Karmea ylipaino itkettää! Tänäänkin näin langanlaihoja +45v naisia ja mietin että miten?? Itse päälle 30v ja BMI 40
Ahdistaa ja itkettää. Miksi en koskaan onnistu laihdutuksessa? :(
Olen varmaan 200kg kun olen itse 45v.
Mistä ihmiset saa itsekuria olla syömättä?
Kommentit (382)
Vierailija kirjoitti:
Päivän itsekuri-itkuvirsi. Johan sitä ehtikin jo odottaa.
Hei, älä viitsi. Jos et jaksa, niin mene pois tästä ketjusta...
Aamupala:
- Kahvi
- Pieni hedelmäsalaatti
- Pähkinöitä
Lounas:
- Salaatti
- Kylmäsavulohta
Illallinen:
- Paistettua kananrintaa ja paistettuja vihanneksia
- Lasi punaviiniä
Siinä koko päivän ruuat
Vierailija kirjoitti:
ruoka on ainoa iloni ja onnen aiheenibelämässä koirani lisäksi.
Eiköhän ongelma ole juuri tässä. Ainoa ratkaisu on löytää elämään jotain muita kiinnostuksen kohteita ja ilon aiheita ruoan lisäksi, esim. jokin uusi harrastus.
Vierailija kirjoitti:
No täällä yksi kanssa. En jaksa enää. Tunnen olevani möhkäle, joka vaan on olemassa ja syö, ei mitään muuta.
Haluaisin laihtua, pudotettavaa on kamalasti.
Mistä motivaati ja miksi?;kun olen yksinäinen ja perheetön, ja ruoka on ainoa iloni ja onnen aiheenibelämässä koirani lisäksi.
Mulla riittää motivaatiota pariksi viikoksi. Sitten kun peilistä katsoo sama läskikasa niin pilalle menee. Ahmin kaikkea! Ap
Ketogeeninen ruokavalio, googlaa Rouva Keto. Oli mun pelastus! Nyt olen se hoikka 40-vuotias 3 lapsen äiti ja oikeasti bikinikunnossa
Nyt tulee elämäsi käännekohta.
Osta mehustin, jolla mehustat vihermehuja ja paastoat niillä. Katso YouTubesta 'Fat, Sick and Nearly Dead -dokumentti mielellään kahteen kertaan ja opettele 'Mean Green' mehun teko.
Itse laihduin 12kg:a tällä paastolla 14vrk mehuilla, jonka jälkeen jatkoin pätkäpaastolla 16:8 ja olen yhteensä pudottanu 33kg:a.
Lämmin suositus.
Muista katsoa toi dokkari ja kokeile!
Itsekurihullu linjoilla. Ja joka kerta jengi jaksaa ne samat vinkit antaa. Ihan turhaan. Huomenna sama valitus. Ei löytynyt itsekuria tänäänkään.
Sama homma. Kesä pahinta aikaa. Näkee hoikkia vanhoja yli nelikymppisiä naisia, ja itsellä paino alkaa ykkösellä.. Epäonnistunut olo ihmisenä.
En osaa valitettavasti auttaa, aina olen ollut hoikka enkä tunne ylipainoisten mielenmaisemaa.
Sen olen pannut merkille ylipainoisista tuottavista ja lihavista että napostellaan tämän tästä. Aina löytyy laukusta vähintään pastillirasia.
Ehkä lapsuudenkodissani kukaan ei napostellut niin en ole osannut oppia tapaa.
Olen 168 cm ja jos painoindeksini olisi 40, niin minun pitäisi painaa 113 kg! Painan 62 kg eli 51 kg vähemmän!
Itse lähinnä ihmettelen, että mitä ihmettä ja kuinka paljon pitää mättää sitä ruokaa joka päivä jos on sairaalloisen ylipainoinen?!
Syötkö niin kuin 24/7?
Vierailija kirjoitti:
Olen 168 cm ja jos painoindeksini olisi 40, niin minun pitäisi painaa 113 kg! Painan 62 kg eli 51 kg vähemmän!
Itse lähinnä ihmettelen, että mitä ihmettä ja kuinka paljon pitää mättää sitä ruokaa joka päivä jos on sairaalloisen ylipainoinen?!
Syötkö niin kuin 24/7?
No kyllä. Mulla on vain aikaa...
Ap
Mä olen 52kg nainen ja mä taistelen tosissaan, että saisin painoani nostettua edes pari kiloa....
Sun piti mennä Alkoon ja vetää kännit!! eikä jatkaa näitä typeriä aloituksiasi.
Liity johonkin laihdutusryhmään. Niissä voi käydä myös netin kautta. Sieltä saat vertaistukea ja erittäin hyviä vinkkejä. Moni löytää sieltä myös ystäviä.
Opettele pikku hiljaa tuntemaan iloa kävelylenkeistä, teen juomisesta ja siitä, että olet syömättä ensin vaikkapa tunnin kerrallaan.
Kun tuloksia alkaa näkyä, motivaatio kasvaa.
Pidä huolta siitä, että syöt kuitenkin terveellisesti ja kiinnität huomiota myös mielenterveyteen.
” Elämä ei ole syömistä varten, vaan syöminen elämää varten”
” Olet mitä syöt”
Hanki elämällesi joku uusi kiintopiste kuin ruoka, tee elämäntapa muutos ja unohda dieetit. 👍 tsemppiä
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 52kg nainen ja mä taistelen tosissaan, että saisin painoani nostettua edes pari kiloa....
Mulla sama.
N40.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
N40.
Voin laittaa teille mun viikon ruokapäiväkirjan. Sitä kun noudatatte, niin lupaan, että vuoden päästä olette 25 kiloa painavempia :)
Ap
Miksi syöt liikaa, korvaatko ruualla jotakin?
Herkut pois, ruokarytmi. Ketolla on moni saanut alkuun painoa pois, mutta pelkkä 5x pvä lautasmallin mukaan syöminen auttaa sinun tilanteessa. Napostelu pois.
Lisää muuta tekemistä; kävelyä, harrastuksia jne. Lisää aktiivisuutta.
Pohdi minkälainen ihminen olet painonpudotuksen jälkeen, vaikuttaako paino siihen kuka olet? Mitkä asiat muuttuu, kun olet normaalipainossa?
Arvosta itseäsi. Kukaan ei onnistunu elämänmuutoksessa, jos koko ajan moittii itseään.
Paino sanalla elämänmuutos.
No täällä yksi kanssa. En jaksa enää. Tunnen olevani möhkäle, joka vaan on olemassa ja syö, ei mitään muuta.
Haluaisin laihtua, pudotettavaa on kamalasti.
Mistä motivaati ja miksi?;kun olen yksinäinen ja perheetön, ja ruoka on ainoa iloni ja onnen aiheenibelämässä koirani lisäksi.