Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kuukautishäiriöt johtuvatkin siitä, että nainen on niin "helpottunut rokotteen saannista"

Vierailija
30.07.2021 |

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7cf1d24c-c5aa-40b0-ba1e-04e0c…

"Kuukautiskiertoon vaikuttavat monet tekijät, kuten esimerkiksi stressi ja mahdollinen helpotus rokotuksen saamisesta sekä itse rokotteen aiheuttama reaktio kehossa, kertoo rokotustutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet."

Nyt alkaa mennä jo aika paksuksi.

Kommentit (176)

Vierailija
101/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellakin liian paksua. Samaa sarjaa kun joku asiantuntija väitti jossain naistenlehdessä e-pillereiden aloituksesta tapahtuneen painon nousun johtuvan siitä, etteivät naiset jaksa enää liikkua vaan herkuttelevat poikaystävän kanssa.

Hah hah hah! Onko tuo ihan oikeasti lukenut jossain?

Vierailija
102/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin liian paksua. Samaa sarjaa kun joku asiantuntija väitti jossain naistenlehdessä e-pillereiden aloituksesta tapahtuneen painon nousun johtuvan siitä, etteivät naiset jaksa enää liikkua vaan herkuttelevat poikaystävän kanssa.

Hah hah hah! Onko tuo ihan oikeasti lukenut jossain?

Minä muistan myös aikoinaan lukeneeni tämän lausahduksen jostain.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valelääkäri taitaa olla Rämet

Vierailija
104/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu on lähtöisin tutkimuksesta, jossa tutkittiin piikkiproteiinin vaikutusta limakalvoihin.

Vierailija
105/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole tippakaan rokotevastainen, mutta nämä "asiantuntijat" ulostuloineen saa kyllä harkitsemaan uudemman kerran tuon rokotteen hakemista..

Eivät useimmat koronarokotteeseen kriittisesti suhtautuvat ole rokotevastaisia (toisin kuin valtamedian propaganda yrittää väittää), vaan nimenomaan näkevät tässä nykyisessä kokeellisessa rokotteessa liikaa haittatekijöitä verrattuna sen potentiaaliseen hyötyyn. Se, että rokotteeseen liittyen ei ole mahdollista käydä vapaata ja avointa keskustelua, vaan meneillään on massiivinen propagandakampanja, jossa kaikista haittatekijöistä vaietaan ja rokottamattomat demonisoidaan ei varsinaisesti ole omiaan lisäämään luottamusta. Olen itse ottanut jokaisen mahdollisen rokotteen tätä ennen, mukaan lukien surullisenkuuluisan sikainfluenssarokotteen kymmenen vuotta sitten, josta valitettavasti sain ikäviä sivuoireita. Suhtaudun tuon seurauksena rokotteisiin nykyisin hieman varovaisemmin; en edelleenkään vastusta, mutta haluan selkeästi tietoa hyödyistä ja haitoista mahdollisimman pitkältä aikaväliltä ennen kuin piikitän itseeni mitään.

Miettikää ihmiset oikeasti otatteko tuon rokotteen, ja erityisesti annatteko lastenne ottaa tätä nyt kun massarokotuskampanjat syksyllä alkavat.

Olen miettinyt ja ottanut rokotteen. Myös lapseni ovat ottaneet ja ottavat, kun oma vuoro tulee. Kukaan ei vie tiedä koronan aiheuttamista pitkäaikaisvaikutuksista tai edes voi vielä ennustaa kuka saa lievän ja kuka vaikean taudin.

Piikkiproteiinin, jonka vaikutuksesta tässä on keskusteltu, on myös vanhojen rokotteiden keskeinen vaikuttaja. Niillä myös halutaan saada aikaan piikkiproteiinin muodostus.

Vierailija
106/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla joskus nuorena oli semmonen kuukautishäiriöitä, että menkat oli kuukauden myöhässä. Ja se oli ihan stressireaktio. N55

Niin? Tosi hienoa jos nämä kaikki maailmanlaajuiset reaktiot olisivatkin vain stressireaktiota. Siksi niihin ei tartuta eikä aleta tutkia, kun vedotaan tuohon. Sairasta.

Onko edes jokainen suomalainen kuukautishäiriöitä saanut tehnyt haittailmoituksen? Niiden perusteella aletaan tutkia. Ei pelkän keskustelupalstan takia. Ilmoituksissa näkyy selkeä data ja kaikki kiellä kertyneet asiat tutkitaan. Ja joskus haittavaikutukset voivat olla pienen geenialueen ongelma. Nekin tutkitaan, vaikka niitä kertyy pieneltä alueelta.

Haittailmoituksiankehikn. Sen voin tehdä netissä. Mutta ei nimettömästi. Se varmaan saa suomalaisen jättämään sen väliin ja jatkamaan marmatusta keskustelupalstoilla.

Vierailija
107/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja silti alkoi epäilyttää rokotteen ottaminen. Jos sivuvaikutuksiin kuuluisi miehille esim. erektio- tai orgasmiongelmat, niin olisikohan miten iso massapaniikki päällä? Vai vähäteltäisiinkö sitä myös?

Vierailija
108/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi äijä on lahjottu ja niin sairas sekä vastuussa tulevista rokotus vahingoista varsinkin lapsilla. Eikö tämä ole juuri se hullu joka puhui lapsikokeiden puolesta. Huhhu sairas tyyppi hyi.

Vierailija
109/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska tietää kuinka monella naisella tuollaisesta otannasta on muutenkin kuukautishäiriöitä ensimmäistä kertaa? Onneksi ihan ensimmäinen oma kuukautishäiriöni oli pari vuotta sitten kesällä, ei voi liittää koronarokotteeseen.

Vierailija
110/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi kovan stressin takia joskus kuukautiset pois 3kk ajaksi.

Vierailija
111/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronauutisten lukeminen aiheuttaa pysyviä aivovaurioita.

Vierailija
112/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi hauska tietää kuinka monella naisella tuollaisesta otannasta on muutenkin kuukautishäiriöitä ensimmäistä kertaa? Onneksi ihan ensimmäinen oma kuukautishäiriöni oli pari vuotta sitten kesällä, ei voi liittää koronarokotteeseen.

Ahaa. Myöskään päänsärky ei voi liittyä rokotteeseen, koska onhan kaikilla varmasti ennenkin ollut joskus pää kipeä. Sama juttu väsymyksen ja monen muun oireen kanssa.

🤦‍♀️

Vierailija
113/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kauhee voiko siitä rokotteesta tulla paksuksikin?

Tämä olisikin jo melko hyvä synopsis elokuvaan! Yhtäkkiä maailmanlaajuisen virusepidemian seurauksena rokotetut naiset kehittävät partenogeneesin l. kyvyn lisääntyä aseksuaalisesti kuten hyönteiset, mutta vain harvat selkärankaiset.

Olisipa aika jännää, kun velakin joutuisi pohtimaan, haluaako pitää vain omista geeneistään muodostuvan lapsen.

Vierailija
114/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku tehdä koronapassia vastustavan kansanaloitteen? Allekirjoittaisin sen heti.

Ahdistaa tää rokotteen tuputus sikana ja kun media ja lääkärit ei selkeästi myönnä kaikkia haittavaikutuksia. Ja sit vielä jos koronapassia kun suunnitellaan niin hyi....

En halua elää tulevaisuudessa missään tyranni hallinnon alla. Missä rokottamattomia syrjitään ja kohdellaan toisen luokan ihmisinä

Vierailija
115/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muista rokotteista ei tule niin suuri psyykkinen stressireaktio, että rytmit menee viikoiksi ellei kuukausiksi sekaisin? Onko tämä korona niin paljon kaameampi tauti, kuin muut joihin rokotetaan?

Suurin osa rokotteistahan saadaan ennen kuukautisten alkua. Tällaisia massarokotuksia tai edes ikäluokkaan sidonnaisia rokotuksia ei enää aikuisilla ole, vaan tarvittavat rokotukset (esim. jäykkäkouristus-, malaria-, tai hepatiittirokote) haetaan omaan tahtiin. Poikkeuksena ehkä kausirokotteena annettava influenssarokote, mutta kuinka moni huomaa edes laittaa mahdolliset vuotohäiriöt näiden rokotteiden piikkiin?

Vierailija
116/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pohjanoteeraus. Rokotteet tehdään miesten ehdoilla ja naisten haittavaikutukset kuitataan stressillä ja hysterialla. Nyt alkoi minussa kiehua. En ole ottanut rokotetta mutta tämä asenne sapettaa!

Niin tämä on todellakin hyvä muistaa, että että kaikki lääkkeet ja rokotteet testataan miesten soluilla, joten ne ei toimi naisilla samoin kuin miehillä ja naiset jälleen kerran kantaa ne haitat.

Ja tämähän ei pidä paikkaansa, mutta silti suurin osa yläpeukuttaa...

Vierailija
117/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ferritiinit ja d-vitamiinit + kilpparit on lääkitty kuntoon, voi syyttää rokotuksesta lihomista .

Vierailija
118/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että menkat voivat myöhästyä kovasta stressistä (eipä ole sekään itsellä vaikuttanut koskaan), mutta tämä on jo uutta, että stressi TAI helpotus (😬) voi myös aikaistaa, pidentää, niukentaa, runsastuttaa, muuttaa vuodon koostumusta 🙄 Aikamoista.

Mutta miten yksi rokote voisi aikaistaa, pidentää, niukentaa, runsastuttaa, tai muuttaa vuodon koostumusta? Uskon, että rokote voi aiheuttaa vuotohäiriöitä, mutta sitä en usko, että kaikki ilmoitetut vuotohäiriöt johtuvat rokotteesta. 

Vierailija
119/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä monikaan lukenut tuota artikkelia oikeasti?

Pieni lainaus siitä:

"Moni kirjoittaa itse epäilevänsä myös muita syitä: kyse saattaa olla myös stressistä, väsymyksestä, vaihdevuosista tai helteistä."

Eli naiset itse olivat arvioineet näitä syitä, ei Rämet.

Vierailija
120/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vttu, alkaa oikeasti keittää näiden ihan absurdien lausuntojen kanssa. Kiilusilmäinen kaljupää olmi on siis suuressa viisaudessanne sitä mieltä että hysteeriset naikkoset vaan helpotuksesta vuotaa viikkokaupalla. Vai niin. Myös nämä jo vaihdevuodet ohittaneet siis ovat vain niin helpottuneita ihanasta ja pelastavasta rokotteesta että ihan kymmenen vuoden tauon jälkeen vuotaa uudelleen?

Ihan oikeasti, ala-arvoista. Kai alatte ihmiset itsekin pikkuhiljaa ymmärtää mistä on kyse, kun tätä piikkiä markkinoidaan niin hillittömällä propagandalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi