Kehtaisitko lähteä YKSIN ostamaan karkkia/sipsejä ym tähän aikaan illasta just pe-iltana
Kommentit (33)
Helposti. Aina mennään jompikumpi miehen kanssa yksin kauppaan, kun lapset on nukahtaneet ja tarvitaan herkkuja
Kehtaisin koska olen timmissä kunnossa.
Luulen, että sinulle tekisi hyvää käydä edes jossain.
Voisin vaikka iltalenkin päätteeksi käydä hakemassa.
Tämä on samaa sarjaa kun ei kehtaa ostaa vessapaperia! 😅
Kävin just ostamassa juustonaksuja ja suklaata.
T. Salikissa
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Aina mennään jompikumpi miehen kanssa yksin kauppaan, kun lapset on nukahtaneet ja tarvitaan herkkuja
Helppohan tuo on jos et ole sinkku ja ostat jotain miesten tavaraa, vaikka makkaraa, etkä vain suklaata ja muuta lohtukamaa.
Vierailija kirjoitti:
kävin jo
Keskellä päivää. Oletpa rohkea.
Asun yksin, joten tietenkin kehtaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppohan tuo on jos et ole sinkku ja ostat jotain miesten tavaraa, vaikka makkaraa, etkä vain suklaata ja muuta lohtukamaa.
En mä mitään makkaraa osta, kun menen lapsilta salaa ostamaan iltamässyt itselleni ja miehelle:D Monesti ostan sipsipussin tai pari ja karkkipussin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaupassa parisuhdestatusta kysy :D
Juuri ajattelin lähetä että ehdin ennen kuin lähikauppa menee kiinni.
en ainakaan kehtaisi tehdä noin naurettavaa aloitusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin viime perjantaina makkaraa JA suklaata. Olen sinkkunainen.
Olen nähnyt samanlaisen kysymyksen aiemminkin tällä palstalla. Mitä ihmeen erikoista siinä olisi ostaa sipsejä tai karkkia perjantaina, ja mikä tuo YKSIN -juttu on? Onko kysyjä 12-vuotias?
Miksi en kehtaisi?