Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäasiallinen lääkäri

Vierailija
15.08.2014 |

Tänään olin lääkärissä, jossa minua palveli nuori tytteli, todennäköisesti juuri koulustaan päässyt. Tytöllä oli jalassaan sandaalit, jotka olivat avoimet varpaista. Kengät olivat asialliset, mutta ne sukat! Pohjaväri oli kirkkaan sininen ja muuten sukissa oli ihan kirkkaan värisiä raitoja, en voinut olla tuijottamatta. Mielestäni epäasialliset sukat, eivätkä kuulu ammattipukeutumiseen. Lääkäreiden pitäisi kunnioitta potilaitaan ja pukeutua siististi ja asiallisesti, eikä sukkia, jotka sopisivat paremmin sirkustaiteilijoille.

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa vielä mitään. Mä tapasin kirurgin ja hällä oli veripisaroita sandaaleissaan.

Vierailija
2/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vttu tosissas? Käyttäytyikö se lääkäri jotenki nmuuten epäasillisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:22"]

Ei tuossa vielä mitään. Mä tapasin kirurgin ja hällä oli veripisaroita sandaaleissaan.

[/quote]

OMG!!1! Kai teit kantelun?

Vierailija
4/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se mielenterveyslääkäri ap?

Vierailija
5/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa pahoitetaan mieli kaikesta

Vierailija
6/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:25"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:24"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:22"]

Ei tuossa vielä mitään. Mä tapasin kirurgin ja hällä oli veripisaroita sandaaleissaan.

[/quote]

OMG!!1! Kai teit kantelun?

[/quote] Tein ja tästä lähtien käytetään kuulemma vain verenpunaisia sandaaleja ettei vaan kukaan järkyty.

[/quote]

Hyvä, oikein!! Kyllä munkin esteettistä silmää häiritsisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko suutuit lääkärille tämän sukista? :D

Lääkärit ovat ihmisiä siinä missä sinäkin. He käyttävät kirkkaita sukkia, värjäilet tukkaansa yms. Itse tiedän lääkärin, jolla tukassa on milloin pinkkiä raitaa, milloin violettia tms. :D Asiallinen ja hemmetin pätevä lekuri, joka osaa hommansa vaikka onkin vastavalmistunut. :)

Vierailija
8/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko teistä muka ihan ok, että töihin ei pukeuduta niin kuin sinne kuuluu? Satun tietämään, että lääkereillä on tarkat pukeutumisohjeet ja niihin kuuluu siisti ja asiallinen pukeutuminen. Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikallanikin on ohjeet pukeutumisesta, joita noudatan. Muunlainen toiminta olisi väärin asiakkaitani kohtaan. Ap.

Vierailija
10/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistit valistaa lääkäriä tästä karmeasta virheestä? Tai ainakin laittaa potilasasiamiehelle valituksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sentään sukkahiki haissut?

Vierailija
12/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitanpa minäkin töihin maanataina oikein kimaltelevan paljettitopin ja menen sitten neuvottelemaan asiakkaitteni kanssa. Eihän se av-mammojen mielestä mitään haittaa? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:27"]Ai onko teistä muka ihan ok, että töihin ei pukeuduta niin kuin sinne kuuluu? Satun tietämään, että lääkereillä on tarkat pukeutumisohjeet ja niihin kuuluu siisti ja asiallinen pukeutuminen. Ap.

[/quote]

Ööh. Lääkäreillä on toki pukeutumiskoodinsa, mutta kovin tarkkaa puuhaa se ei ole. Siinä kun käytetään ihan rehellistä maalaisjärkeä pukeutumisen kanssa. Olen nähnyt lääkäreitä joilla sortsit jalassa ja paljaat jalat sandaaleissa, mutta puku päällä olevia on tullut nähtyä.

Nykyisin kyllä lääkäreissäkin näkee vaikka millaisia tapauksia ja vaatteet eivät todellakaan kerro siitä, millain lääkäri on työtehtävissään.

Vierailija
14/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 18:33"]No laitanpa minäkin töihin maanataina oikein kimaltelevan paljettitopin ja menen sitten neuvottelemaan asiakkaitteni kanssa. Eihän se av-mammojen mielestä mitään haittaa? Ap.

[/quote]

No annapa mennä.

Lääkäreiden työ taitaa kuitenkin olla lievästi erilaisempaa kuin sun duunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran nähnyt lääkäri, jolla oli jalassa Doctor Who sukat. Tuli lämmin fiilis ja tunnistin sielunveljen.

Vierailija
16/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti olen ainoa, jonka mielestä töissä pukueudutaan fiksusti? Tuleeko luotettava ja turvallinen olo, jos sinua hoitava lääkäri pukeutuu näin? Ihmisen pukeutuminen kertoo kuitenkin myös ihmisestä itsestään. Ap.

http://data3.whicdn.com/images/5424401/thumb.jpg

Vierailija
17/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niuho ap, turhasta. Vaikutat lähinnä hölmöltä nillittäjältä.

Vierailija
18/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa ap:n turhista turhin valitus :D

Vierailija
19/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ehditte kytätä lääkärin vaatteita, sukkia tai kenkiä vastaanotolla? Mulla on fokus ihan siinä asiassa, jonka takia olen lääkäriin mennyt. Jos lääkäri olisi alasti, siihen saattaisin ehkä kiinnittää huomiota. Muuten ihan sama, missä vaatteissa työskentelevät.

Vierailija
20/150 |
15.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut AP, palstan tämän vuoden pahin First World Problem -palkinto kuuluu ehdottomasti sinulle. Ja tällä palstalla se on jo aika hyvin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän