Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset syyttävät toista naista kun mies pettää?

Vierailija
03.08.2021 |

Näitä tapauksia on ollut muutamia omassa tuttavapiirissäni. Mies on siis narahtanut pettämisestä ja petetyn naisen mielestä suurin syyllinen on aina se toinen nainen - vaikka tämä olisi ollut sinkku. En ymmärrä moista ajattelumaailmaa, ikään kuin kavala syöjätär olisi vietellyt täysin syyttömän miespolon, joka on ainoastaan ollut uhri tilanteessa.

Kommentit (292)

Vierailija
81/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset luulevat olevansa täydellisiä. Syy ei ole ikinä itsessään. Helpompaa syytellä miehiä tai muita naisia kuin myöntää, että syy on itsessään.

Näin taas miehet mukavasti laittavat miehen törkeän käytöksen sen petetyn naisen syyksi. Täälläkin on jo monta tällaista kommenttia. Kun se ilkeä nainen ei ole kotona palvellut tarpeeksi, tehnyt kaikkea henkistä ja emotionaalista työtä miehen puolesta eikä suostunut kaikkeen mitä mies kehtaa pyytää.

Mutta miksi ihmeessä miesv*ha on niin yleistä nykyään? :D Siinäpä teille miehille aivan mahdoton looginen päättelytehtävä.

Vierailija
82/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen samaa, olen huonossa suhteessa ja olen pettänyt monestikkin, todella monesti. Lähes joka kerta nainen miettii ensimmäisenä ettei halua vihaista naista kimppuunsa, siis miksi ihmeessä vihaisen naisen kimppuunsa? Munhan se ongelma on. Samoin en ymmärrä niitä naisia jotka yrittävät käräyttää naistenhuoneella perheellisiä isiä, siis ajatteletteko ollenkaan kenen elämä siinä särkyy? Todennäköisesti mies ei korkealta putoa, koska syy pettämiseen löytyy aina kumppanista tavalla tai toisella, mutta lapsilta lähtee se yhteinen turvallinen koti jossa on kuitenkin ollut hyvä olla ja he ovat täysin syyttömiä mihinkään. Mies 36v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on yllättävän paljon niitä naisia, jotka saa kicksit siitä että saa vampattua varatun miehen.

Tämä pitää paikkansa.

Kaikki naiset boostaavat itsetuntoaan flirttailemalla varattujen kanssa. Osa on valmiita menemään pidemmälle.

Sama ajatus kuin urheilukalastuksessa: catch and release.

No eivät kyllä tee kaikki naiset noin, kun ei se meidän itsetunto nyt vaan teistä miehistä riipu vaikka kuinka haluaisitte :D

Vierailija
84/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin voimaantuneita ja tukee toisiaan.

Vierailija
85/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska nainen voi saada miehen kuin miehen. Ei mies pysty vastustamaan tarjolla olevaa naista. Siksi naisilla on tässä suurempi vastuu. Ja hiljaisestihan onkin sovittu herrasnaissääntöjä, ettei kaverin tms. miestä ole soveliasta ottaa. 

Miksi miestä syytetään jos lyö naista vaikka nainen olisi lyönyt ensin? Koska naisen iskulla on aika vaikea vahingoittaa miestä, mutta miehen isku voi olla aika pahakin naista vastaan. Johtuen luonnollisista voima- ja kokoeroista. Siksi onkin hiljaisesti sovittu herrasmiessääntöjä, ettei naista lyödä. Naista lyövä mies saa suurta halveksuntaa osakseen. Näin jo silloin kun miesten keskinäistä nyrkkeilyä nyt ei niin pahana pidetty. 

Johan nyt. Ettei normaali mies kykene mitenkään vastustamaan tarjolla olevaa re...ää. ?!? Takuulla pystyy! Miehet oikeuttavat itselleen ja toisille, " että en se mä halunnut, toi vehje se vaan mua vie...". Aikuinen mies hallitsee aivoillaan, ei p.....a. Tosin myönnän, että on niitä ikuisesti keskenkasvuisia ukkoja, jotka tunkevat joka reikään, kunnes ei enää eteen ota. Puheet näillä silti säilyvät entisellään. Mutta tietysti normaalisti kehittynyt mies oksansa pöksyissä osaa tarvittaettasi pitää.

Vierailija
86/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinkku muka on syytön, ehkä "rikos" on lievempi kuin parisuhteessa olevan miehen, mutta ei se kyllä ole mitenkään viatonta jos alkaa naimisissa olevan kanssa olemaan ja tietää tekevänsä siten vahinkoa toisen perheelle johon saattaa myös kuulua lapsiakin. Tietenkin mies on pahempi syyllinen. Sitten tietenkin jos miestä aletaan pitää uhrina  ja pelkästään naista syyllisenä niin mennään metsään

Samaa mieltä. Molemmat osapuolet vastuussa omalta osaltaan tapahtuneesta. 

Kyllä minäkin alan taipua sille kannalle, että molemmat ovat syypäitä. Ja puupäitä🌲.

Ainoa poikkeus tietenkin ne naiset, jotka eivät itsekään tiedä miehen olevan varattu. Vähän kyllä ihmettelen sellaisiakin naisia, koska itse en koskaan suostu sänkyhommiin ennen kuin olen ottanut paljon selvää miehestä, esimerkiksi käymällä hänen kodissaan ja tsekkaamalla perhesuhteet, kaverit ja kaikki.

En koskaan usko pelkästään siihen mitä miehet selittää.

Ainahan se pitää kertoa lähes ensimmäisenä että on varattu, ei todellakaan voi salata. Esim mulla on nyt juttua 7 eri tinder naisen kanssa ja kaikki tietävät että olen varattu ja kaikille se on ihan ok. He myös tietävät hyvinkin paljon asioita perheestäni, eikä ole mitään ongelmia Mies 36v

Vierailija
87/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lihottaa itsensä muodottomaksi läskiksi, niin se ei ole haluttava missäään mielessä.

Mun tapauksessa olen reilusti vaimoa vanhempi ja lihavampi (vaimo S-kokoa, minä XL). Ei tosin tiedä meidän touhuista. Mies arvelee, että vaimo syyttäisi vain häntä, mutta enpä usko...

Aika useat miehet tykkää kun läskeiltä saa varmasti ja kilpailevat sillä kuka on pannut läskeintä ja ruminta.

Siinähän se tulikin, en "anna" kenellekään vaan saan itse, yleensä monta kertaa. :) Luulen että miehet pitävät naisista, jotka aidosti nauttivat monipuolisesta seksistä. Ehkä se hoikka vaimo on hapan pihtaaja.

Ainahan se kotona oleva vaimo on pihtari. Ja jos ei ole pihtari, on jotain muuta pielessä. Ei ota suihin, ei anna anaalia, näitähän kuulee usein esimerkkinä😆. Ja sitten se nalkuttaa tietenkin ja lihoo ja vanhenee. Kyllä syitä löytyy aina.

Mutta miksei kukaan kerro syytä sille ettei mies halua EROTA? Jos kerran se vaimo on niin kauhea ja kaikkea.

Vierailija
88/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska nainen voi saada miehen kuin miehen. Ei mies pysty vastustamaan tarjolla olevaa naista. Siksi naisilla on tässä suurempi vastuu. Ja hiljaisestihan onkin sovittu herrasnaissääntöjä, ettei kaverin tms. miestä ole soveliasta ottaa. 

Miksi miestä syytetään jos lyö naista vaikka nainen olisi lyönyt ensin? Koska naisen iskulla on aika vaikea vahingoittaa miestä, mutta miehen isku voi olla aika pahakin naista vastaan. Johtuen luonnollisista voima- ja kokoeroista. Siksi onkin hiljaisesti sovittu herrasmiessääntöjä, ettei naista lyödä. Naista lyövä mies saa suurta halveksuntaa osakseen. Näin jo silloin kun miesten keskinäistä nyrkkeilyä nyt ei niin pahana pidetty. 

Johan nyt. Ettei normaali mies kykene mitenkään vastustamaan tarjolla olevaa re...ää. ?!? Takuulla pystyy! Miehet oikeuttavat itselleen ja toisille, " että en se mä halunnut, toi vehje se vaan mua vie...". Aikuinen mies hallitsee aivoillaan, ei p.....a. Tosin myönnän, että on niitä ikuisesti keskenkasvuisia ukkoja, jotka tunkevat joka reikään, kunnes ei enää eteen ota. Puheet näillä silti säilyvät entisellään. Mutta tietysti normaalisti kehittynyt mies oksansa pöksyissä osaa tarvittaettasi pitää.

Aika paksusti ajateltu että nainen voi saada miehen kuin miehen, mutta mies ei voi vastustaa tarjolla olevaa naista. Ei todellakaan mene noin. Mulla ainakin on just sen verran hyvin kysyntää että ei harmita ollenkaan jos nainen antaa pakit, koska se ei ole ainoa tarjolla oleva, eikä kaikkia tarjolla olevia todellakaan ehdi kokeilla. Sais käydä monta kertaa viikossa panemassa eri naista. Mies 36v

Vierailija
89/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä suuttusin sille toiselle naiselle taimiehelle, jos omisimies, ja myös omalle puolisolleni. Kaikissa vika.

Vierailija
90/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lihottaa itsensä muodottomaksi läskiksi, niin se ei ole haluttava missäään mielessä.

Mun tapauksessa olen reilusti vaimoa vanhempi ja lihavampi (vaimo S-kokoa, minä XL). Ei tosin tiedä meidän touhuista. Mies arvelee, että vaimo syyttäisi vain häntä, mutta enpä usko...

Aika useat miehet tykkää kun läskeiltä saa varmasti ja kilpailevat sillä kuka on pannut läskeintä ja ruminta.

Siinähän se tulikin, en "anna" kenellekään vaan saan itse, yleensä monta kertaa. :) Luulen että miehet pitävät naisista, jotka aidosti nauttivat monipuolisesta seksistä. Ehkä se hoikka vaimo on hapan pihtaaja.

Aivan sama onko se hoikka vai Läski jos seksi ei kiinnosta joka viikkokaan, vaikka itse suoraan miehenä sanoo että haluaa joka päivä, niin peilistä löytyy se syy jos ihmettelette miks mies pettää... Lopulta se kovin hoikka ei todellakaan ole se paras panokaan jota kannattaa etsiä. Mies 36v

Vierailija
91/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toista naista ei saisi syyttää? Eiväthän hekään välitä itselleen tuntemattomien tyttöystävien/vaimojen mahdollisesta satuttamisesta. Mikä tarve toisilla naisilla on valkopestä itseään ja omia tekojaan?

Mutta otsikon kysymykseen vastaten, luulisin sen olevan coping-keino itsesyytöksiä vastaan. Petettynä saattaa alkaa syyttää itseään omasta huonoudestaan ("eihän kumppanini pettäisi minua jos olisin hyvä"), tai epäonnistuneesta kumppanivalinnastaan ja koska sellainen on tosi raskasta, niin mieluummin kieltää asian kohdistamalla vihan ulkopuoliseen.

Vierailija
92/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä menee siihen optimistisuusharhaan, joka on ihmisen selviytymisen edellytys. Jos tunnustat, että lapses isä on se suurin syypää, koko menneisyys tahraantuu: Oliko se kaikki yhteinen valhetta? Olinko idiootin kanssa? Ja vielä: Voiko rakkain ihminen tehdä näin rikkomalla lupaukset ja särkemällä sydämen, ja jos voi, niin mitä pahuutta ventovieraat voivat vielä tehdä?

Ja jos antaa periksi sille että kyllä, mies on se suuri syyllinen, niin todennäköisesti pettymys on niin kova että rikkoutuu myös kaikki usko ihmissuhteisiin.

93/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt olen kuitenkin se lihavin osapuoli. Ei se voi johtua näistä mitoista. Olen vähän kuin Madelinen ukko, mutta nainen tietenkin. Leuassa pari karvaakin kasvaa.

Mies, jota tapaisen omistaa simsakan vaimon ja pari lapsukaistakin.

Vierailija
94/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin syynä on se kotona pihtaava vaimo, joka ei edes yritä hakeutua tilanteisiin jossa seksiä olisi, näin pyynnöstäni huolimatta. Jos kumppani haluaa seksiä päivittäin ja toinen osapuoli ei innostu kuin pari kertaa kuukaudessa, niin voitte olla varmoja siitä että pettää. Mutta jos sitä on päivittäin niin ei petä, koska vaikka oon pettänyt noin 20 eri naisen kanssa, niin jostain syystä aina se oma vaimo tuntuu paremmalta.

Vierailija
95/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla ainakin syynä on se kotona pihtaava vaimo, joka ei edes yritä hakeutua tilanteisiin jossa seksiä olisi, näin pyynnöstäni huolimatta. Jos kumppani haluaa seksiä päivittäin ja toinen osapuoli ei innostu kuin pari kertaa kuukaudessa, niin voitte olla varmoja siitä että pettää. Mutta jos sitä on päivittäin niin ei petä, koska vaikka oon pettänyt noin 20 eri naisen kanssa, niin jostain syystä aina se oma vaimo tuntuu paremmalta.

Ei, ei silti mikään oikeuta loukkaamaan kumppania pettämällä. Sanokaa nyt miehet ihan oikeasti miksi ette uskalla vain erota

Vierailija
96/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mies, mutta tietenkään ne ei eroa lasten takia. Ja yhteisen kodin ym. Miksi pitäisi hajottaa periaatteessa ihan toimiva kuvio jos voi pettää niin ettei puoliso saa ikinä tietää? Ei todellakaan kaikki miehet petä koska puolisossa on jotain vikaa vaan koska tulee tilaisuus kohdalle ja koska voi.

Vierailija
97/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen samaa, olen huonossa suhteessa ja olen pettänyt monestikkin, todella monesti. Lähes joka kerta nainen miettii ensimmäisenä ettei halua vihaista naista kimppuunsa, siis miksi ihmeessä vihaisen naisen kimppuunsa? Munhan se ongelma on. Samoin en ymmärrä niitä naisia jotka yrittävät käräyttää naistenhuoneella perheellisiä isiä, siis ajatteletteko ollenkaan kenen elämä siinä särkyy? Todennäköisesti mies ei korkealta putoa, koska syy pettämiseen löytyy aina kumppanista tavalla tai toisella, mutta lapsilta lähtee se yhteinen turvallinen koti jossa on kuitenkin ollut hyvä olla ja he ovat täysin syyttömiä mihinkään. Mies 36v

Niin, se sinun oma sikamaisuutesi ei tässä ole mitenkään omaa syytäsi ja pilaa sitä muidenkin elämää? :D Naisten syytä kaikki! Kun et sinä vain miehenä VOI olla normaali ja olla pettämättä kun on se penis.

Vierailija
98/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi varattuun mieheen. Eli jos toinen nainen piirittää varattua miestä tämän tietäen, on vika minusta suuresti toisessa naisessa. Jos ei vaikka työkaveri ymmärrä kunnioittaa toisen suhdetta, on se kurjaa. Lähennytään ja puhutaan syvällisesti. Ja sitten voikin hutsahtava iskeä kyntensä kiinni vaikka humalassa jos ei muuten onnaa. Ihastumisia on pitkissä suhteissa(itse kyllä yhden miehen nainen). Kunnioitus toisten parisuhdetta kohtaan puuttuu, tuijotetaan omaa napaa ja tuhotaan vaikka toisen suhde kunhan itse saisi haluamansa.

Vierailija
99/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei silti mikään oikeuta loukkaamaan kumppania pettämällä. Sanokaa nyt miehet ihan oikeasti miksi ette uskalla vain erota

Miehet yrittävät sekä syödä että säästää kakun!

Vierailija
100/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska toinen nainen mahdollistaa pettämisen. Harvemmin miehet keskenään pettää. Eli toinen nainen on susi.

Toinen nainen mahdollistaa pettämisen? Onko mies mielestäsi siis täysin tahdoton ja noin vain vietävissä? Että miestä pitäisi jatkuvasti vahtia pahanteosta kuin vähäjärkistä?

Mun mielestä petturimies on ainoa syyllinen. Vaimo voi toimillaan ajaa miestään pettämään. Se toinen, vapaa nainen ei syyllisty mihinkään.

Kyllä siinä kolme syyllistä on, "vapaan" naisen arvot ihan perseestä, jos tietää, että ukko pettää ja vielä syvemmältä ne arvot kaivetaan, jos lapsia siellä kotona - vapaa nainen on vapaa kieltäytymään, heillä on mahdollisuus valita.739

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän