Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kuukautishäiriöt johtuvatkin siitä, että nainen on niin "helpottunut rokotteen saannista"

Vierailija
30.07.2021 |

https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/7cf1d24c-c5aa-40b0-ba1e-04e0c…

"Kuukautiskiertoon vaikuttavat monet tekijät, kuten esimerkiksi stressi ja mahdollinen helpotus rokotuksen saamisesta sekä itse rokotteen aiheuttama reaktio kehossa, kertoo rokotustutkimuskeskuksen johtaja Mika Rämet."

Nyt alkaa mennä jo aika paksuksi.

Kommentit (176)

Vierailija
61/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärisetä tietää tyttöjen asiat paremmin kuin tytöt ite

Vierailija
62/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi rokotuksen jälkeen rytmihäiriöt. Olen 40v ja ihan perusterve, ok kunto. Ei stressiä kummemmin. No, terkkarissa sanottiin heti ettei voi olla mitään yhteyttä rokotteeseen ja että onhan nyt kesä ollut kuuma ja varmaan ruuhkavuodetkin voi painaa. Näin varmaan sitten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että helpotus oikein kun "saa" rokotteen. On se rokote joillekin tarpeen, mutta jotain rajaa. Koko maailma suunnilleen painostaa ottamaan pikaisesti kyhätyn rokotteen mutta kun ei uskalla/halua ottaa. Saati että jos suostuisi niin olisi helpottavaa! Ennemminkin ottaisi vaan ns. pakon edessä jos haluaa reissata ja pelkäisi mitä mukavaa sivuvaikutusta se tuo elimistöön.

Vierailija
64/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varokaa Mika Rämet on selvästi lahjottu!!! On jo aavituksia siitä, että naisten kuukautishäiriöt johtuvat siitä, että rokotteesta syntyvät piikkiproteiinit sitoutuvat erityisesti kohdun limakalvon soluihin. Tämä aiheuttaa erilaisia tulehduksellisia ongelmia kohdussa.

Rokotteen piikkiproteiini ei voi sitoutua yhtään mihinkään. Kaikki rokotteesta häviää ihmisestä kahden viikon sisällä ja silloin on muodostunut vastustuskyky ko. taudille. Ja jos viittaat tässä siihen hiiritutkimukseen, niin jos olisit lukenut sen huolella, niin siinä sanottiin että hiiret saivat kokoonsa nähden moninkertaisen annoksen.

Ihmisillä on erilainen immuunijärjestelmä ja jo rokoteannoksen suuruuden määrittämisessä on vaikeuksia. Joillakin piikkiproteiineja voi syntyä erityisen paljon. Nämä kaikki asiat olisi pitänyt selvittää, ennen kuin ihmisiä rokotetaan. Nyt on ihmiskoe käynnissä. Piikkiproteiineissa on edelleen aktiivinen osa olemassa, joten kyllä todellakin sitoutuvat ACE2-reseptoreihin.

Eivät sitoudu, rokotteen piikkiproteiini on lukittu, se ei voi sitoutua yhtään mihinkään.

Piikkiproteiinien piti myös ankkuroitua ja esiintyä vain kohdesolujen pinnalla, mutta sekään ei enää pidä paikkaansa, vaan niitä pääsee myös verenkiertoon. En siten laittaisi kovin paljon uskoa siihen, että piikkiproteiinit eivät sitoutuisi mihinkään, vaikka niin luvataan.

Vierailija
65/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että helpotus oikein kun "saa" rokotteen. On se rokote joillekin tarpeen, mutta jotain rajaa. Koko maailma suunnilleen painostaa ottamaan pikaisesti kyhätyn rokotteen mutta kun ei uskalla/halua ottaa. Saati että jos suostuisi niin olisi helpottavaa! Ennemminkin ottaisi vaan ns. pakon edessä jos haluaa reissata ja pelkäisi mitä mukavaa sivuvaikutusta se tuo elimistöön.

Tämä itseäkin nauratti. Ainakin mun tuntemat naiset ovat vähän pitkin hampain menneet ottamaan sen rokotuksen. Ei mitenkään into piukalla. Ja muutenkin, mitä hittoa? Eihän kuukautiset noudata mitään mielialoja muutenkaan elämässä.

Vierailija
66/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän muutaman nuorehkon naisen ja heille tuli häiriöitä kuukautiskiertoon heti rokotteen ottamisen jälkeen. En tiedä ovatko tehneet haittavaikutusilmoitusta. Todellakaan ei ole kyse stressistä tai helpotuksesta. Miksi naisten "vaivoihin"  suhtaudutaan edelleen niin vähättelevästi? Jos miehille olisi tullut heti rokotteen ottamisen jälkeen seisokki ongelmia niin olisiko suhtautuminen asiallisempaa?

Vierailija
67/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin huolissani jos "helpottuminen" jostakin asiasta laittaisi kuukautiskierron sekaisin. Todella alhaista markkinoida sellaista normaalina.

Vierailija
68/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa nuo setämiesten vakuuttelut ja hyssyttelyt. Minä olen haudannut äitini ja mieheni sekä tullut irtisanotuksi. Olen myös tuntenut suurta helpotusta, kun ystäväni syöpähoidot tuottivat tulosta. Näillä ei ollut mitään vaikutusta kuukautisiini. En jaksa tuollaista hölönpölöä, että joku rokotus jänskättää naisia. Ala-arvoista.

Sanopa muuta! Minulla myös menkat tulleet normaalisti, vaikka on ollut asumuseroa, aviokriisiä, työpaikanvaihtoa...

Mikä muu oire pyritään selittämään aina heti STRESSILLÄ, HELTEELLÄ, HELPOTUKSELLA paitsi kuukautishäiriöt? Ei niin mikään!

Ja kummasti ollaan täysin hiljaa esim. vaihdevuodet ohittaneiden uudelleen alkaneista vuodoista.

Vierailija
69/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Rämet nyt ihan oikea henkilö kommentoimaan tätä asiaa? Voisiko asiaa kysyä joltakin oikeasti naistentauteihin perehtyneeltä?

Tuntuu olevan sellaista mutuilua tältä hepulta, että ei taida olla hänellä meriittejä antaa lausuntoja naisten kuukautiskiertoon liittyen.

Vierailija
70/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa nuo setämiesten vakuuttelut ja hyssyttelyt. Minä olen haudannut äitini ja mieheni sekä tullut irtisanotuksi. Olen myös tuntenut suurta helpotusta, kun ystäväni syöpähoidot tuottivat tulosta. Näillä ei ollut mitään vaikutusta kuukautisiini. En jaksa tuollaista hölönpölöä, että joku rokotus jänskättää naisia. Ala-arvoista.

Sanopa muuta! Minulla myös menkat tulleet normaalisti, vaikka on ollut asumuseroa, aviokriisiä, työpaikanvaihtoa...

Vaan varatkaapa kylpylä- tai rantaloma...

Vierailija
71/176 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Ei me naiset nyt ihan näin tuulella käyviä sentään olla. Vihaksi pistää tällainen vähättely.

Vierailija
72/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli hauskinta mitä joku "asiantuntija" on kommentoinut.

Hankala enää uskoa mihinkään mitä puhuvat kun tässä koronatilanteessa on niin monta muuttujaa jotka vaikuttavat asiaan. Se mitä tänään sanotaan ja ennustetaan niin se ei sitten pidäkään paikkaansa välttämättä myöhemmin. Nehän on alusta asti erehtyneet monta kertaa nuo viranomaiset.

Vierailija
73/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas! Ihan kuin nainen vain tunnereaktioillaan säätelisi kuukautisiaan. Kuinka sodan ja hädän keskellä tullaan raskaaksi jos säätely on noin helppoa??

Vierailija
74/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkojärkiset ja hermoiset naiset on taas saatu onnellisiksi. Onhan tuo paksua, mutta paksumpaakin on kuultu lääkäreiltä.

Vierailija
75/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pohjanoteeraus. Rokotteet tehdään miesten ehdoilla ja naisten haittavaikutukset kuitataan stressillä ja hysterialla. Nyt alkoi minussa kiehua. En ole ottanut rokotetta mutta tämä asenne sapettaa!

Vierailija
76/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoidaan tuohon uutiseen! Noustaan barrikadeille!

Vierailija
77/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joskus nuorena oli semmonen kuukautishäiriöitä, että menkat oli kuukauden myöhässä. Ja se oli ihan stressireaktio. N55

Vierailija
78/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämet pitäisi laittaa VANKILAAN.

Vierailija
79/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on pohjanoteeraus. Rokotteet tehdään miesten ehdoilla ja naisten haittavaikutukset kuitataan stressillä ja hysterialla. Nyt alkoi minussa kiehua. En ole ottanut rokotetta mutta tämä asenne sapettaa!

Niin tämä on todellakin hyvä muistaa, että että kaikki lääkkeet ja rokotteet testataan miesten soluilla, joten ne ei toimi naisilla samoin kuin miehillä ja naiset jälleen kerran kantaa ne haitat.

Vierailija
80/176 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla joskus nuorena oli semmonen kuukautishäiriöitä, että menkat oli kuukauden myöhässä. Ja se oli ihan stressireaktio. N55

Niin? Tosi hienoa jos nämä kaikki maailmanlaajuiset reaktiot olisivatkin vain stressireaktiota. Siksi niihin ei tartuta eikä aleta tutkia, kun vedotaan tuohon. Sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan