Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jain pihalle ulkomailla hotellihuoneestani

Vierailija
31.08.2014 |

Olen epatasapainoisen aitini kanssa matkalla Euroopassa. Han veti kannit ja heitti minut ulos. Kusuin respasta josko voisin saada toisen avaimen huoneeseemme, mutta tama ei kuulemma onnistu, silla huone on varattu aitini nimissa. Mita helvettia ma nut teen? Hengaan ulkona ja odotan josko aiti huomenna olisi rauhottunut selvittuaan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa yöksi uusi huone.

Vierailija
2/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kotimaassa mene käymään ala-teenissa tai aal:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla rahaa? Joudut nyt ainakin yöksi etsimään itse uuden majoituksen.

Vierailija
4/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eikö sinua ole kirjattu sinne huoneeseen asukkaaksi, kummallista. Näinhän kaikissa normaaleissa hotelleissa pitää lain mukaan tehdä. Mene vaatimaan sitä avainta uudestaan.

Vierailija
5/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 00:15"]

no eikö sinua ole kirjattu sinne huoneeseen asukkaaksi, kummallista. Näinhän kaikissa normaaleissa hotelleissa pitää lain mukaan tehdä. Mene vaatimaan sitä avainta uudestaan.

[/quote]Jos ne on saanut yhden avaimen, niin tuskin ap on siellä virallisesti.

Vierailija
6/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Respasta virkailija mukaan ja ovi auki. On sun nimi siellä papereissa, se on pakko olla.

Jos nyt tuommoisen känniakan kanssa haluat samaan huoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se 17v teini Roihuvuoresta ja matkalla Italiassa?

Vierailija
8/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me tästä opimme? Ei kannata varata huoneita (tai yhtään mitään) toisten nimissä, omalla nimellä kaikki. Eikä lähteä reissuun varttihullun juopon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä konsulaattiin. Ne hommaa sulle majoituksen ja lennot takaisin kotimaahan.

Kotimaassa muista tehdä yhteistyötä sosiaaliviranomaisten kanssa. Tilanteesi vähättely ei auta sinua, eikä äitiäsi yhtään.

Vierailija
10/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei konsulaatti mitään tee. Ei sillä ole velvollisuuttakaan. Ihan turhaa kuvitelmaa, että konsulaatti maksaisi kaikki toilailut. Tästähän on ollut viimeaikoina lehdissäkin juttua vaikka kuinka. Ainoastaan passin hankkimisessa auttavat, jos se on kadonnut tai varastettu. Sekin sitäpaitsi maksaa.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsulaatti auttaa aina. Joskus ne veloittavat avustaan jälkikäteen. Mutta ALAIKÄINEN saa taatusti ulkomailla avun konsulaatista ja on todella velvollisuuskin auttaa alaikäistä!

Vierailija
12/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kännykkä/tabletti, kun ääkköset mystisesti katoavat ulkomailla, eikö? Niitä provoja kirjoitellessa kannattaa muistaa, ettei kompastu omaan nokkeluuteensa. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kusuin"

 

Sullako katoaa jo y:tkin, kun leikit olevasi ulkomailla?

Vierailija
14/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2014 klo 23:56"]

Olen epatasapainoisen aitini kanssa matkalla Euroopassa. Han veti kannit ja heitti minut ulos. Kusuin respasta josko voisin saada toisen avaimen huoneeseemme, mutta tama ei kuulemma onnistu, silla huone on varattu aitini nimissa. Mita helvettia ma nut teen? Hengaan ulkona ja odotan josko aiti huomenna olisi rauhottunut selvittuaan?

[/quote]Ostat lennon Suomeen ja lähdet kotiin. Toivottavasti passi on taskussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2014 klo 08:53"]

"Kusuin"

 

Sullako katoaa jo y:tkin, kun leikit olevasi ulkomailla?

[/quote]Joo, se on jännä juttu että jos kirjoittaa ilman ääkkösiä, niin yt tahtoo muuttu u:ksi

Vierailija
16/16 |
01.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet hotelliin, huoneeseen on aina kirjattu "varaajan" lisäksi kanssamatkailijat, tärkee juttu ja ulkomaalaisten matkailijakortit/tiedot lähetetään myös poliisille :) terv. Vastaanottovirkailija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan