Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmea ylipaino itkettää! Tänäänkin näin langanlaihoja +45v naisia ja mietin että miten?? Itse päälle 30v ja BMI 40

Vierailija
31.07.2021 |

Ahdistaa ja itkettää. Miksi en koskaan onnistu laihdutuksessa? :(
Olen varmaan 200kg kun olen itse 45v.

Mistä ihmiset saa itsekuria olla syömättä?

Kommentit (382)

Vierailija
361/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisin, että sun tapauksessa kannattaisi kokeilla lääkkeitä. Markkinoilla on nyt oikeasti hyviä ja toimivia lääkkeitä painonpudotukseen. Ei ole kyse tahdonvoimasta tai laiskuudesta, vaan suolistohormoneista.

Suhtaudu ylipainoosi kuin sairauteen, mitä se onkin. Mene asiaan perehtyneen lääkärin pakeille, hanki lääkitys ja aloita samaan aikaan esimerkiksi ratkaisukeskeinen terapia, jossa saat puhua ja pohtia asiaa. Jos sulla olisi vaikka paha ihottuma tai polvi kipeä, niin todennäköisesti menisit lääkäriin, aloittaisit kuntouttamisen, ostaisit voiteet ja lääkkeet. Toimi samoin painon kanssa. 

Mitkään suolistohormonit tai geenit eivät laita ruokaa kenenkään suuhun.

Painonpudottamisesta on tehty äärimmäisen monimutkainen asia, vaikka loppujen lopuksi kyse on siitä, että laihtuakseen pitää kuluttaa enemmän kuin syö.

Ai sinä tiedät paremmin, kuin Kirsi Pietiläinen, lääkäri ja lihavuuden erikoisasiantuntija Suomessa.

Terveisin 60 kg Saxendalla ( joka lisää kylläisyyshormonin määrää) laihduttanut.

Vierailija
362/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedetään salaatteja jotka kuorrutettu öljyyn tehdyllä salaatinkastikkeella (kalorit luokkaa sipsipussi) jotta se edes maistuisi joltainkin ja sitten illalla palkkioksi suklaapatukka kun "söin vain salaatin päivällä normi aterian sijaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisin, että sun tapauksessa kannattaisi kokeilla lääkkeitä. Markkinoilla on nyt oikeasti hyviä ja toimivia lääkkeitä painonpudotukseen. Ei ole kyse tahdonvoimasta tai laiskuudesta, vaan suolistohormoneista.

Suhtaudu ylipainoosi kuin sairauteen, mitä se onkin. Mene asiaan perehtyneen lääkärin pakeille, hanki lääkitys ja aloita samaan aikaan esimerkiksi ratkaisukeskeinen terapia, jossa saat puhua ja pohtia asiaa. Jos sulla olisi vaikka paha ihottuma tai polvi kipeä, niin todennäköisesti menisit lääkäriin, aloittaisit kuntouttamisen, ostaisit voiteet ja lääkkeet. Toimi samoin painon kanssa. 

Mitkään suolistohormonit tai geenit eivät laita ruokaa kenenkään suuhun.

Painonpudottamisesta on tehty äärimmäisen monimutkainen asia, vaikka loppujen lopuksi kyse on siitä, että laihtuakseen pitää kuluttaa ene

Minulla ei ole riittävästi ylipainoa lääkityksen saamiseksi, mutta olen onnistunut muuttamaan suolistomikrobiston kantaa 5:2 pätkäpaastolla. Kahtena päivänä viikossa juon ainoastaan vettä 24 tuntia. Ekat viikot olivat rankkoja, mutta nykyään homma toimii minulla. Suolistomikrobiston muutoksen huomaa esim. Siinä, ettei ole enää tarvetta sellaiseen ahmimisen mitä ennen.

Vierailija
364/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekurilla laihduttaminen ei toimi, vaan pitää luoda painonhallintaa ja hyvinvointia tukevat rutiinit.

Olen nelikymppinen ja vielä melko hoikka, vaikken enää keikukaan alipainon rajoilla niinkuin kymmenen vuotta sitten. Syön terveellisesti ja riittävästi, paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja, käytän rasvoista lähinnä oliiviöljyä ja vähät viljatuotteet aina täysjyvää. Liikun paljon mutta aika kevyesti, vähintään 10 000 askelta päivässä ja pari kertaa viikossa lihaskuntoa ja ohjattua liikuntaa. Lisäksi pidän huolta riittävästä unesta. 

Hyvä vertailukohta on mieheni, jolla paino nousee jatkuvasti laihdutusyrityksistä huolimatta. Mies syö melko terveellisesti, mutta viikonloppuisin menee karkkia ja annoskoot ovat muutenkin aika isoja. Töihin mennään ovelta ovelle autolla ja jonkinlainen kävelylenkki korkeintaan pari kertaa viikossa, muuten vapaa-aika kuluu sohvalla maaten. Näillä pienillä eroilla mies on kerännyt kymmenen vuoden aikana reilu 30 kiloa ylimääräistä. 

Vierailija
365/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää laihduttako! Aloittakaa VHH niin laihdutte ettekä näe nälkää

Sokeri ja transrasvat lihottavat

Vierailija
366/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pätkäpaasto on paras. Itse syön aina vatsan täyteen niin ei tarvitse ajatellakaan ruokaa seuraaviin 4-6 tuntiin. 

Vierailija
367/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teet hyviä ruokia niistä vihanneksista. Täysjyväpastaa ja siihen tomaattipohjainen kastike, papuja, valkosipulia ja yrttejä. Ja vaikka rapurisottoa ja salaattia. Uunissa tehtyjä kasvissipsejä ja kalakeittoa tuoreesta kalasta, ilman kermaa. Herneenpalkoja ja mansikoita jälkkäriksi. On hyvää ja ei lihota. Iltaisin tunnin kävelylenkit, kun ilma viilenee. Kitinää vähemmälle. Terveisin hoikka 45-vuotias vanha eukko.

Miten kehtaat?!

Pois mun ketjusta. Joku oli oikeassa, vanhat naiset on ilkeitä ja pahantuulisia..

Lopeta läski se raivoaminen ja mene vähän lohtusyömään lisää kun tuli paha mieli :)

Vierailija
368/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaankin suolistobakteerit sekaisin, ap. 

Vierailija
369/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun läski-ap valittaa vuodesta toiseen täällä ja paino senkun nousee :D

Tietoa olisi saatavilla miten tehdä pysyvä painonpudotus mutta läski-ap keksii tekosyitä syödä ja lihoa eikä oikeasti edes halua laihtua koska on niin paljon kivempi maata sohvalla ja mättää ruokaa kitusiinsa

Vierailija
370/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan itkettää kun ei laihdu? Ja sitten vedetään raivolla salaattia ja kun se ei laihdutakaan niin vedetään lohdutukseksi suklaata ja kierre on valmis...

Laihdutusleikkaus ei olisi huono idea

Vierailija
371/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö lihaa ja eläinrasvaa. Nykyihmisen luontaisella ruokavaliolla paino asettuu oikealle tasolle kuin itsestään.

Vierailija
372/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 168 cm ja jos painoindeksini olisi 40, niin minun pitäisi painaa 113 kg! Painan 62 kg eli 51 kg vähemmän!

Itse lähinnä ihmettelen, että mitä ihmettä ja kuinka paljon pitää mättää sitä ruokaa joka päivä jos on sairaalloisen ylipainoinen?!

Syötkö niin kuin 24/7?

Mä oon niin pitkä, että vasta painolla 135 kg saisin BMI 40. Painan yli 50 kg vähemmän ja olen keski-ikäinen. Syön hyvin, mutten paljoa kerralla. Pitäisi mättää isoja annoksia, että saisi 50kg lisää.

Vierailija
373/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluaisit olla langanlaiha? Sinulla taitaa olla paha syömishäiriö (ahmiminen) ja vääristynyt käsitys siitä miltä näyttää normaali nainen.

Laihdutuskuurit eivät auta, pitää tehdä loppuelämän elämänmuutos. Et taida oikeasti olla siihen valmis, olen seurannut miten yhä uudelleen ja uudelleen teet näitä avauksia ja mikään ei elämässäsi lopulta muutu

Vierailija
374/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedetään salaatteja jotka kuorrutettu öljyyn tehdyllä salaatinkastikkeella (kalorit luokkaa sipsipussi) jotta se edes maistuisi joltainkin ja sitten illalla palkkioksi suklaapatukka kun "söin vain salaatin päivällä normi aterian sijaan"

Tätä kaavaa ap selvästi toistaa yhä uudestaan ja uudestaan ja sitten ihmettelee, miksi paino vaan nousee...

Vierailija
375/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupala:

- Kahvi

- Pieni hedelmäsalaatti

- Pähkinöitä

Lounas:

- Salaatti

- Kylmäsavulohta

Illallinen:

- Paistettua kananrintaa ja paistettuja vihanneksia

- Lasi punaviiniä

Siinä koko päivän ruuat

NO EI IHME JOS EI PAINO LASKE, SUN ELIMISTÖHÄN NÄKEE NÄLKÄÄ JA ON SÄÄSTÖLIEKILLÄ!

SAAT LIIAN VÄHÄN KALOREITA!

Vierailija
376/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso  kuvia  anoreksiaan  sairastuneista. Pistä  arvot  uusiksi. Tsemppiä  uuteen  muutokseen 

Vierailija
377/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ennen kaikkea lakkaa syömästä kuin porsas. Lisäksi yritä liikkua edes vähän. Jos et näitä asioita tee, et oikeasti halua muuttua, joten turha valittaa. 

Vierailija
378/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No täällä yksi kanssa. En jaksa enää. Tunnen olevani möhkäle, joka vaan on olemassa ja syö, ei mitään muuta.

Haluaisin laihtua, pudotettavaa on kamalasti.

Mistä motivaati ja miksi?;kun olen yksinäinen ja perheetön, ja ruoka on ainoa iloni ja onnen aiheenibelämässä koirani lisäksi.

Mulla riittää motivaatiota pariksi viikoksi. Sitten kun peilistä katsoo sama läskikasa niin pilalle menee. Ahmin kaikkea! Ap

Miksi täällä kyselet apuja kun itsekin ymmärrät, että mistä kiikastaa? Sinulla ei ole tarvittavaa motivaatiota elämänmuutokseen. Sitten ahmit ja lihot. Sinulla on selkeä syömishäiriö, miyä tarvetta tukahdutat tuolla ahmimisella? Psykologille kannattaisi jutella että onko jotain traumoja ym mihin syöt turruttaaksesi niitä tunteita

Vierailija
379/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekurilla laihduttaminen ei toimi, vaan pitää luoda painonhallintaa ja hyvinvointia tukevat rutiinit.

Olen nelikymppinen ja vielä melko hoikka, vaikken enää keikukaan alipainon rajoilla niinkuin kymmenen vuotta sitten. Syön terveellisesti ja riittävästi, paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja, käytän rasvoista lähinnä oliiviöljyä ja vähät viljatuotteet aina täysjyvää. Liikun paljon mutta aika kevyesti, vähintään 10 000 askelta päivässä ja pari kertaa viikossa lihaskuntoa ja ohjattua liikuntaa. Lisäksi pidän huolta riittävästä unesta. 

Hyvä vertailukohta on mieheni, jolla paino nousee jatkuvasti laihdutusyrityksistä huolimatta. Mies syö melko terveellisesti, mutta viikonloppuisin menee karkkia ja annoskoot ovat muutenkin aika isoja. Töihin mennään ovelta ovelle autolla ja jonkinlainen kävelylenkki korkeintaan pari kertaa viikossa, muuten vapaa-aika kuluu sohvalla maaten. Näillä pienillä eroilla mies on kerännyt kymme

Minun mieheni näyttää samalta kuin 30 v (on siis 57v)

Erottuvat lihakset, pitkä , tuuheat hiukset, laatikko leuka.

Ei käy salilla ja syö herkkuja.

Itse  käyn salilla 3 krt viikko ja syön terveellisesti.

Kun kuukautiset loppuivat paino nousi 10kg, josta

suurin osa sisäelinrasvaa:(

Vierailija
380/382 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö teet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan