Onko sulla pitkät jalat ja lyhyt selkä? Vai toisinpäin?
Kommentit (52)
lYHYET Jalat. Tajusin sen vasta 60v.
Luulinvaan että kaikkien on aina lyhennettävä housujaan. Pyörää ostaessa tuli ilmi.
Voi olla myös sopusuhtainen vartalo näidenkin osalta. Minulla on pitkähkö selkä mutta jalkanikaan eivät nyt ihan lyhyet ole. Jos on lyhyehkö selkä pitkällä ihmisellä niin jalat näyttävät pidemmiltä.
Luulisin että pitkät jalat ja sopiva selkä.
Suomalaisilla on tyypillisesti pitkä selkä ja lyhyet jalat. Koskee sekä naisia että miehiä. Tällainen vartalotyyppi on yleensä voimakasrakenteinen. Periytynyt siitä pienestä määrästä neanderthalia, jota suomalaisissa on keskimäärin enemmän kuin muissa eurooppalaisissa.
normaalipituiset jalat, normaalipituinen selkä
Lyhyet jalat on. Pyllyä raapiessa on noustava porrasjakkaralle että ylettyy.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on tyypillisesti pitkä selkä ja lyhyet jalat. Koskee sekä naisia että miehiä. Tällainen vartalotyyppi on yleensä voimakasrakenteinen. Periytynyt siitä pienestä määrästä neanderthalia, jota suomalaisissa on keskimäärin enemmän kuin muissa eurooppalaisissa.
Itä-suomalaisilla on noin. Lännessä toisin päin. Stereotyyppisesti siis.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat keskimääräistä lyhyempiä ihmisiä. Jos kuitenkin pituutta on enemmän niin selän ja jalkojen suhde on tasapainoisempi.
Pitkä selkä ja lyhyet jalat tarkoittavat sitä, että kuuluu persjalkaisiin.
Pyörää valitessa tuli ilmi, että olen standardimallia, ei pitkät eikä lyhyet jalat. Jalkojen sisäpituus suhteessa koko pituuteeni on 46%.
Pitkät jalat ja lyhyt selkä. Joskus muinoin täällä oli kuvaketju, johon laitoimme kuvia vartalostamme, ja sain kommentin, että olen fotoshopannut kuvassa jalkani pidemmäksi.
Aika sopusuhtainen, mutta housuissa on valittava aina se pisin lahjepituus.
Kokilla pitää olla pitkä selkä ja lyhyet kädet.
Mihin tätä tietoa tarvitset. Kirjaatko ylös.... Miksi Suomessa on niiin paljon tyhmiä ihmisiä vielä tänä päivänä.?????
Oon 171 cm pitkä, mutta pitkä selkä ja lyhyet jalat. Oon sen tiennyt aina. Persjalkainen, kuten monet suomalaiset. Tosin on niitä pitkäjalkaisiakin suomalaisia, mutta vähemmän.
"Pitkä selkä" (iso torso) on sopeuma kylmään ilmastoon. Kaikkein tärkeimmät osat pysyvät lämpiminä ja ne helpoimmin paleltuvat raajat pieninä
Siksi suomalaisten ruumiinrakenne on persjalkainen. Meille pitäisi oikeasti myöntää alkuperäisasukkaan status, mutta jostain luin, ettei sitä myönnetä valtaväestölle
lyhyt selkä, pitkät jalat