Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset syyttävät toista naista kun mies pettää?

Vierailija
03.08.2021 |

Näitä tapauksia on ollut muutamia omassa tuttavapiirissäni. Mies on siis narahtanut pettämisestä ja petetyn naisen mielestä suurin syyllinen on aina se toinen nainen - vaikka tämä olisi ollut sinkku. En ymmärrä moista ajattelumaailmaa, ikään kuin kavala syöjätär olisi vietellyt täysin syyttömän miespolon, joka on ainoastaan ollut uhri tilanteessa.

Kommentit (292)

Vierailija
1/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Avioero, ota rahat ja juokse toimisi kohdallani parhaiten. Mies jäisi ikävöimään suurinta rakkauttaan, rahaa.

Vierailija
2/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lähinnä keino pitää illuusiota omasta parisuhteesta yllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen ei uskalla syyttää miestään. Haluaa edelleen miestä, vaikka mies on tuikannut jotakuta. Helpompi syyttää tuntematonta kuin läheistä. Todella outoa.

Rakas, läheinen pettänyt ja suutun jollekin ihan muulle ihmiselle.

Vierailija
4/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on yllättävän paljon niitä naisia, jotka saa kicksit siitä että saa vampattua varatun miehen.

Vierailija
5/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska toinen nainen mahdollistaa pettämisen. Harvemmin miehet keskenään pettää. Eli toinen nainen on susi.

Vierailija
6/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies pettää, mutta viha kohdistetaan ohi kulkeneeseen naiseen.

Vierailija
7/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä syyllisten metsästämistä ylipäätään. Ei parisuhdetta syyttelemällä ainakaan pelasteta. No, ehkäpä ahdistava ilmapiiri on se, joka ajoi pettämään alunperinkin.

Vierailija
8/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kauan sitten, parikymppisenä sinkkuna suhde naimisissa olevaan varattuun mieheen, joka eli ulospäin kiiltokuvaelämää perheensä kanssa. Mies teki kaikki aloitteet, itse menin seikkailunhaluisena vain mukaan suhteeseen (en kaipaa yli 15 vuoden jälkeen moralisointia tästä). Tiedän, että jos oltaisiin jääty kiinni, mä olisin vaimon ja sen kavereiden mielestä ollut suurin syyllinen.

Vierailija
9/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset syyttää miestä omasta pettämisestä. Molemmissa vastaus on että helppo syyttää muita kun oman peilikuvan tekemiä virheitä ei suostuta tunnustaan

Vierailija
10/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska toinen nainen imahdollistaa pettämisen. Harvemmin miehet keskenään pettää. Eli toinen nainen on susi.

Tämä. Se oma kulta mussukka ei ole susi. Ne pahat toiset naiset tulevat ja vievät viattoman tai ainakin syyntakeettoman miehen. Eihän se mies ole luvannut uskollisuutta ja vannonut rakkautta ja ... eikun

Vierailija
11/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen logiikka on outoa. Syyttävät myös miestä, silloin kun mies ei ole pettänyt. Ehkä tasapuolisuuden vuoksi.

Vierailija
12/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta kokemuksesta: ei ole helppoa myöntää itselleen, että se oma rakas onkin ihan kusipää, helpompi syyttää toista. lopulta kuitenkin usein ymmärtää miten asia oikeasti on.

Vierailija
13/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska toinen nainen imahdollistaa pettämisen. Harvemmin miehet keskenään pettää. Eli toinen nainen on susi.

Tämä. Se oma kulta mussukka ei ole susi. Ne pahat toiset naiset tulevat ja vievät viattoman tai ainakin syyntakeettoman miehen. Eihän se mies ole luvannut uskollisuutta ja vannonut rakkautta ja ... eikun

Tai nainen on ainakin ENEMMÄN syyllinen, koska on jokin salaperäinen, kansaivälinen naisten keskinäinen tukiverkosto, jota ei saa rikkoa

Vierailija
14/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset luulevat olevansa täydellisiä. Syy ei ole ikinä itsessään. Helpompaa syytellä miehiä tai muita naisia kuin myöntää, että syy on itsessään.

Vierailija
15/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös jonkinlainen henkinen suojautumiskeino haukkua toista naista, jos tämä on itseä kauniimpi/nuorempi/hoikempi/tms.

Entä jos on itseä rumempi/vanhempi/lihavampi/tms? Silloin ei saa haukkua?

Vierailija
16/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä rakastuneena suojelee aina sitä omaa äijänketkuaan vaikka se olisi mitä töppäillyt. Mutta kyllä jossain vaiheessa, varsinkin jos onnistuu ottamaan etäisyyttä siihen omaan kultsipuppeliin alkaa järki voittamaan tunteet.

Vierailija
17/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ikinä syyttänyt toista naista.

Sain sivukautta tietää exän pettämisestä ja toisesta naisesta. Kysyin ensin exältä ja kiiisti kaiken. Otin yhteyttä naiseen ja seuraavana päivänä istuttiin naisen kanssa saman pöydän ääressä ihan ystävällisissä väleissä ja pidettiin hauskaa kun kumpikin vedätti miestä ettei kumpikaan tiedä toisistaan tai miehen pettämisestä mitään. Mies kiemurteli ja oli tuskainen kun ei tiennyt kuka tietää ja mitä tietää, ai että :)

Mutta ei sitä halua varmaan ikinä myöntää itselleen, että oma rakas ja luotettu haluaa ehdointahdoin satuttaa ja pettää. Ei sitä halua uskoa. Kai se on helpompi uskotella että oma kumppani on ihan viaton uhri eikä aktiivinen tekijä pettämisessä.

Vierailija
18/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä voin sanoa, että ei se aina noin ole. Tammikuusta kesäkuuhun hengasin naisen kanssa täysin tietämättä, että hän oli suhteessa. Kävin nusasee päivällä ja mies tuli kysymään kukas olet. En aluksi edes tajunnut, että puhuu minulle. Olin rapun edessä tän naisen kanssa. Otin pyöräni ja sanoi uudelleen. Olin??. Jo mä oon ollu 4v tän naisen kanssa kimpassa. En edelleekään tajunnut. Kysin siltä äijältä, että puhutko mulle vai oletko siis poliisi. Olin täysin hämmentyynenä. Sit tämä hieno nainen sanoi ääneen ettei tiedä kuka MINÄ olen. Olin mitä veeetua. Sanoin sille miehelle, että aijaa, mutta muijas oli sinkku. Eikä näköjään olekaan. Se ukko syytti mua kaikesta. Kiehu ja raivosi. Sanoin sille, että miten voit syyttää mua jos toinen on sinkkuna ja tammikuusta asti ollaan touhuiltu. Joo veit mun naisen pokkana. En vienyt. En tiennyt. Mutta haukku mut suhteenrikkojaksi ja muita ylentäviä sanoja. Silti ne ei ole eronnut ilmeisesti. Naiselle laitoin viestin mitä tää on voitko selittää. Ei selittänyt vaan laittoi estot. Olin ok ja olen siis syyllinen.

Vierailija
19/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinkku muka on syytön, ehkä "rikos" on lievempi kuin parisuhteessa olevan miehen, mutta ei se kyllä ole mitenkään viatonta jos alkaa naimisissa olevan kanssa olemaan ja tietää tekevänsä siten vahinkoa toisen perheelle johon saattaa myös kuulua lapsiakin. Tietenkin mies on pahempi syyllinen. Sitten tietenkin jos miestä aletaan pitää uhrina  ja pelkästään naista syyllisenä niin mennään metsään

Vierailija
20/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on yllättävän paljon niitä naisia, jotka saa kicksit siitä että saa vampattua varatun miehen.

😂

Kuuleppa kun se sun ukkosi tyrkyttää kapakassa itseään kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi