Miksi naiset syyttävät toista naista kun mies pettää?
Näitä tapauksia on ollut muutamia omassa tuttavapiirissäni. Mies on siis narahtanut pettämisestä ja petetyn naisen mielestä suurin syyllinen on aina se toinen nainen - vaikka tämä olisi ollut sinkku. En ymmärrä moista ajattelumaailmaa, ikään kuin kavala syöjätär olisi vietellyt täysin syyttömän miespolon, joka on ainoastaan ollut uhri tilanteessa.
Kommentit (292)
Ei se toinen nainen mitenkään vastuuton ole, jos tietää miehen olevan naimisissa. Kyllä vastuu omista toimista ulottuu sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Miten sinkku muka on syytön, ehkä "rikos" on lievempi kuin parisuhteessa olevan miehen, mutta ei se kyllä ole mitenkään viatonta jos alkaa naimisissa olevan kanssa olemaan ja tietää tekevänsä siten vahinkoa toisen perheelle johon saattaa myös kuulua lapsiakin. Tietenkin mies on pahempi syyllinen. Sitten tietenkin jos miestä aletaan pitää uhrina ja pelkästään naista syyllisenä niin mennään metsään
Mä jouduin 2000-luvun alussa sinkkuna hirveään soppaan, kun olin tietämättäni tapaillut kuukausikaupalla varattua miestä. Mies oli siis matkatöissä ja salasi sen, että hänellä oli vaimo ja lapset kotona. Vaimo sai tietää asiasta eikä uskonut, etten mä ollut tiennyt hänen olemassaolostaan. Mies tietysti valehteli vaimolle silmät korvat täyteen pelastaakseen oman nahkansa edes osittain.
Koska eivät osaa myöntää omia virheitään joiden takia mies etsii läheisyyttä toisesta naisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on yllättävän paljon niitä naisia, jotka saa kicksit siitä että saa vampattua varatun miehen.
😂
Kuuleppa kun se sun ukkosi tyrkyttää kapakassa itseään kaikille.
Tämä. Asun pikkukaupungissa ja olen sinkku. Kun menemme tyttöjen kanssa viihteelle ukkomiehet pörrää ympärillä, eipä ole tarvinnut juomiani ostaa vuosiin, kyllä ne tiedän ukot ne kustantaa, samoin syömiset. Sit ne jätetään nuolemaan näppejään ja niille nauretaan. 😂
Ap:n kuvailemassa tilanteessa se mies on suurin syyllinen ja vastuussa omasta käytöksestään. Miehen käytös ei ole toisen naisen syy. Mutta jos kukaan nainen (varattu tai vapaa) ei lähtisi näiden pettäjien matkaan, ei pettämistä myöskään tapahtuisi kun naisia siihen hommaan ei löytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvailemassa tilanteessa se mies on suurin syyllinen ja vastuussa omasta käytöksestään. Miehen käytös ei ole toisen naisen syy. Mutta jos kukaan nainen (varattu tai vapaa) ei lähtisi näiden pettäjien matkaan, ei pettämistä myöskään tapahtuisi kun naisia siihen hommaan ei löytyisi.
Voi luoja miten naiivi oletkaan. Tyhmä rassukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja miten naiivi oletkaan. Tyhmä rassukka.
se joka haukkuu on ite
Jos nainen lihottaa itsensä muodottomaksi läskiksi, niin se ei ole haluttava missäään mielessä.
Meidän tapauksessa syytin molempia.
Tottakai enitwn miestä. Mutta nainen tiesi, että olemme naimisissa ja meillä perhe.
Asiat olisi voinut hoitaa tyylikkäämmin, enkä siksi juurikaan pysty tätä naista arvostamaan. Vaikka välimme ovatkin nykyään ok.
Kyllä se jotain kertoo ihmisestä.
Mutta he sen homman mokasivat ja se näkyy heidän arjessa edelleen.
Ei pettäminen ole petetyn syy se on pettäjien syy. Oikea tapa, jos ei enää vanha suhde kiinnosta on ottaa ero ja vasta sen jälkeen ryhtyä uuteen suhteeseen. Nykyaikana on tässä suhteessa moraalista inflaatiota kun ei enää varsinaista rikosta tapahdu aviorikoksessa josta saisi syytteen. Tekisi ihan hyvää jos vaikka aviorikollinen laitettaisiin jalkapuuhun ja vedeltäisiin isällisesti vyöllä sen verran että ei istuisi kunnolla kuukauteen
En syytä naista, mutta jos se nainen sotkeutuu mun ja miehen väleihin jollakin viesteillä tai puheluilla minua kohtaan huonosti käyttäytyen, saa se kyllä huutia.
Just kuulin kuinka kaverin exän uus kevytkenkäinen horokki P alkoi häiriköidä tätä ällöillä viesteillä. Nainenhan on ihan daijuuu...
Vierailija kirjoitti:
Koska on yllättävän paljon niitä naisia, jotka saa kicksit siitä että saa vampattua varatun miehen.
Kyllä. Syytän toista naista, jos hän on itse mennyt tyrkyttämään itseään (eräs ystäväksi luulemani nainen kuiskutteli aikoinaan miehelleni "Pane mua" ja parvekkeella oli pussailtu, panemisen asteelle ei oltu menty).
Joskus ehdotin eräälle sinkkumiehelle, jonka oli vaikea saada naisseuraa, että leikitään baarissa pariskuntaa, niin eiköhän joku nainen, joka on mielestään parempi kuin minä, tule tyrkyttämään itseään jossain vaiheessa.
Pettämisessä syyllisiä on kaksi. Se joka pettää, se jonka kanssa petetään. Itse en ole koskaan pettänyt ketään. Mielestäni se on raukkamaista. Minua on kyllä petetty ja sen vuoksi on myös erottu. En ymmärrä naisia, jotka haluavat olla jakorasiana varatulle miehelle. Onko heillä huono itsetunto vai mistä on kyse?
Kun olin sinkku, varatut miehet lähestyivät minua baarissa. Sanoin heille, että sitten kun olet vapaa voidaan tavata. En voisi koskaan olla kolmas pyörä enkä myöskään halua rikkoa kenenkään liittoa. Itsellä on korkea moraali, on paljon naisia jotka ovat raukkamaisia ja roikkuvat epätoivoisesti miesten lahkeissa, ilmeisesti sinkkumiehet eivät heistä kiinnostu niin sitten pitää viedä varattuja miehiä. Minusta jotenkin noloa.
Minulla oli yksi ystävätär, joka teki tätä, eli oli varattujen miesten kanssa. Sanoin kyllä hänelle siitä, että ei hyvä juttu. En tiedä miksi teki tällaista. Hänellä oli kyllä jossain määrin huono itsetunto. Ei kunnioittanut itseään.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen lihottaa itsensä muodottomaksi läskiksi, niin se ei ole haluttava missäään mielessä.
Jännästi ne kotona olleet hoikemmat naiset (avovaimot) ei kiinnostaneet vaan nimenomaan minun luonani pantiin tuntikaupalla. No, kyllä me juteltiinkin. Toinen harrasti tätä pari vuotta, parinkin suhteensa ajan, toinen taas muutaman vuoden kunnes erosi vuokseni pitkästä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla myös jonkinlainen henkinen suojautumiskeino haukkua toista naista, jos tämä on itseä kauniimpi/nuorempi/hoikempi/tms.
Entä jos on itseä rumempi/vanhempi/lihavampi/tms? Silloin ei saa haukkua?
Se vasta kolahdus onkin. Ensimmäisenä tulee mieleen, että mies on ollut tuhannen tuubassa tai kärsinyt jostain aivohäröstä.
En minä ainakaan syyttänyt, mies petti jonkun työpaikalta löytyneen sutturan kanssa, heitin ukon pihalle. Muutti tuon naisen kanssa yhteen, mutta suhde loppui koska nainen alkoi kinuamaan lasta eikä mies halunnut. Oli kuulemma miehen mielestä minun syytä että hänellä meni asiat noin 😂 Nyt sillä on kuulemma taas joku työpaikalta löytynyt harjoittelija kodinhoitajana, en enää haluaisi kuulla koko ukosta mutta yhteiset tuttavat tykkää juoruta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Kuuleppa kun se sun ukkosi tyrkyttää kapakassa itseään kaikille.Tämä. Asun pikkukaupungissa ja olen sinkku. Kun menemme tyttöjen kanssa viihteelle ukkomiehet pörrää ympärillä, eipä ole tarvinnut juomiani ostaa vuosiin, kyllä ne tiedän ukot ne kustantaa, samoin syömiset. Sit ne jätetään nuolemaan näppejään ja niille nauretaan. 😂
Itsekin harrastin tota nuorena. Ei ole mikään saavutus naiselle hommata ukkomies. Deittipalstatkin on täynnä niitä tyrkyttämässä itseään.
Pettämisen suurin syy on ensimmäinen nainen. Jos kaikki olisi parisuhteessa hyvin, niin mies ei petä.
Entä jos nainen pettää?
Onko palstan naisulien mielestä silloinKIN syy miehessä?
Ne naiset jotka syytää miestä,,mies on pettänyt.Ovat naisia jotka petäneet omaa aviopuolisoa.Mitä tulee sitten avioliitossa olevat naiset,joiden mies on käynyt vieraissa oikeasti.Voisivat katsoa itseään peiliin,miksi mies petää? Miksi sytää toista naista silloin kun nainen ei tiedä on ukkomiehen kanssa?Toisalta on naisia jotka metsästää ukkomiehiä,miehet ei jää roikumaan ja niiden jälkiä ei tarvii siivota.Mutta se oikeasti on kerralla yksi ja vapaa mies.