Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas tyhmiä jälki-istunnon syitä peruskoulun aikaan

Vierailija
23.08.2014 |

:D

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin perunoita 5kpl tunnin. Meillä kotona 18 ruokailijaa ja niitä keitettiin huomattavasti pidempään. Köksänmaikka huusi että tein sen tahallaan.

Vierailija
62/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ala-asteella kaverini kanssa puoli tuntia jälki-istuntoa. Syynä oli se, että juoksentelimme väärässä käytävässä. Koulurakennuksen yksi kerros on L:n muotoinen, oma luokkamme sijaitsi toisessa päässä ja hilluimme sitten tuolla toisella käytävällä. Muistaakseni vain kävelimme/juoksimme pitkin sitä käytävää, emme melunneet tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ollu aamulla hammaslääkäri, ja tulin sieltä suoraan kouluun. En ollu aamulla ehtiny syödä aamupalaa, joten aattelin käydä sit ennen kellojen soimista hakemassa kaupasta jotai pientä naposteltavaa, ettei tule huono olo. Välkkä oli jo alkanut, ja kävelin siitä koulun pihan poikki (oikotietä pitkin pääs nopeemmin kauppaan). Kun tulin takas, niin natsireksi seisoi naama punasena siinä mun edessä ja huusi että 2 tuntia jälkkää koulualueelta poistumisen takia. Tosiaan meillä ei ollu vielä edes koulu alkanut, joten tuntu vähän epäreilulta, mutta istuin kiltisti jälkät.
Tämä tapahtu 2008 vuonna. Oli 8lk.

Vierailija
64/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kiltti oppilas, enkä ole joutunut jälkkään kuin kerran ja sekään ei ollut omaa syytäni. Meillä oli oikein vanhanaikainen opettaja (jäi eläkkeelle, kun olin kolmannella) joka harrasti "yksi mokaa kaikkia rangaistaan" -tyyliä. Kaksi poikaa olivat tehneet jotain tyhmyyksiä välitunnilla (en edes muista mitä), joten opettaja jätti koko luokan seisomaan luokkaan koulun jälkeen.

 

80-luvun alkupuoli.

Vierailija
65/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.01.2015 klo 11:58"]

Sain ala-asteella kaverini kanssa puoli tuntia jälki-istuntoa. Syynä oli se, että juoksentelimme väärässä käytävässä. Koulurakennuksen yksi kerros on L:n muotoinen, oma luokkamme sijaitsi toisessa päässä ja hilluimme sitten tuolla toisella käytävällä. Muistaakseni vain kävelimme/juoksimme pitkin sitä käytävää, emme melunneet tms.

[/quote]

 

Tämä joskus vuonna 1998-2000

Vierailija
66/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opet on kyllä osaa olla v..mäisiä ja ilkeitä oppilaille. Hupasaa kun opet valittaa, että oppilaat kiusaa kun todellisuus on ihan toista. Jotkut opet kiusaa mielivaltaisesti oppilaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1lk leikittiin koko luokan kanssa jotain sisällä ja opettaja näki minun ottavan muutaman juoksuaskeleen, eikä uskonut muidenkin juosseen ja olleen mukana jutussa, joten sain yksin jälkkää.

Vierailija
68/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain nekkuuni yhdeltä pojalta niin, että tuli veri. mentiin tyttöporukalla vessaan sisälle (isku siis välitunnilla ulkona) hakemaan paperia ja pyyhkimään verta jne, ni saatiin jälki-istuntoa ku tultiin sisälle kesken välitunnin,,,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saanut jälkkäriä, poikani sai ainakin kaksi kertaa, lumipallon heitto, tunnilla keikkaaminen tuolin kanssa, käytös olikin huonoin 8 mutta yläasteella nousi ysiin ja pokkasi luokan parhaimpana stipendin. 

Vierailija
70/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu, mun kättä haistettiin ja sitten sain myös jälki-istuntoa siitäkin kun en suostunut että sitä haistetaan. Ei päästetty muka joitain tyttöjä vessaan ja myös siitä ettei päästetty ulos vessakopista ja vaadittiin maksua vessassa käymisestä ja pakotettiin muka lakkaamaan meidän kynsiä ja vaadittiin toistamaan lauseita. Kiilattiin ruokajonossa ja ruuan haukkumisesta paskaruuaksi keittäjien kuullen. Purkkapallon pamauttelusta ja painimisesta käytävällä. Ai niin ja oltiin lyhennetty muka jonkun tukkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran sain jälki-istuntoa ensimmäisellä luokalla, koska en suostunut lukemaan ruokarukousta. Toisen kerran sain kun en suostunut aamurukoukseen, tämän jälkeen laitoin kädet ristiin ja esitin rukoilevani.

Joskus neljännellä luokalla sain siitä, kun olin välitunnilla yksin. Opettaja tuli sanomaan, että mene leikkimään noiden tyttöjen kanssa. Olivat kiusaajiani ja pelkäsin heitä, joten sanoin vain että en halua. Sain jälki-istuntoa "Muiden ulkopuolelle jättämisestä"

Vierailija
72/76 |
16.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jälki-istuntoa, kun tein kaverilleni letin ruokajonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/76 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen heittänyt lumipallon seinään sin tunni jälkkää

Vierailija
74/76 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saannut jälki-istuntoja näistä tyhmistä syistä:

-Ottanut liikaa ruokaa tai yhden liikaa kalapuikkoja kaksi tuntia jälkkää

-myöhästyin tunnilta 5min tunti jälkkää

-tulin kouluun ja haisin energia juomalle, pari tuntia jälkkää muitten yllyttämisestä pilaa hampaat?

-En menny uimaan, koska ei kiinnostanu jokapäivä pakko osallistua uintiin koulun jälkeen.

-Nukuin välkäl tunti jälkkää

-En saapunu seiskal viimeseen koulupäivää pari tuntii jälkkää

-heitin lumipallon ohi opee päähän kaks tuntii jälkkää

-menin kotiin, koska olin kipee ja sain luvan toiselta opelta, silti jälkkää koska ei ollut lappua mukana.

-pyysin kahta tyttöä tansseihin, jälkkää taas koska sai pyytää vain yhtä.

-Ruoka oli liian tulista, koska ei kestänyt meidän the source super chilistä ruokaa, niin koko ryhmä puhutteluun open mukamas myrkyttämisestä...

-katoin leffaa IT-tunnilla muutama tunti jälkkää

-karkasin ikkunast kesken jälki-istuntoo, kun ope kävi hakee kahvii ja sain pari tuntii lisää jälkkää

-pyysin ihastusta ulos, kaksi tuntia jälki-istuntoa ja siirto toiseen luokkaa, koska se kysymys sai sen tuntemaan itsensä ahdistuneeks.

-pyysin mun luokkalaiselta, että antaa mulle vaihos tf2 skinei, siit hyväst et annoin 20euroo lainaks

meni  sepaa omiaan opelle, et uhkailin mukamas hakkaa sen jos en saa jne. ja sain kuukaus putkeen jälki-istuntoa ja psykologille menon, sekä alhaset arvosanat ja se sai ahkeruus stipendin ja paljon kavereita tukemaan sitä jne.

En vain yksinkertaisesti kestänyt tota paska meininkiä ja muutin kauas pois pks-seudulta ysin jälkeen ja hain amikseen.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/76 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin istuin noista unohtamisista. Ongelma oli vain se, että olin ylitunnollinen. Mitä enemmän pelkäsin unohravani, sen enemmän hermostuin ja jäi kynä tai kumi kotiin. Kun ope vaihtui ja tuo loppui, en ikinä unohtanut mitään.

Poikani istui jälkkärin, kun löi kiusaajaa takaisin. Kiusaaja ei tietenkään saanut mitään. Jlkimmäinen kivakoulussa 2011

Vierailija
76/76 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään sain jälkkää kun taputin silloin kun kaksi poikaa "paini" keskenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi