Miksi naiset syyttävät toista naista kun mies pettää?
Näitä tapauksia on ollut muutamia omassa tuttavapiirissäni. Mies on siis narahtanut pettämisestä ja petetyn naisen mielestä suurin syyllinen on aina se toinen nainen - vaikka tämä olisi ollut sinkku. En ymmärrä moista ajattelumaailmaa, ikään kuin kavala syöjätär olisi vietellyt täysin syyttömän miespolon, joka on ainoastaan ollut uhri tilanteessa.
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä minäkään. Avioero, ota rahat ja juokse toimisi kohdallani parhaiten. Mies jäisi ikävöimään suurinta rakkauttaan, rahaa.
Voihan se mies järjestää sinut kadonneiden joukkoon jos aiot rahat viedä. Näin itse toimisin, avioero Tom Hagenin tyyliin.
Eli parempi vain kun nöyränä hyväksyt, että mies ei voi vastustaa nuorempaa pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa, olen huonossa suhteessa ja olen pettänyt monestikkin, todella monesti. Lähes joka kerta nainen miettii ensimmäisenä ettei halua vihaista naista kimppuunsa, siis miksi ihmeessä vihaisen naisen kimppuunsa? Munhan se ongelma on. Samoin en ymmärrä niitä naisia jotka yrittävät käräyttää naistenhuoneella perheellisiä isiä, siis ajatteletteko ollenkaan kenen elämä siinä särkyy? Todennäköisesti mies ei korkealta putoa, koska syy pettämiseen löytyy aina kumppanista tavalla tai toisella, mutta lapsilta lähtee se yhteinen turvallinen koti jossa on kuitenkin ollut hyvä olla ja he ovat täysin syyttömiä mihinkään. Mies 36v
Niin, se sinun oma sikamaisuutesi ei tässä ole mitenkään omaa syytäsi ja pilaa sitä muidenkin elämää? :D Naisten syytä kaikki! Kun et sinä vain miehenä VOI olla normaali ja olla pettämättä kun on se penis.
Sinä olet itse tietoisesti valinnut miehen, joka kelpaa muillekkin naisille, joten miksi luulet, että mies ei käyttäisi tilaisuuttaan hyväksi?
Käyttäjä1048 kirjoitti:
Minä nyt olen kuitenkin se lihavin osapuoli. Ei se voi johtua näistä mitoista. Olen vähän kuin Madelinen ukko, mutta nainen tietenkin. Leuassa pari karvaakin kasvaa.
Mies, jota tapaisen omistaa simsakan vaimon ja pari lapsukaistakin.
Itse en ole suostunut ukkomiesten patjaksi, mutta kyllä yksikin komea mies minua töissä kovasti piiritti vuosikausia, vaikka olen tällainen punkero. Kävin facebookista katsomassa kuinka jäätävä valas sen vaimon täytyy olla. No se oli sellainen pieni laiha Twiggyn näköinen nainen. Hänellä oli aika paljon sellaisia ammattimaisia kuvia siellä, että ehkä teki jotain mallin töitä.
Kieltämättä ihmetytti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin syynä on se kotona pihtaava vaimo, joka ei edes yritä hakeutua tilanteisiin jossa seksiä olisi, näin pyynnöstäni huolimatta. Jos kumppani haluaa seksiä päivittäin ja toinen osapuoli ei innostu kuin pari kertaa kuukaudessa, niin voitte olla varmoja siitä että pettää. Mutta jos sitä on päivittäin niin ei petä, koska vaikka oon pettänyt noin 20 eri naisen kanssa, niin jostain syystä aina se oma vaimo tuntuu paremmalta.
Ei, ei silti mikään oikeuta loukkaamaan kumppania pettämällä. Sanokaa nyt miehet ihan oikeasti miksi ette uskalla vain erota?
Minäpäs sen sanon. Vastaus löytyy myös tuolta ensimmäisestä vastauksesta, eli raha. Kun muuten menee hyvin, mutta ei ole sitä seksiä. Olen itse laittanut koko elämäni likoomaan perheeni eteen, jopa oman ennakkoon saadun perintöni että on saatu hieno kallis koti, jossa meidän on hyvä olla, mies laittaa kaiken perheensä hyväksi, mutta erossa jää jäljelle 0 euroa ja vuokrakolmio, jotta saa lapset sinne joka toinen viikko. Kun on itse se pankki joka elättää 75% koko perheen ja vaimo se joka varastaa puolet niin siihen elintason romahtamiseen ei helposti suostu. Miehenä myös ajattelee, että jos on pystynyt tarjoamaan naiselle sen omakotitalo unelman, kultaisennoutajan ja lapset, hienon Audin pihaan niin nainen sitä arvostaisi, vielä kun itse yrittää olla myös kaikessa edelleenkin mukana, mutta toinen vain kiukuttelee. Jokainen nainen jonka kanssa olen pettänyt, on ollut kanssani samaa mieltä, ja jotta ei olisi vain mun näkemys, niin olen heille laittanut myös kuvakaappaukset vaimoni kanssa käydyistä keskusteluista.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinkku muka on syytön, ehkä "rikos" on lievempi kuin parisuhteessa olevan miehen, mutta ei se kyllä ole mitenkään viatonta jos alkaa naimisissa olevan kanssa olemaan ja tietää tekevänsä siten vahinkoa toisen perheelle johon saattaa myös kuulua lapsiakin. Tietenkin mies on pahempi syyllinen. Sitten tietenkin jos miestä aletaan pitää uhrina ja pelkästään naista syyllisenä niin mennään metsään
Sinkku on ihan yhtä syyllinen kuin vapaakin. En ole kuullut sellaisesta intohimorikoksesta, jossa petetty jättää sinkun henkiin.
Mutta mies saa antautua viettelyksille, toisin kuin nainen eli mies pettää jos on tilaisuus tarpeeksi kauniin naisen kanssa. Vaimo on syyllinen koska on valinnut miehen, joka saa muidenkin vitut kostumaan.
Pettävät miehet eivät koskaan jätä vaimojaan, kaveri ollut avoliitossa naisensa kanssa 28 vuotta ja heillä on kaksi yhteistä lasta, mies ei edes muista kuinka montaa maksullista on pannut ja siihen vielä toinen mokoma ilmaisia lutkia päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla ainakin syynä on se kotona pihtaava vaimo, joka ei edes yritä hakeutua tilanteisiin jossa seksiä olisi, näin pyynnöstäni huolimatta. Jos kumppani haluaa seksiä päivittäin ja toinen osapuoli ei innostu kuin pari kertaa kuukaudessa, niin voitte olla varmoja siitä että pettää. Mutta jos sitä on päivittäin niin ei petä, koska vaikka oon pettänyt noin 20 eri naisen kanssa, niin jostain syystä aina se oma vaimo tuntuu paremmalta.
Et ole, syystä että et ole komea etkä karismaattinen ja näin ollen sinulla ei ole mahdollisuutta pettää ellei raha vaihda omistajaa. Tyypillistä tavallisen miehen elämää siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, ei silti mikään oikeuta loukkaamaan kumppania pettämällä. Sanokaa nyt miehet ihan oikeasti miksi ette uskalla vain erota?
Minäpäs sen sanon. Vastaus löytyy myös tuolta ensimmäisestä vastauksesta, eli raha. Kun muuten menee hyvin, mutta ei ole sitä seksiä. Olen itse laittanut koko elämäni likoomaan perheeni eteen, jopa oman ennakkoon saadun perintöni että on saatu hieno kallis koti, jossa meidän on hyvä olla, mies laittaa kaiken perheensä hyväksi, mutta erossa jää jäljelle 0 euroa ja vuokrakolmio, jotta saa lapset sinne joka toinen viikko. Kun on itse se pankki joka elättää 75% koko perheen ja vaimo se joka varastaa puolet niin siihen elintason romahtamiseen ei helposti suostu. Miehenä myös ajattelee, että jos on pystynyt tarjoamaan naiselle sen omakotitalo unelman, kultaisennoutajan ja lapset, hienon Audin pihaan niin nainen sitä arvostaisi, vielä kun itse yrittää olla myös kaikessa edelleenkin mukana, mutta toinen vain kiukuttelee. Jokainen nainen jonka kanssa olen pettänyt, on ollut kanssani samaa mieltä, ja jotta ei olisi vain mun näkemys, niin olen heille laittanut myös kuvakaappaukset vaimoni kanssa käydyistä keskusteluista.
Onhan niitä sellaisiakin liittoja, joissa mies elelee vaimon siivellä ja silti pettää tämän selän takana. Itsekin tiedän yhden tämmöisen tapauksen, jossa ukko ulosotossa ja asuu naisen omistamassa talossa plus muutenkin kaikki perheen omaisuus on naisen nimissä.
Niin vaimo antaa pari kertaa vuodessa ja ihmettelee miksi mies pettää ja kaikkea vinkumista ja valitusta pitäisi aina kuunnella 24/7
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet vaan on vieteltävissä, uskon että ihan jokainen. Siksi toivoisi ettie sinkut vie perheen isejä ja tuvoa yhdne illan jutulla hyvää perhe-elämää. Toisin kuin luullaan niin suhteessa ei tarvii olla mitään vikaa etät mies pettää. Niin vaan käy kun oikea hupakko osuu kohdalla. Toivottavasti kukaan ei ole niin naiivi että luulee etteikö oma mies pettäisi. Nuorena helposti niin luullaan kun ei vielä kokemusta elämästä. Ikävä kyllä totuus on toinen.
Ei ole noin... Ei todellakaan ole noin. En varmasti pettäisi jos oma vaimo olisi hyvä ja seksiä olisi joka päivä. Enkä mä lähde joka hupakon matkaan, mulla on parin tinder matchin kanssa hyvä fwb juttu ja loput matchit saavat odottaa, joka viikko olisi monet panot tiedossa eri naisten kanssa, mutta en todellakaan jokaista pane, koska turvallisuuskin ja taudit tulevat myös eteen heti... Ei mun tarvi panna sitä jolta saan, vaan sitä jota haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut mieleesi tehdä avioehtoa? Milloin seksi loppui liitossanne?
Riippuu siitä, mitä mies on sille toiselle naiselle sanonut. Jos mies on väittänyt olevansa sinkku, ja lupaillut kuut taivaalta, niin silloin en syyttäisi naista, vaan ajattelisin myös hänen olleen miehen petollisen toiminnan uhri.
Mutta jos nainen on tieten tahtoen lähtenyt varatun miehen matkaan, niin sitten vikaa on kyllä hänessäkin.
Dolly Parton jo aikoinaan aneli biisissä Jolene, ettei Jolene ottaisi hänen miestään vain koska voi. Miehet ovat helposti vietävissä ja naiset joutuu vaan anelemaan muilta naisilta armoa. Miehen ulkonäöllä ei ole sinänsä merkitystä, ne rumemmat miehet on vieläkin helpommin iskettävissä ja heillä se vaimokaan ei yleensä ole mikään hyvän näköinen niin kuin näillä komeammilla sankareilla.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaamisen takia monet pettää, mutta tiedänpä tapauksen, jossa mies pettää, vaikka saa itseään reilusti nuoremmalta (ja nätiltä) naisystävältään seksiä milloin haluaa. On olemassa miestyyppi, jolle mikään ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole, syystä että et ole komea etkä karismaattinen ja näin ollen sinulla ei ole mahdollisuutta pettää ellei raha vaihda omistajaa. Tyypillistä tavallisen miehen elämää siis.
Ei mun tarvii maksaa... Mulla on Tinderissäkin kuvana vain oma alaston vartalo rinnasta alaspäin, pelkissä boxereissa kiva seisokki ja kuulemma myyvä esittely, saan sillä paljon matcheja ja heidän reilusti yli puolien kanssa homma päätyisi sänkyyn, koska olen aika hyvin selvillä miten nainen lämmitellään, en kenellekkään ole ensimmäisenä ehdottelemassa seksiä, vaan olen kiinnostunut naisesta monessa mielessä ennen seksistä puhumista.
Vierailija kirjoitti:
Niin vaimo antaa pari kertaa vuodessa ja ihmettelee miksi mies pettää ja kaikkea vinkumista ja valitusta pitäisi aina kuunnella 24/7
Entäs sit kun vaimo(kin) on halukas ja miellyttämisenhaluinen, ei ikinä kieltäydy, ei nalkuta, pitää hyvänä ja miehellä on aina ruoka valmiina ja vaatteet puhtaana koska nainen huolehtii?
Selitätkö?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainenkin huomioidaan ja se on tyytyväinen seksielämään, niin se ei taatusti pihtaa.
Kyllä siinä omat halut laskee jos miehelle seksi on pikainen pano ja oma laukeaminen. Mulla on ollut pari miestä, ketkä on mielellään kuolleet ja tyydyttäneet, sellaiselle miehelle haluaa itsekin nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Koska on yllättävän paljon niitä naisia, jotka saa kicksit siitä että saa vampattua varatun miehen.
En tunne yhtäkään. Ikää sentään jo 50 vuotta ja itse sekä tuntemani naiset ovat eläneet hyvinkin villejä elämänvaiheita. Varattuihin ei ole koskettu,
Moni pitkässä suhteessa ikänsä ollut on hyvin sinisilmäinen oman kumppanin suhteen ja siihen miten kumppani toimii yöelämässä tai somessa. Varatut vonkaa paljon!
Vierailija kirjoitti:
Koska miehet vaan on vieteltävissä, uskon että ihan jokainen. Siksi toivoisi ettie sinkut vie perheen isejä ja tuvoa yhdne illan jutulla hyvää perhe-elämää. Toisin kuin luullaan niin suhteessa ei tarvii olla mitään vikaa etät mies pettää. Niin vaan käy kun oikea hupakko osuu kohdalla. Toivottavasti kukaan ei ole niin naiivi että luulee etteikö oma mies pettäisi. Nuorena helposti niin luullaan kun ei vielä kokemusta elämästä. Ikävä kyllä totuus on toinen.
Tässä näette esimerkin aivan hellvetin tyhmästä naisesta.
Just tuollaisia tosi tyhmiä ne naiset ovat, jotka syyttävät miehensä petoksista jotain toista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs sit kun vaimo(kin) on halukas ja miellyttämisenhaluinen, ei ikinä kieltäydy, ei nalkuta, pitää hyvänä ja miehellä on aina ruoka valmiina ja vaatteet puhtaana koska nainen huolehtii?
Selitätkö?
Tuttuus, tylsyys. Uusi nainen on uusi, jännä.