Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kuukautishäiriöt johtuvatkin siitä, että nainen on niin "helpottunut rokotteen saannista"

Vierailija
30.07.2021 |

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7cf1d24c-c5aa-40b0-ba1e-04e0c…

"Kuukautiskiertoon vaikuttavat monet tekijät, kuten esimerkiksi stressi ja mahdollinen helpotus rokotuksen saamisesta sekä itse rokotteen aiheuttama reaktio kehossa, kertoo rokotustutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet."

Nyt alkaa mennä jo aika paksuksi.

Kommentit (176)

Vierailija
1/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy kyllä selvästi tämä propaganda, että ei haluta tuoda esiin mitään negatiivista rokotteista. Tuleeko taas joku paha ongelma kuten narkolepsia sikainfluenssan aikaan, siihen voi mennä pitkä aika, kun näitä selvästi vähätellään.

Informaation pitäisi olla oikeaa ja realistista. Nyt Rämet antaa jatkuvasti värittyneitä lausuntoja. Onko hän narsisti vai mikä häntä vaivaa?

Vierailija
2/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee voiko siitä rokotteesta tulla paksuksikin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä lausuntoja. Ettäkö sadat naiset olisivat niin helpottuneita piikin saamisesta, että heillä menee kuukautiskierto sekaisen.

Tuo äijä on sekaisin kuin seinäkello.

Vierailija
4/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokotemyönteinen, mutta onhan tuo täyttä huttua. Mikke vedellyt hatustaan ihan omia teorioitaan.

Vierailija
5/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Rämethän on hauska mies. 😂 Oisinpa kärpäsenä katossa kun ne pitää kokouksia, että kuka vetää hatustaan järjettömimmät lausunnot eteen tuleviin ongelmiin ja sen jälkeen nauravat räkäisesti vatsansa kipeeksi.

Vierailija
6/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣😂

Vierailija
7/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se helpotus ilmenee sitten erittäin runsaina ja pitkäkestoisia vuotoina? Että huh, sainpas piikin niin kohtuni limakalvot helpoittuivat niin kovin että täräyttävät viikon kestoisen jättivuodon. Haista Mika pzka!!

Vierailija
8/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärrys naisen biologiasta on tällä herralla tuolla tasolla, niin olisi parempi olla hiljaa.

Vierailija
9/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntää kuitenkin että täysin odottamaton sivuvaikutus. Miten voi silloin sanoa että ei siinä mitään vakavaa ole aiheutunut, kun kerran rokotetutkimuksissa ei kyseistä ”pikku” sivuvaikutusta ole ollut = ei mitään hajua siis aiheuttaako tuo naisille mitään vai ei.

Mitähän muuta odottamatonta tässä vielä tuleekaan..

Vierailija
10/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa mä just luin?! Tulee ihan mieleen ne ikiaikaiset puheet naisen "hysteriasta" ja sen hoitomuodoista..

Vierailija
11/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hellekkin pistänyt maapallon naisten kierrot sekaisin. Just. Mites kun toisella puolella palloa on talvi?

Vierailija
12/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä ei halua ottaa rokotetta koska hänen miehensä on sen saanut ja tällä mun ystävällä meni kk-kierto sen takia sekaisin.

Mietin että onko ystäväni muutenkin vähän sekaisin 🙈?

Vierailija
13/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että väki alkaa vihdoin herätä näiden juttujen absurdiuteen. Tätähän tämä on ollut jo jonkin aikaa. Koko media valjastettu puhumaan rokotteiden puolesta, vaikka ovat silkkaa paskaa.

Vierailija
14/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä ei halua ottaa rokotetta koska hänen miehensä on sen saanut ja tällä mun ystävällä meni kk-kierto sen takia sekaisin.

Tällaistakin tietoa on paljon, ystäväsi ei ole sekaisin vaan nämä rokotteet ovat oikeasti järkyttävä virhe.

Vierailija
15/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa nuo setämiesten vakuuttelut ja hyssyttelyt. Minä olen haudannut äitini ja mieheni sekä tullut irtisanotuksi. Olen myös tuntenut suurta helpotusta, kun ystäväni syöpähoidot tuottivat tulosta. Näillä ei ollut mitään vaikutusta kuukautisiini. En jaksa tuollaista hölönpölöä, että joku rokotus jänskättää naisia. Ala-arvoista.

Vierailija
16/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon hysteria taas naisilla päällä. Tässä ei ole mitään uutta, siis tässä hysteriassa.

Rokotteen saaneita on suomessa miljoonia, ja muutama neurootikko rakentelee salaliittoteorioitaan.

Ihan  kun teillä ei olisi koskaan muuten menkat olleet epäsäännölliset. 

Vierailija
17/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy kyllä selvästi tämä propaganda, että ei haluta tuoda esiin mitään negatiivista rokotteista. Tuleeko taas joku paha ongelma kuten narkolepsia sikainfluenssan aikaan, siihen voi mennä pitkä aika, kun näitä selvästi vähätellään.

Informaation pitäisi olla oikeaa ja realistista. Nyt Rämet antaa jatkuvasti värittyneitä lausuntoja. Onko hän narsisti vai mikä häntä vaivaa?

Missäs se puoskarilaki nyt? Vai eikö koskekkaan laillistettuja?

Vierailija
18/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sekaisin. Vaikka et näköjään tiedä, niin tuo on ihan oikea ja tunnistettu ilmiö. Sille oli jokin virallinen nimikin, jota en nyt muista. Mutta käytännössä kun ihmisiä rokotetaan rokotteella, jossa on eläviä taudinaiheuttajia, niin rokotettu erittää tätä taudinaiheuttajaa ympäriinsä rokotuksen jälkeen vähän aikaa, jolloin muut ihmiset voi saada oireita. Tietenkin tuo eritetty määrä on niin pieni, ettei kanssaihmiset sairastu niistä kunnolla, mutta saavat siis samanlaisia oireita kuin rokotetutkin. 

Vierailija
19/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää rokotepropakandaa ja mahdollisten haittavaikutusten vähättelyä näyttää olevan liikkeellä.

Vierailija
20/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että setä on itse pomppinut paniikissa pitkin seiniä ennen rokotusta ei tarkoita sitä että naisetkin olisi asiaa stressanneet.

Tämähän oli sitä paitsi ihan vaan norminuha ja tavis hengitystieinfektio joka ei ole vaaraksi oikeastaan kenellekään niin mistä ihmeestä tässä sitten olisi kenenkään pitänyt panikoitua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän