Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äidit luulevat, että velat ovst heille kateellisia?

Vierailija
14.08.2014 |

Lapsen tekemiseen nyt ei tarvita mitään erityistaitoja, joten halutessaan kuka tahansa voi tehdä lapsia (toki thaton lapsettomuus on eri asia).

Kertokaapa äidit? :)

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vaan niin kuvittele, kuvittelen ennemmin että ne paheksuu minua kun olen kehdannut hankkia lapsia.

Vierailija
2/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ovat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:23"]En minä vaan niin kuvittele, kuvittelen ennemmin että ne paheksuu minua kun olen kehdannut hankkia lapsia.

[/quote]

Miksi ihmeessä paheksuisimme?

Vierailija
4/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä perustat tän väitteesi? Täällä tulee usein puskista mitä ihmeellisimpiä väitteitä, joihin halutaan vastauksia.

Vierailija
5/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi velat kuvittelevat, että äidit ovat heille kateellisia? Lasten tekemättä jättäminenhän ei vaadi mitään erityistaitoja, kuka tahansa voi jättää lapset tekemättä.

Vierailija
6/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:26"]Mihin sä perustat tän väitteesi? Täällä tulee usein puskista mitä ihmeellisimpiä väitteitä, joihin halutaan vastauksia.

[/quote]

Täällä käytyihin keskusteluihin :)

Äideille on iso juttu osoittaa kuinka isosta asiasta lapsettomat jäävät paitsi. Mikä on outoa, sillä velat eivät halua lapsia, joten eivät jää paitsi mistään.

Vierailija
7/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:27"]Miksi velat kuvittelevat, että äidit ovat heille kateellisia? Lasten tekemättä jättäminenhän ei vaadi mitään erityistaitoja, kuka tahansa voi jättää lapset tekemättä.

[/quote]

Vaikea perua kun virhe on tehty :)

Vierailija
8/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:23"]En minä vaan niin kuvittele, kuvittelen ennemmin että ne paheksuu minua kun olen kehdannut hankkia lapsia.

[/quote]

[/quote]

No annatte sellaisen kuvan. Olen törmännyt useampaan kuin yhteen, joka katsoo kuin halpaa makkaraa lastani tai minua.

Vierailija
9/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:27"]Miksi velat kuvittelevat, että äidit ovat heille kateellisia? Lasten tekemättä jättäminenhän ei vaadi mitään erityistaitoja, kuka tahansa voi jättää lapset tekemättä.

[/quote]

[/quote]

No, sama juttuhan se on vapaaehtoisen lapsettomuuden kanssa: tietyssä iässä ei voi enää perua :)

Vierailija
10/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:23"]En minä vaan niin kuvittele, kuvittelen ennemmin että ne paheksuu minua kun olen kehdannut hankkia lapsia.

[/quote]

[/quote]

No annatte sellaisen kuvan. Olen törmännyt useampaan kuin yhteen, joka katsoo kuin halpaa makkaraa lastani tai minua.

[/quote]

?

Erikoista...

Vierailija
11/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:30"]

[/quote]

[/quote]

No, sama juttuhan se on vapaaehtoisen lapsettomuuden kanssa: tietyssä iässä ei voi enää perua :)

[/quote]

Perua mitä?

Vierailija
12/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:30"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tässä taas oletuksena, että kaikki haluavat lapsia :D

Vierailija
13/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:29"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:26"]Mihin sä perustat tän väitteesi? Täällä tulee usein puskista mitä ihmeellisimpiä väitteitä, joihin halutaan vastauksia.

[/quote]

Äideille on iso juttu osoittaa kuinka isosta asiasta lapsettomat jäävät paitsi. Mikä on outoa, sillä velat eivät halua lapsia, joten eivät jää paitsi mistään.

[/quote]

Hmm... mä sanoisin täällä käytyjen keskustelujen perusteella, että veloilla tarve jatkuvasti verrata itseään lapsia hankkineisiin, ja kerta toisensa jälkeen vakuutella elävänsä mahtavaa elämää. Se ei luo vaikutelmaa oikeasti onnellisesta ihmisestä. Onneksi kyse on tietysti vain parista palstahöperöstä, oikeassa elämässä suurin osa vapaaehtoisesti lapsettomista on varmasti ihan normaaleja.

Vierailija
14/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten velan tarvitsisi perua yhtään mitään? :D

Vierailija
15/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nyt joka asiasta, mistä ollaan eri mieltä, ollaan sitä mieltä, että se johtuu vain kateudesta. Jos kaveri vaikka pieraisee ja sanon että se haisee, niin kaveri on sitä mieltä, että oleen kateellinen, koska omat pieruni haisevat enemmän. Kateelliseksi väittäminen on muotia ihan joka paikassa. Kaikki eriävät mielipiteet on kateutta, ja tässäkin asiassa toimii myös toiseen suuntaan. 

Vierailija
16/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:29"]

[/quote]

[/quote]

Hmm... mä sanoisin täällä käytyjen keskustelujen perusteella, että veloilla tarve jatkuvasti verrata itseään lapsia hankkineisiin, ja kerta toisensa jälkeen vakuutella elävänsä mahtavaa elämää. Se ei luo vaikutelmaa oikeasti onnellisesta ihmisestä. Onneksi kyse on tietysti vain parista palstahöperöstä, oikeassa elämässä suurin osa vapaaehtoisesti lapsettomista on varmasti ihan normaaleja.

[/quote]

Olen eri mieltä.

Äideillä on tarve korostaa kuinka upeaa elämä on lasten kanssa tai kuinka lasten tekeminen ei muuttanut mitään...

Vierailija
17/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:35"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tässä taas oletuksena, että kaikki haluavat lapsia :D

[/quote]

Ei ole, vaan se, että lasten tekemättömyyttä voi myös katua. Vai onko sulla oletuksena se, että kaikki lapsia tehneet katuvat lasten hankintaa, kun tulit sen kirjoittaneeksi :D

Vierailija
18/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velat mitään kateellisia ole.

Vierailija
19/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Olen eri mieltä.

Äideillä on tarve korostaa kuinka upeaa elämä on lasten kanssa tai kuinka lasten tekeminen ei muuttanut mitään...

[/quote]

Jos teet avauksen, jossa kerrotaan, miten kauheaa elämä lasten kanssa on velan näkökulmasta, on aika todennäköistä, että kanssasi ollaan eri mieltä. Vai pitäiskö ihmisten olla säälistä kanssasi samaa mieltä?

Vierailija
20/98 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2014 klo 11:37"]Nykyään nyt joka asiasta, mistä ollaan eri mieltä, ollaan sitä mieltä, että se johtuu vain kateudesta. Jos kaveri vaikka pieraisee ja sanon että se haisee, niin kaveri on sitä mieltä, että oleen kateellinen, koska omat pieruni haisevat enemmän. Kateelliseksi väittäminen on muotia ihan joka paikassa. Kaikki eriävät mielipiteet on kateutta, ja tässäkin asiassa toimii myös toiseen suuntaan. 

[/quote]

Miksi joku, joka ei halua tiettyä asiaa voisi olla kateellinen? Eihän toisella tällöin ole mitään kadehtimisen arvoista.

Kun taas se, jolla jotain on (lapsi)ja on menettänyt jotain( lapsettoman elämän) voi olla hyvinkin kateellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän