkin.

Vierailija
45/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:26"]Olin vessassa 10 minuuttia. Olin aika vittumainen oppilas, ja tosiaan halusin olla vaan lämpimässä vessassa talvipakkasen sijaan. Virallisesti olin tietysti kakalla

[/quote]

Tämä ei nyt ihan liity aiheeseen, mutta "meidän tyttöporukalla" oli tapana mennä talvella vessaan välitunnin ajaksi ja jos rehtori (mies) tuli kysymään niin oltiin aina vaihtamassa tamponeja. AI että sitä itsetyytyväisyyden määrä kun joka kerta rehtori lehahti punaiseksi. Aika veemäisiä oppilaita oltiin.

Yhdesti sain varoituksen kun menin ystäväni kanssa yhtä aikaa vessaan. En muista oliko syy mikä vessakäyntiin, mutta naisopettaja ei tykännyt tästä.

Vierailija
46/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huuteli opettajan nimeä herjaamistarkoituksessa". Luin tämän jälkkää valvoessani rangaistuspäiväkirjasta ja ihmettelin, missä kylässä sitä nyt ollaan. :) t. ope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin talvella pipoa päässä sisällä ja siitä napsahti 2 tuntia jälkkää :D ei luultavasti olisi saanut pitää, mutta kun ei käsketty ottaa sitä poiskaan ennen kuin opettaja ilmoitti että maanantaina sitten jälki-istunto kutsuu!

Vierailija
48/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nahistellut toisen oppilaan kanssa, ja tämä toinen piteli minua otteessaan, kunnes yhtäkkiä päästi minusta irti. Käännyin katsomaan taakseni ja huomasin että opettaja oli tullut paikalle. Vielä hengästyneenä lausahdin että "ai, ope tuli...", jonka opettaja tulkitsi uhkailuksi ja läväytti jälki-istuntoa. En jaksanut ruveta väittelemään asiasta, tavallaan oli ihan jännää olla kerrankin jälki-istunnossa. Tämä oli ainoa kerta yläasteella kun sain jälkkää, vaikka lintsasin noin neljäsosan koko yläasteesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 22:55"]"Huuteli opettajan nimeä herjaamistarkoituksessa". Luin tämän jälkkää valvoessani rangaistuspäiväkirjasta ja ihmettelin, missä kylässä sitä nyt ollaan. :) t. ope

[/quote]

Yksi meidän luokan poika aina huuteli Sanna-nimiselle opettajalle "Sanna, sua haluaisin panna", ja parin kiellon jälkeen huuteli enää "Sanna, sua haluaisin... Sanna, sua haluaisin..." yhä uudestaan ja uudestaan. Siitä napsahti jälki-istunto tuolla syyllä.

t. teini

Vierailija
50/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnista. Ei siinä muuten mitään, mutta en ollut edes koulun alueella eikä ollut kouluaika. Olisi vielä pitänyt antaa ne tupakat sille opettajalle, mutta kun kieltäydyin niin sain siitä kaksi tuntia jälki-istuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella olin liian riehakas ja nauroin liian paljon liikuntatunneilla. Jouduin siitä hyvästä selittämään vieraaseen luokkaan mitä tein väärin ja tekemään rauhoittavia kirjoitustehtäviä yksin.

Vierailija
52/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 21:15"]

Kaveri sai tunnilla tupakoinnista 2h.

[/quote]

millä tunnilla tupakoi? ulkona kuitenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/76 |
23.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan piti tehdä ryhmätehtävä sellaisen kanssa jota vihasin ja en tullut toimeen. Se kieli opettajalle etten muka osallistunut tehtävään ja lehmä teki sen itse. Siitä tuli kauhee riita kun mun hermot meni täysin ja opettaja joka vihasi mua lätkäisi mulle useamman tunnin jälki-istuntoa lisää kielenkäytöstä ja käytöksestä ja käynnin reksin kansliassa. Silloinen reksi pisti kynän poikki mulle raivotessaan kun en suostunut myöntämään sen väitteitä ja huusi perään ulos täältä. 

Vierailija
54/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estin isompia poikia hakkaamasta pikkuveljeäni. Jälki-istuntoahan siitä sitten tuli. Olisi kait opettajan mielestä pitänyt antaa poikien hakata veljeni 4 yhtä vastaan. Veli oli 7v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme unohdusta, puoli tuntia jälki-istuntoa. Vieläkään en ole kertonut vanhemmilleni.

Vierailija
56/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika.

Vierailija
57/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin koulun käytävälle (mahatauti iski yllättäen)

Vierailija
58/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihdin pidemmän reitin kuin muut.

Vierailija
59/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtu yhdelle kaverilleni. Hän sai 1h jälkkää kun olivat olleet lumisotaa pihalla. Joutuvat istua jälkkää rehtorin huoneessa, reksin kanssa. Sitte tää kaveri pieras, ja haju oli ollu kamala. Reksi ei tykänny, ja anto pierasemisesta toisen tunnin jälkkää., :D :D
(olivat sillo 8.lk)

Vierailija
60/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1996 Helsingissä erehdyin kyseenalaistamaan jumalan olemassaolon, sain sitten 2 tuntia siitä hyvästä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi