Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset syyttävät toista naista kun mies pettää?

Vierailija
03.08.2021 |

Näitä tapauksia on ollut muutamia omassa tuttavapiirissäni. Mies on siis narahtanut pettämisestä ja petetyn naisen mielestä suurin syyllinen on aina se toinen nainen - vaikka tämä olisi ollut sinkku. En ymmärrä moista ajattelumaailmaa, ikään kuin kavala syöjätär olisi vietellyt täysin syyttömän miespolon, joka on ainoastaan ollut uhri tilanteessa.

Kommentit (292)

Vierailija
41/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisessä syyllisiä on kaksi. Se joka pettää, se jonka kanssa petetään. Itse en ole koskaan pettänyt ketään. Mielestäni se on raukkamaista. Minua on kyllä petetty ja sen vuoksi on myös erottu. En ymmärrä naisia, jotka haluavat olla jakorasiana varatulle miehelle. Onko heillä huono itsetunto vai mistä on kyse?

Kun olin sinkku, varatut miehet lähestyivät minua baarissa. Sanoin heille, että sitten kun olet vapaa voidaan tavata. En voisi koskaan olla kolmas pyörä enkä myöskään halua rikkoa kenenkään liittoa. Itsellä on korkea moraali, on paljon naisia jotka ovat raukkamaisia ja roikkuvat epätoivoisesti miesten lahkeissa, ilmeisesti sinkkumiehet eivät heistä kiinnostu niin sitten pitää viedä varattuja miehiä. Minusta jotenkin noloa.

Minulla oli yksi ystävätär, joka teki tätä, eli oli varattujen miesten kanssa. Sanoin kyllä hänelle siitä, että ei hyvä juttu. En tiedä miksi teki tällaista. Hänellä oli kyllä jossain määrin huono itsetunto. Ei kunnioittanut itseään.

Lisäksi tuollainen käytös saattaa olla vaarallista, koska kaikki petetyt eivät ole välttämättä kovin ymmärtäväisiä asian suhteen, ehkä senkin jännitys on osasyynä ja kiihottaa joitakin

Vierailija
42/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on yllättävän paljon niitä naisia, jotka saa kicksit siitä että saa vampattua varatun miehen.

😂

Kuuleppa kun se sun ukkosi tyrkyttää kapakassa itseään kaikille.

Tämä. Asun pikkukaupungissa ja olen sinkku. Kun menemme tyttöjen kanssa viihteelle ukkomiehet pörrää ympärillä, eipä ole tarvinnut juomiani ostaa vuosiin, kyllä ne tiedän ukot ne kustantaa, samoin syömiset. Sit ne jätetään nuolemaan näppejään ja niille nauretaan. 😂

Itsekin harrastin tota nuorena. Ei ole mikään saavutus naiselle hommata ukkomies. Deittipalstatkin on täynnä niitä tyrkyttämässä itseään.

Firman piikkiin ne juomat laitetaan. Ainakin meillä otetaan firman luottokortti kun lähdetään baarikierrokselle. Kululaskuun sitten kirjoitetaan asiakastapaaminen jollekin "potentiaaliselle" asiakkaalle. Menee aina lävitse, kunhan tekee muuten hyvää tulosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin syypää miehen pettämiseen on se toinen nainen. Eihän oma kultamussukka kävisi vieraissa, ellei se petollinen nainen häntä viettelisi. Näinhän se ihan varmasti menee. 

Minua kuitennii vähän naurattaa!!

Vierailija
44/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lihottaa itsensä muodottomaksi läskiksi, niin se ei ole haluttava missäään mielessä.

Mun tapauksessa olen reilusti vaimoa vanhempi ja lihavampi (vaimo S-kokoa, minä XL). Ei tosin tiedä meidän touhuista. Mies arvelee, että vaimo syyttäisi vain häntä, mutta enpä usko...

Vierailija
45/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin asian johtuvan siitä, että vihaa on vaikeampi kohdistaa rakkaaseen henkilöön. On helpompi inhota sitä mahdollisesti jopa täysin tuntematonta henkilöä.

Minua petettiin edellisessä suhteessa ja muistan kyllä tunteneena vihaa ns. toista naista kohtaan. Järki sanoi, että mies on syyllinen, koska hän oli parisuhteessa ja nainen oli sinkku. Mutta varsinkin alun shokkivaiheessa koin suurta inhoa tätä naista kohtaan. Kun toinen pettää, ei ne omat tunteet katoa puolisoa kohtaan heti. Voi olla vaikea kestää se tosiasia, että toinen on loukannut niin pahasti. Tosin koin kyllä vihaa alusta saakka miestäkin kohtaan.

Vierailija
46/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisen suurin syy on ensimmäinen nainen. Jos kaikki olisi parisuhteessa hyvin, niin mies ei petä.

No syitähän pettämiselle löytyy aina. Ihan samalla tavalla kuin alkoholisti sanoo ensin naisettomuutta syyksi miksi juo ja sitten kun nainen on saatu, on taas naisen syy kun mies juo..

Ei ole täydellistä parisuhdetta. Jos ei hyväksy sitä, on parempi erota ja pysyä sinkkuna. Ei kaikkia ole tarkoitettukaan parisuhteisiin, eikä se ole mikään pakollisuus jossa joutuu lusimaan vastentahtoisesti.

Vierailija
47/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisessä syyllisiä on kaksi. Se joka pettää, se jonka kanssa petetään. Itse en ole koskaan pettänyt ketään. Mielestäni se on raukkamaista. Minua on kyllä petetty ja sen vuoksi on myös erottu. En ymmärrä naisia, jotka haluavat olla jakorasiana varatulle miehelle. Onko heillä huono itsetunto vai mistä on kyse?

Kun olin sinkku, varatut miehet lähestyivät minua baarissa. Sanoin heille, että sitten kun olet vapaa voidaan tavata. En voisi koskaan olla kolmas pyörä enkä myöskään halua rikkoa kenenkään liittoa. Itsellä on korkea moraali, on paljon naisia jotka ovat raukkamaisia ja roikkuvat epätoivoisesti miesten lahkeissa, ilmeisesti sinkkumiehet eivät heistä kiinnostu niin sitten pitää viedä varattuja miehiä. Minusta jotenkin noloa.

Minulla oli yksi ystävätär, joka teki tätä, eli oli varattujen miesten kanssa. Sanoin kyllä hänelle siitä, että ei hyvä juttu. En tiedä miksi teki tällaista. Hänellä oli kyllä jossain määrin huono itsetunto. Ei kunnioittanut itseään.

Kahdessa lauseessa todetaan, että MOLEMMAT ovat syyllisiä ja sitten käytetään kolme kappaletta naisen haukkumiseen. Kuten sanottu, jotenkin kummasti naiset ovat ENEMMÄN syyllisiä. Mihin se mies taas unohtui.

Vierailija
48/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi40+ :D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lihottaa itsensä muodottomaksi läskiksi, niin se ei ole haluttava missäään mielessä.

Jännästi ne kotona olleet hoikemmat naiset (avovaimot) ei kiinnostaneet vaan nimenomaan minun luonani pantiin tuntikaupalla. No, kyllä me juteltiinkin. Toinen harrasti tätä pari vuotta, parinkin suhteensa ajan, toinen taas muutaman vuoden kunnes erosi vuokseni pitkästä suhteesta.

Reikä kun reikä kelpaa suurimmalle osalle miehistä.

Vierailija
49/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisessa suhteessa ei petetä.

Vierailija
50/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väittäisin asian johtuvan siitä, että vihaa on vaikeampi kohdistaa rakkaaseen henkilöön. On helpompi inhota sitä mahdollisesti jopa täysin tuntematonta henkilöä.

Minua petettiin edellisessä suhteessa ja muistan kyllä tunteneena vihaa ns. toista naista kohtaan. Järki sanoi, että mies on syyllinen, koska hän oli parisuhteessa ja nainen oli sinkku. Mutta varsinkin alun shokkivaiheessa koin suurta inhoa tätä naista kohtaan. Kun toinen pettää, ei ne omat tunteet katoa puolisoa kohtaan heti. Voi olla vaikea kestää se tosiasia, että toinen on loukannut niin pahasti. Tosin koin kyllä vihaa alusta saakka miestäkin kohtaan.

Se on vähän sama asia kuin lastenkin kanssa. Usein vanhemmat asettuvat sen oman lapsen puolelle vaikka lapsi olisikin toiminut väärin. Kun ei MEIDÄN PIKKU PILTTI tekisi koskaan sellaista, hän on viaton.

Tämän takia itse teen aina miesten kanssa niin, että jos ne töpeksii jollain tavalla, otan etäisyyttä. Menen vaikka mökillä tai äidin luokse muutamaksi päiväksi. Koitan saada sitä rakkauspöllyä pois silmiltäni, jotta pystyn tekemään järkeviä päätöksiä.

Vierailija
51/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolisoni jäisi kiinni pettämisestä, raivoani riittäisi aivan taatusti kyllä molemmille, miehelleni ja sille toiselle naiselle.

Tarpeeksi elämää nähneenä ymmärrän kyllä, ettei jokainen toinen nainen tiedä olevansa toinen nainen ja toisin päin, mutta perinteisempi tarina on kuitenkin se, että se toinen viettelee aivan tarkoituksella ja toinen, oli naimisissa tai sinkku, lähtee siihen mukaan tietäen täsmälleen, onko se toinen varattu vai ei. Jokaisella on siinä hetkessä valinta: petänkö vai ei? Mahdollistanko pettämisen vai en? Päätin vuosia sitten, etten petä puolisoani missään tilanteessa tai missään olosuhteissa. Jos tuntuu, etten enää halua olla hänen kanssaan, eroan ensin ja vasta sitten pohdin muita ihmissuhteita.

Olen nähnyt läheltä, mitä pettäminen saa aikaan. Hyvä ystäväni oli vuosia palasina, kun kihlattu jäi kiinni pettämisestä useaan otteeseen saman naisen kanssa. Mitään kunnon syytä mies ei osannut sanoa, sillä miehen mielestä parisuhteessa ei mitään vikaan ollut. Parin vuoden päästä tuo ystäväni ex meni naimisiin sen naisen kanssa, jonka kanssa petti ystävääni. Ystäväni oli taas meni naimisiin ns. turvallisen valinnan kanssa, eikä se liitto kestänyt.

Vierailija
52/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä voin sanoa, että ei se aina noin ole. Tammikuusta kesäkuuhun hengasin naisen kanssa täysin tietämättä, että hän oli suhteessa. Kävin nusasee päivällä ja mies tuli kysymään kukas olet. En aluksi edes tajunnut, että puhuu minulle. Olin rapun edessä tän naisen kanssa. Otin pyöräni ja sanoi uudelleen. Olin??. Jo mä oon ollu 4v tän naisen kanssa kimpassa. En edelleekään tajunnut. Kysin siltä äijältä, että puhutko mulle vai oletko siis poliisi. Olin täysin hämmentyynenä. Sit tämä hieno nainen sanoi ääneen ettei tiedä kuka MINÄ olen. Olin mitä veeetua. Sanoin sille miehelle, että aijaa, mutta muijas oli sinkku. Eikä näköjään olekaan. Se ukko syytti mua kaikesta. Kiehu ja raivosi. Sanoin sille, että miten voit syyttää mua jos toinen on sinkkuna ja tammikuusta asti ollaan touhuiltu. Joo veit mun naisen pokkana. En vienyt. En tiennyt. Mutta haukku mut suhteenrikkojaksi ja muita ylentäviä sanoja. Silti ne ei ole eronnut ilmeisesti. Naiselle laitoin viestin mitä tää on voitko selittää. Ei selittänyt vaan laittoi estot. Olin ok ja olen siis syyllinen.

Pettäjillä on päässä jotain häikkää. Tarkoitan erityisesti niitä jotka eivät jätä sitä yhteen kertaan ja tunnusta sekä kadu aidosti. Narsisti rysän päältä käryttyään tai valehdeltuaan ei kerta kaikkiaan voi tunnustaa..

Vierailija
53/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on yllättävän paljon niitä naisia, jotka saa kicksit siitä että saa vampattua varatun miehen.

Mitä sitten? MIES tekee ihan itse sen päätöksen, lähteekö tähän mukaan vai ei. Ei mene tuo selitys läpi. Mies / nainen on täysin yksin vastuussa omasta valinnastaan lähteä pettämään, kukaan ei siihen pakota tai johdattele.

Vierailija
54/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tämä tullut moneen kertaan, omaa rakasta jos pitäisi mulkerona kyseenalaistaisi myös oman kykynsä ihmistuntemukseen yms., olisi isompi shokki. Empatiaa on läheisiin ihmisiin enemmän kuin vieraisiin. Vieraita kohtaan kaikki voi olla todella mustavalkoista ja yksinkertaista helpommin.

Vierailija
55/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen pettää?

Onko palstan naisulien mielestä silloinKIN syy miehessä?

Nainen on tietysti syyllinen, jos pettää liitossa/suhteessa ja mies on sinkku. Jos sekä nainen että mies ovat varattuja, molemmat pettävät.

Vierailija
56/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Tämä. Asun pikkukaupungissa ja olen sinkku. Kun menemme tyttöjen kanssa viihteelle ukkomiehet pörrää ympärillä, eipä ole tarvinnut juomiani ostaa vuosiin, kyllä ne tiedän ukot ne kustantaa, samoin syömiset. Sit ne jätetään nuolemaan näppejään ja niille nauretaan. 😂

Itsekin harrastin tota nuorena. Ei ole mikään saavutus naiselle hommata ukkomies. Deittipalstatkin on täynnä niitä tyrkyttämässä itseään.

Firman piikkiin ne juomat laitetaan. Ainakin meillä otetaan firman luottokortti kun lähdetään baarikierrokselle. Kululaskuun sitten kirjoitetaan asiakastapaaminen jollekin "potentiaaliselle" asiakkaalle. Menee aina lävitse, kunhan tekee muuten hyvää tulosta.

Höpö höpö. Nykyään firmoissa on tiukka kontrolli kortin käytön suhteen, kuitit pitää olla kaikesta. Et sinä aamu kolmelta missään asiakastapaamisessa ole. Vai oletko sinä valtion leivissä jossain suojatyöpaikassa?

Vierailija
57/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Jotenkaan ei yllätä, että epäluotettava aviomies on myös epäluotettava työntekijä.

Vierailija
58/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinkku muka on syytön, ehkä "rikos" on lievempi kuin parisuhteessa olevan miehen, mutta ei se kyllä ole mitenkään viatonta jos alkaa naimisissa olevan kanssa olemaan ja tietää tekevänsä siten vahinkoa toisen perheelle johon saattaa myös kuulua lapsiakin. Tietenkin mies on pahempi syyllinen. Sitten tietenkin jos miestä aletaan pitää uhrina  ja pelkästään naista syyllisenä niin mennään metsään

Samaa mieltä. Molemmat osapuolet vastuussa omalta osaltaan tapahtuneesta. 

Vierailija
59/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on oire, ei sairaus. Pettämisen takana on aina jokin syy, sillä ei hyvässä parisuhteessa kukaan petä.

Vierailija
60/292 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska toinen nainen mahdollistaa pettämisen. Harvemmin miehet keskenään pettää. Eli toinen nainen on susi.

Toinen nainen mahdollistaa pettämisen? Onko mies mielestäsi siis täysin tahdoton ja noin vain vietävissä? Että miestä pitäisi jatkuvasti vahtia pahanteosta kuin vähäjärkistä?

Mun mielestä petturimies on ainoa syyllinen. Vaimo voi toimillaan ajaa miestään pettämään. Se toinen, vapaa nainen ei syyllisty mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan